Echt super!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
We gaan weg. Jullie horen het nog wel.
ze zitten in quarantaine, maar je kan er wel eventueel bij, goed ontsmetten dus als je er geweest bent...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:18 schreef Greys het volgende:
Zitten de arme niesziekte-poezen in quarantaine? Of bedoel je dat je bang bent dat anders de dieren in Spijkenisse besmet kunnen worden?
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Een andere Fok!ster Ik meld haar naam later wel, heeft ook nog wel wat spulletjes over, en die moet ik binnekort even ophalen.
Dan breng ik ze tegen het eind allemaal wel naar Hoogeveen. Dat geldt toch als opslagpunt?
![]()
Haha, arme jij! Maar wel lief hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen..
Ik hoop maar dat de ren op tijd gefixed is want konijn staat nog steeds in de schuur.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Haha, arme jij! Maar wel lief hoor![]()
Ik wil graag mn eigen posts terug kunnen vinden, in een paar sec. Het liefst één.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Draculettetje, ChipsZak en de nog mysterieuze andere Fok!ster
Hara, sterkte met de schuur(Vind je de usericon niet mooi van de actie?)
Hahahquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen..
Ja, heb ik ook eens geprobeerd maar dat vond ik maar lelijk, vervelend en irritant.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah
Er is geen haast bij hoor
Ik denk dat ik het pas breng tegen het eind van de actie
Ik maak er gelijk maar een dagje Hoogeveen van![]()
![]()
edit;
Ik kan mijn posts altijd makkelijk terugvinden, mijn posts heb ik groen gemaakt en die van TS blauw
.
Weetniet, kom ik dan wel achterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook eens geprobeerd maar dat vond ik maar lelijk, vervelend en irritant.
God, wat wil je in godsnaam een hele dag in Hgv doen!
Toen ik Beertender zei werd ik toch vuil aangekeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG!![]()
Veel succes....maar je hebt de beertender erbij staan zie ik wel![]()
En wat een schetig konijnebeestje![]()
Mwhehe m'n ouders zullen het wel waarderen idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
Hahaha, Hara!Wat zullen ze thuis blij met je zijn, dat je de schuur gaat opruimen!
Je zult zien dat het best meevalt volgens mij, wat je al zegt... hoop oud papier. Op een stapel gooien en weg er mee. En de rest een beetje verplaatsen (zo ruim ik ook wel eens op, verplaatsen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |