Wel verschil tussen de apparaten, maar niet zo heel veel tussen de overlevingskansen van de tegenpartijen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, want er zit totaal geen verschil tussen een forse auto en een apparaat wat gemaakt is om te doden. En ik wist niet dat uit onderzoek van de fabrikanten is gebleken dat SUV-rijders idioten zijn, wat Van Jole wel stelt en aantoont met een internetfilmpje (waarin een pick-up truck te zien is, maar goed
).
Het nut is irrelevant aangezien SUV's gewoon goedgekeurd door de RDW en gewoon op de weg mogen rijden.
Of tot een rechtse mongool bedacht dat hij schijt had aan alles en iedereen. Na mij de zondvloed! En opeens werd het waar!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:02 schreef TC03 het volgende:
Wat een gezeik, auto's worden gemiddeld steeds groter in de loop der jaren, daar klaagde nooit iemand over. Tot een één of andere linkse mongool besloot dat SUV-rijders het boetekleed moesten gaan dragen voor alle wereldproblematiek.
Nou, verplichten en verbieden. Klinkt als de PVV!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:46 schreef popolon het volgende:
Oh het gaat alweer over grote auto's en de veiligheid.
Als je zo gaat redeneren moet je iedereen verplichten in een Corolla te gaan rijden. Of een Fiat 500.
Ja goed, daarmee wil je dus zeggen dat mensen eigenlijk geen grote auto's zouden moeten rijden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, verplichten en verbieden. Klinkt als de PVV!
Maar het zou wel fijn zijn als mensen hun eigen verantwoordelijkheid namen.
Haha, hoe verzin je het man. 'Schijt aan alles en iedereen'. Die SUV-rijder betaalt waarschijnlijk meer belasting op zijn auto dan jij ooit zal doen op je Opel Corsa. De auto's zijn goedgekeurd door de ANWB, en VVN hoor ik ook niet klagen. Je zoekt gewoon een stok waarmee je de vuige kapitalisten kan meppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Of tot een rechtse mongool bedacht dat hij schijt had aan alles en iedereen. Na mij de zondvloed! En opeens werd het waar!
Er is een topic over wat nou rechts en links is. Denk dat ik maar een linkje maak. Links denkt ook aan anderen/het geheel, rechts alleen aan zichzelf.
Toon eerst eens aan dat er de afgelopen jaren meer doden zijn gevallen ten gevolge van de toename van het aantal SUV's voordat je nog meer onzin blaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, verplichten en verbieden. Klinkt als de PVV!
Maar het zou wel fijn zijn als mensen hun eigen verantwoordelijkheid namen.
Als je gelezen had, had je geweten dat ik geen van Jole-adept was. En al helemaal niet "alle" van Jole-adepten. En Marokkanen zitten in een ander onderwerp.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:15 schreef TC03 het volgende:
Trouwens grappig hoe alle Van Jole-adepten SUV-rijders de wind van voren geven, maar o wee als hetzelfde gedaan wordt bij Marokkanen.
Ach, de terminologie is niet sluitend, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het bizar dat mensen die gewon een auto die zij mooi vinden (en daar véél belasting voor betalen) zo aan de schandpaal genageld worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je gelezen had, had je geweten dat ik geen van Jole-adept was. En al helemaal niet "alle" van Jole-adepten. En Marokkanen zitten in een ander onderwerp.
Ik wil helemaal geen vuige kapitalisten meppen! Een van mijn beste vrienden is een vuige kapitalist en die waardeert mij zeer! Verder heb ik geen auto, zelfs geen modelauto. Ik heb een fiets en daar red ik me in 99,9 % van de gevallen uitstekend mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haha, hoe verzin je het man. 'Schijt aan alles en iedereen'. Die SUV-rijder betaalt waarschijnlijk meer belasting op zijn auto dan jij ooit zal doen op je Opel Corsa. De auto's zijn goedgekeurd door de ANWB, en VVN hoor ik ook niet klagen. Je zoekt gewoon een stok waarmee je de vuige kapitalisten kan meppen.
Ik heb ze niet paraat, maar bij een botsing tussen zo'n kreng en een gewone auto, legt de gewone auto het loodje. Daar zijn die dingen ook op gebouwd. Daar zijn inmiddels ook cijfers over. Maar het zal toch niet nodig zijn om je dat te bewijzen, dat kun je toch zelf wel zien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toon eerst eens aan dat er de afgelopen jaren meer doden zijn gevallen ten gevolge van de toename van het aantal SUV's voordat je nog meer onzin blaat.
Ja maar je mag een auto wel mooi vinden. Het probleem ontstaat, als je er mee de weg op gaat. Want dan kom je andere mensen tegen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, de terminologie is niet sluitend, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het bizar dat mensen die gewon een auto die zij mooi vinden (en daar véél belasting voor betalen) zo aan de schandpaal genageld worden.
Dat is strafbaar, heel verstandig dat je dat niet doet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:35 schreef Kees22 het volgende:
Zoals ik eerder postte: ik kick ook wel op zware machines. Maar ik ga toch niet met een bulldozer de weg op?
En de Audi A6 Avant die ik eerder liet zien, geldt hetzelfde voor bestuurders van die auto?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Schijt aan alles en iedereen, ja. Dat is de basishouding van een SUV-rijder of van iedereen met een uitzonderlijk dure auto. "Ik heb betaald, dus ik kan me alles permitteren. Ik betaal er toch voor?"
Ik geloof best dat de SUV wint, maar laat eens zien dat dit in de praktijk ook echt een negatief effect heeft gehad op de verkeersveiligheid? Het lijkt mij namelijk stug, aangezien je al sinds jaar en dag allerlei formaten va auto's hebt. Kleine auto's, grote auto's, jeeps, busjes, grote busjes, vrachtwagen, etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet paraat, maar bij een botsing tussen zo'n kreng en een gewone auto, legt de gewone auto het loodje. Daar zijn die dingen ook op gebouwd. Daar zijn inmiddels ook cijfers over. Maar het zal toch niet nodig zijn om je dat te bewijzen, dat kun je toch zelf wel zien?
Een bulldozer is wel even iets anders hč.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja maar je mag een auto wel mooi vinden. Het probleem ontstaat, als je er mee de weg op gaat. Want dan kom je andere mensen tegen.
Zoals ik eerder postte: ik kick ook wel op zware machines. Maar ik ga toch niet met een bulldozer de weg op?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is strafbaar, heel verstandig dat je dat niet doet.
Moets hem even opzoeken. Denk het wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
En de Audi A6 Avant die ik eerder liet zien, geldt hetzelfde voor bestuurders van die auto?
Daar zijn cijfers over. Heb ik nu niet paraat.quote:
[..]
Ik geloof best dat de SUV wint, maar laat eens zien dat dit in de praktijk ook echt een negatief effect heeft gehad op de verkeersveiligheid? Het lijkt mij namelijk stug, aangezien je al sinds jaar en dag allerlei formaten va auto's hebt. Kleine auto's, grote auto's, jeeps, busjes, grote busjes, vrachtwagen, etc.
Maar een deel van het argument is dan ook, dat mensen die bang zijn om te rijden, dan maar een dikkerd gaan rijden. Want dan durven ze opeens wel. En schuiven ze dus de lasten af.quote:[..]
Een bulldozer is wel even iets anders hč.Ik zie niet in wat er mis is met SUV's. Ja, kleinere auto's delven het onderspit. Een Golfje uit de jaren 80 had toen ook al weinig te beginnen tegen een Land Rover.
Daar moet ik je een beetje gelijk in geven. Ik zie ze dagelijks, mensjes van 1 meter 20 in een Hummertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:58 schreef Kees22 het volgende:
Maar een deel van het argument is dan ook, dat mensen die bang zijn om te rijden, dan maar een dikkerd gaan rijden. Want dan durven ze opeens wel. En schuiven ze dus de lasten af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |