quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu gaat het dus weer de verkeerde kant op he? Dat is namelijk gewoon helemaal totaal absoluut 100% niet waar!
Een Apple is gewoon een computer en daar zal je ook foutmeldingen tegengaan komen. En nee, dat is geen flame jegens Apple of fanboy pro-windows dat is een FEIT!
Zal er verder niet op ingaan maar dit is dus het gedrag wat objectieve gebruikers zo tegenstaat bij Apple users. Gewoon keihard liegen dat OSX 100% feilloos en foutloos is.
En als je Windows gewend bent zal het echt wel even wennen zijn aan bijv het configuratie scherm. En een aantal opties zijn verstopt in de Applicatie/hulpprogramma's map, moet je ook maar weten.
Komop jongens, men probeert objectief advies te geven, kom alsjeblieft niet weer aan met Apple is perfect etc.
Ik denk dat er vnml. bedoeld wordt dat spul gewoon werkt, e.g., je installeert een prog. door t te kopieren naar je applications map en t werkt. E.g., je zet je airport aan, selecteert een netwerk, typ een password in en t werkt. E.g., ssh, gcc, g++ via apple downen en installeren, en t werkt allemaal. Fouten komen natuurlijk nog steeds voor, maar deze vorm van gebruikersvriendelijkheid; daar tipt windows gewoon niet aan. In alle objectiviteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu gaat het dus weer de verkeerde kant op he? Dat is namelijk gewoon helemaal totaal absoluut 100% niet waar!
Een Apple is gewoon een computer en daar zal je ook foutmeldingen tegengaan komen. En nee, dat is geen flame jegens Apple of fanboy pro-windows dat is een FEIT!
...
Je weet dat zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
70% van de werkstationen daar (CMD) zijn OSx based![]()
Voor rendertijd maakt het niet uit.. volgens mij komt bij de meeste programma's de videokaart daar nog steeds niet bij kijken (zeker niet als het om video editing gaat). Het is echt puur voor 3D games en ander (zeer gecompliceerd) 3D werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:40 schreef BladiN87 het volgende:
Ok, ik ben vandaag even bij de YouMac langsgeweest. Naar wat ik gehoord heb is het verschil 128mb/256mb voor video de grootste bullshit als het op video/3d bewerking gaat. Het zou alleen nodig zijn bij games die veel moeten renderen. Nu wil ik hier natuurlijk wel het fijne van weten voor ik dadelijk een foute of te dure keuze maak.
[..]
Je weet dat zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |