hmm.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, vanochtend schreef zij morgen nog goed.![]()
meen ie dat nou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG......ik heb zowaar een baan aanbod net binnen.....!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Zit je mij hier in het ootje te nemen?![]()
[afbeelding]
Cool!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
voor een internationaal uitgever..weet nog niet wat het precies inhoud, maar ze hebben mijn cv gezien en vragen mij om ee brief te schrijven...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou, ik hoop van harte dat je aangenomen wordtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
Voor deze uitgever is Casteleijn Recruitment op zoek naar commerciële Bladmanagers die, de functienaam zegt het al, zowel organisatorisch alsook commercieel over de juiste kwaliteiten en drive moeten beschikken om het blad iedere keer weer tot een geslaagde uitgave te maken.
Je draagt zorg voor je netwerk en bouwt deze constructief uit in een vooraf besproken rayon en daarnaast ben je verantwoordelijk voor zorgvuldige aanlevering binnen de gestelde deadlines bij je vaste drukker en vormgever.
dit dus...tja wrom ze bij mij komen..geen idee...maar hey..![]()
![]()
![]()
Heb ook geen idee waarom ze uitgerekend bij jou aankloppen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
Voor deze uitgever is Casteleijn Recruitment op zoek naar commerciële Bladmanagers die, de functienaam zegt het al, zowel organisatorisch alsook commercieel over de juiste kwaliteiten en drive moeten beschikken om het blad iedere keer weer tot een geslaagde uitgave te maken.
Je draagt zorg voor je netwerk en bouwt deze constructief uit in een vooraf besproken rayon en daarnaast ben je verantwoordelijk voor zorgvuldige aanlevering binnen de gestelde deadlines bij je vaste drukker en vormgever.
![]()
![]()
Klinkt wel als een drukke baan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
knijntje...lieverd....waar was je....?????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoi?
Manager!quote:
Wat??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was uhm..niet zo actief op frontpage..
En school is weer begonnen
Schoolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Dan moeten we je hier zoveel missenquote:
huh....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |