Niet met oestersaus. Vraag maar aan Knut.quote:
Ik kan bloemkool echt niet binnenhouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet met oestersaus. Vraag maar aan Knut.
Met oestersaus smaakt alles goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan bloemkool echt niet binnenhouden.
Dus beffen met oestersaus is goed te doen zeg je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met oestersaus smaakt alles goed.
Alles zei ik toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef Joene het volgende:
Dus beffen met oestersaus is goed te doen zeg je?
ik had van jou niet anders verwacht J.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Jarno het volgende:
Hier ook bloemkool op. Bij mijn ouders, dat dan weer wel.. Je bent een pauper of je bent het niet he!
Hoe denk je anders dat ik zoeen hendig sjieke iMac kan gaan betalen?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had van jou niet anders verwacht J.
Net als de rest van nederland J. Leen van Frisia !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik zoeen hendig sjieke iMac kan gaan betalen?!
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat heel Nederland bij mijn ouders at!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als de rest van nederland J. Leen van Frisia !![]()
Zou een gezellige boel geven J. Heel nederland bij je ouders etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat heel Nederland bij mijn ouders at!!
Ken je de rest van je geld uitgeven aan wijfenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:46 schreef Armageddon het volgende:
Weet je. Mijn werk roelt. Daar kan ik sochtend, smiddags en savonds eten voor nop.
Ik hoefde anders ook niet af te rekenen zonet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:46 schreef Armageddon het volgende:
Weet je. Mijn werk roelt. Daar kan ik sochtend, smiddags en savonds eten voor nop.
Volgens mij kijk je dat als je op je sterf bed ligt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef Armageddon het volgende:
Ben je erg in de war als je vrijwillig naar de gouden kooi kijkt?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef Armageddon het volgende:
Ben je erg in de war als je vrijwillig naar de gouden kooi kijkt?
en de fooi was een kusje van de baby aan oma?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoefde anders ook niet af te rekenen zonet..
Ze mochten d'r eten geven en in bad doen. Zodat ik rustig m'n prakkie kon eten. Dealtje he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:48 schreef Joene het volgende:
[..]
en de fooi was een kusje van de baby aan oma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |