Jij was trouwens best kut op Lowlands, U.N.K.L.E.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Volgens mij was de meest onaardige persoon die rondliep op lowlands dit jaar nog een STUK beter dan jij. kutkneus.
ohja, en slotje.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:22 schreef tonks het volgende:
Jezus ga eens dood ofzo achterlijke idioot
ik had inderdaad mijn dag nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij was trouwens best kut op Lowlands, U.N.K.L.E.
Nee hoor, TS is een provinciaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Je woont in Rotterdam
Ach, ik rel ook wel eens mee in rock vs. dance topics, puur voor de lol. maar om nou een deel 2 van je eigen topic te gaan maken, wederom vol met bullshit gaat mij ook ff tever...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:41 schreef TC03 het volgende:
Maar goed, mensen van het platteland schijnen wel vaker een bekrompen mening te hebben over alles wat niet hun straatje ligt. Hun goed recht, maar op Fok zet je jezelf dan wel voor lul.
Kijk eens naar alle andere topic die de TS geopend heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik rel ook wel eens mee in rock vs. dance topics, puur voor de lol. maar om nou een deel 2 van je eigen topic te gaan maken, wederom vol met bullshit gaat mij ook ff tever...
Apeldoorn plattelandquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:41 schreef TC03 het volgende:
Maar goed, mensen van het platteland schijnen wel vaker een bekrompen mening te hebben over alles wat niet hun straatje ligt. Hun goed recht, maar op Fok zet je jezelf dan wel voor lul.
En dan in je sig hebben staan:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:21 schreef Malibu-06 het volgende:
obv teringmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |