Dit is een legitiemere klacht dan 'de trekdingen aan kartonnen verpakkingen', mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef hamkaastosti het volgende:
loop je nou te janken over het feit dat je foto scheef op je OV zit?
niet. je OV is geldig. Ik kreeg geen crackersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is een legitiemere klacht dan 'de trekdingen aan kartonnen verpakkingen', mag ik aannemen?![]()
jij bent nieuw op de klaagbaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef WiXX het volgende:
MEEN JE DIT NU SERIEUS?
Hahahahaha een foto die scheef op je OV zit en nu ben je boos? WAHAHAHAHAHAHAHA gast ga je ergens druk om maken waarbij het nut heeft. Et is een pasje wat je laat zien, je gaat er echt geen fotomodel prijzen mee winnen, wahahaha.
Gast, een half jaar??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb toenet naar de Postkantoor gegaan om mijn OV-kaart op te halen.
Enfin, het begon al goed toen ik een nummer moest trekken en ik zag dat er een lange rij voor mij stond. En ik nog zeker 6 nummers te gaan had.
Ben ik dan eindelijk aan de buurt, en de meneer achter de balie gaat druk aan de gang met het apparaat dat de OV-kaartjes beprint. Komt hij terug met een half mislukte OV-kaart waar mijn gezicht bijna 90 graden rechts gekeerd er op staat. Zegt hij dan: Alstublieft, hier en hier tekenen graag.
Ik wijs hem er dus op dat mijn pasfoto er een 'beetje scheef' opstaat. Zegt hij: Ja dat hoort zo.
Vervolgens zeg ik: Dat weet ik niet zo zeker, is het niet mogelijk een nieuwe kaart voor me uit te draaien?
Zijn fout niet erkennende: Dat is niet mogelijk, u moet het hiermee doen tot het einde van dit jaar, dan kun je een nieuwe laten maken.
Inmiddels ben ik al aardig gelaten over de gang van zaken: Ik ben hier niet bepaald tevreden mee.
- ''Sorry, ik kan hier echt niets meer aan doen, er zijn trouwens al meerdere mensen u voorgegaan wiens pasfoto er zo opstaat''.
-> ''Dan moet u dat apparaat toch eens laten maken.''
- Komt hij met zo'n standaard antwoord wat er op neerkomt dat hij er niets aan wilt doen maar het gesprek zo snel mogelijk wilt eindigen: ''We zullen proberen het probleem te verhelpen''
Maar daar heb ik nu toch niets meer aan! GVD!(Dat zei ik uiteraard niet).
Vervolgens ben ik boos de postkantoor uitgelopen.
Het enige wat ik nu kan doen om een nieuwe OV-kaart te laten maken, is mijn huidige OV-kaart 'kwijtraken' en proces-verbaal opmaken bij de politie en de hele procedure bij de IB-groep weer van vooraf aan beginnen en zeker de eerste maand op eigen kosten reizen of een half jaar rondlopen met een mislukte OV-kaart.![]()
Waarom kunnen ze daar echt helemaal niets goeds doen?![]()
![]()
Postkantoor![]()
Stomme hondelul achter de balie![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:49 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
jij bent nieuw op de klaagbaak![]()
Dat behoort ook tot de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Volgens mij zit die foto gewoon recht, maar heeft TS gewoon een scheef gezicht!!!
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben toenet
boh gekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moet natuurlijk zijn: "Toensjus".
TS kan er niks aan doen... Het is vast TS's eerste OV kaartquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef hamkaastosti het volgende:
loop je nou te janken over het feit dat je foto scheef op je OV zit?
whehe dat wil ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:50 schreef PeZu het volgende:
op mijn ov zat de foto ondersteboven_!
de beambte op het postkantoor was een beetje kachel
ik kon erwel om lachen en eigelijk alle kaartjesknippers etc ook wel
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:16 schreef Edie86 het volgende:
TS is erg lelijk en de beste man probeerde het nog enigsinds op te lossen door maar wat stukken uit het kader te laten vallen.
Dat is helemaal niet relevant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:09 schreef El_Rolando het volgende:
Post eens een foto, of ben je echt niet om aan te zien?
Nou èn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet relevant.![]()
Scan en post je OV dan, die is wel relevant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet relevant.![]()
Vind je het gek dat die man zich vergist heeft:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:50 schreef PeZu het volgende:
op mijn ov zat de foto ondersteboven_!
de beambte op het postkantoor was een beetje kachel
ik kon erwel om lachen en eigelijk alle kaartjesknippers etc ook wel
Anders jat je mijn gejatte avatar eventjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die man zich vergist heeft:
[afbeelding]
Anders ben je te lui om je avatar te resizen en de canvasgrootte aan te passen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Anders jat je mijn gejatte avatar eventjes![]()
bwuhahahaha zulks een garpquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die man zich vergist heeft:
[afbeelding]
Bij mij trappen ze er tenminste inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Anders ben je te lui om je avatar te resizen en de canvasgrootte aan te passen.![]()
Je kan het aanvragen in het kwartaal dat je 18 wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef amvrosios het volgende:
hoe zit dat eigenlijk , kun je die OVkaart pas aanvragen in het nieuwe jaar als je al 18 bent.. of moet je dat gewoon meteen aanvragen zodra je 18 bent geworden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |