Heel gek inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef jogy het volgende:
Toch ziet het er raar uit.
Ja zeg, voldoe ik ook eens aan het beeld wat sommige van mij hebben; "raar" , is het weer niet goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef jogy het volgende:
Toch ziet het er raar uit.
O ja.. je bent eigenlijk geen blauwequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja zeg, voldoe ik ook eens aan het beeld wat sommige van mij hebben; "raar" , is het weer niet goed![]()
Nee..........zwart, harstikke zwart..........quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja.. je bent eigenlijk geen blauwe
Veel succes, daar niet van!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Niet omdat ik het niet leuk meer vind maar omdat ik het grote geluk heb om van mijn hobby mijn werk te maken, ik ga nl werken als astrologe voor een internationaal bedrijjf.
Dus tot schrijfs in het zwart![]()
Jammerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Lieve mensen,
Na ruim een jaar hier in TRU rond te hebben gezweefd op mijn "blauwe" bezem ga ik hem in de kast zetten.
M.a.w.; ik ga stoppen als moderator.
Maar dat is natuurlijk weer heel leuk voor jequote:Niet omdat ik het niet leuk meer vind maar omdat ik het grote geluk heb om van mijn hobby mijn werk te maken, ik ga nl werken als astrologe voor een internationaal bedrijjf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |