Idd; wat een gelul weer. MUZIEK!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].
Ow, is er ook al muziek gedraaid? Ik ben in de negeermodus gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd; wat een gelul weer. MUZIEK!
Saybia.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, is er ook al muziek gedraaid? Ik ben in de negeermodus gegaan.
.
Gelukkig nu Jeroen van der Boomquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*snurk* Ik *snurk* hoor *snurk* het *snurk*![]()
![]()
.
Misschien is Q-Music of Sky Radio wat in de tussentijd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, nu is het genoeg. De radio is UIT. Sorry, collega's (die het overigens met me eens zijn).
Een van de redenen waarom ik net een uur in de tuin heb gewerkt.. Maar helaas, het begon weer te regenen en onweren.quote:
Heeft 'ie zich versproken...?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik net een uur in de tuin heb gewerkt.. Maar helaas, het begon weer te regenen en onweren.
Rooney dus de nieuwe Megahit.... bedankt Sander voor de verspreking. Aardig liedje, maar je hoort 'm al erg veel op 3FM en dat zal dus alleen maar meer worden.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:34 schreef Toad het volgende:
Heeft Sander zich serieus versproken?
" en dit was Roony de megahit van.. uuuhhmm " Vervolgens wat gelach enzo en het klonk in elk geval als een serieuze misser van Sander. In het kwartier wat ik van de show heb gehoord maakte hij sowieso niet echt een frisse indruk. Schuim van je bier aanzien voor koffiemelk, dat soort dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
Heeft 'ie zich versproken...?![]()
Zo ja, dan vind ik het een prima keus (mits hij niet deede alsof hij zich versprak).
Zat er dik in. Te veel dj's zijn er te enthousiast over. En dat de plaat al een paar weken op de zender is heeft ze er nog nooit van weerhouden om er een MH van te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:07 schreef -Hans- het volgende:
We horen het vrijdag wel, maar het lijkt er sterk op dat Roony de nieuwe Megahit is.
M & MHej Marc
![]()
Hij stond op 28 juli al in de Freak11, dus hij is inderdaad niet echt nieuw meer te noemen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zat er dik in. Te veel dj's zijn er te enthousiast over. En dat de plaat al een paar weken op de zender is heeft ze er nog nooit van weerhouden om er een MH van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |