Ja, mja... geen zin in... ik verwacht gewoon een lekker avondeten als ik thuiskom, geen opgewarmde spaghettiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga dan naar een frituur of zo.
Dan moet je ook niet zeikenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu na het werk dus echt ff geen zin in hé![]()
Ooo jawel... Mn moeder hoefde vandaag niet zoveel te doen, dus ik verwacht een uitgebreid avondeten als ik thuiskomquote:
Als je moeder het maakt, dan eet je maar gewoon wat de pot schaft.quote:Ooo jawel... Mn moeder hoefde vandaag niet zoveel te doen, dus ik verwacht een uitgebreid avondeten als ik thuiskom![]()
Ik heb ook geen losgeld in huis nu en niet zo netjes om na de restjes te hebben gegeten de pizzaboer te bellen vind ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef amvrosios het volgende:
bel 09000-frituur
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef mariskasl het volgende:
[..]
Als je moeder het maakt, dan eet je maar gewoon wat de pot schaft.
kleuterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Normaal geen probleem, maar niet die spaghettie![]()
Naja, ik kan het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Normaal geen probleem, maar niet die spaghettie![]()
Daarvoor dus ook o.a. aan het sparen door die vele uurtjes te draaien... Ik bedoel, je komt thuis je kan even op de PC, tv kijken, douchen en het is alweer tijd om te slapen wil je iets minder dan een halve dag gapen op je werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, ik kan het me wel voorstellen.
Toen ik nog thuis woonde kreeg ik ook weleens magnetronvoer en resten omdat ik weer eens later dan de rest thuis kwam![]()
Maar goed, ik woon al lang op mezelf en vreet wanneer het me uitkomt. Heerlijk is dat, eten wat je wil![]()
Ik lust vrijwel alles, ja ook deze spaghettie maar niet als de zooi aan elkaar plakt en proeft als een pap met een sausjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef mariskasl het volgende:
[..]
Ga een beetje voor een chagerijn eten maken die toch niets lust
je moeder heeft het met liefde voor je gemaaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ik lust vrijwel alles, ja ook deze spaghettie maar niet als de zooi aan elkaar plakt en proeft als een pap met een sausje![]()
Dát en die spaghettie is het enigste waar ik niet zo dol op ben...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Birra het volgende:
Net een Burrito Supreme gegeten. Take that!
Opzich wel waar, maar de Mac is toch wel lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Beter spaghetti dan dat je naar de Mac gaat.![]()
Kut.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Dát en die spaghettie is het enigste waar ik niet zo dol op ben...
lui varken, anderen laten koken en nog zeiken ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu na het werk dus echt ff geen zin in hé![]()
Het ligt al in de prullenbak hoor...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:19 schreef Losha het volgende:
[..]
lui varken, anderen laten koken en nog zeiken ook
ondankbaar varken dan, doet je moeder zo veel moeite voor je ....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Het ligt al in de prullenbak hoor...![]()
welkom in de wereld van een volwassenequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Daarvoor dus ook o.a. aan het sparen door die vele uurtjes te draaien... Ik bedoel, je komt thuis je kan even op de PC, tv kijken, douchen en het is alweer tijd om te slapen wil je iets minder dan een halve dag gapen op je werk![]()
Goed eten is belangrijk![]()
Nou mn ouders hebben ook van die spaghettie gegeten hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef Losha het volgende:
[..]
ondankbaar varken dan, doet je moeder zo veel moeite voor je ....
[..]
welkom in de wereld van een volwassene![]()
wen er maar aan
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:30 schreef Mitunga het volgende:
Ik heb medelijden met je ouders.
Ga op jezelf wonenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ooo jawel... Mn moeder hoefde vandaag niet zoveel te doen, dus ik verwacht een uitgebreid avondeten als ik thuiskom![]()
Wees blij dat je uberhaupt eten hebt, egoïst. Kindertjes in Afrika hebben geen eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Edie86 het volgende:
Je kent het wel??
Van fucking 7 uur 't werk (om 5 uur opstaan!) tot HALF 8, iedere dagdan kom je thuis, is er behalve flink kut weer ook nog een slecht avondeten
![]()
Plakkerige spaghettie...![]()
En nee, ik heb geen zin om nog naar de frituur ofzo te gaan nu![]()
Ga jij eens gauw op jezelf wonen uitvreter !!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ooo jawel... Mn moeder hoefde vandaag niet zoveel te doen, dus ik verwacht een uitgebreid avondeten als ik thuiskom![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |