maakt e uropees niet uit. Kun je zelfs laten overschrijven op je clubcard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je hebt wel een normale uitkaart? anders gaat het niet werken he![]()
Dan moet je alsnog naar de ArenA, heeft weinig nut om het dan te halen met EU uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
maakt e uropees niet uit. Kun je zelfs laten overschrijven op je clubcard.
Idd. Ajax moet nu echt verder gaan kijken.quote:
Ja, heb jij een goede opvolger zo voor Stam dan? Constatin is ene forse kerel. En een roemeen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsof ze een verdediger gaan halen?![]()
De vraag is of je moet verder gaan met keuze nummer 4 ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Idd. Ajax moet nu echt verder gaan kijken.
Voor 15 miljoen is ie niet te koop, meer betalen is compleet gestoord.
Boekje dicht en verder gaan.
Er moet iemand bijkomen, al is het maar voor de breedte.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vraag is of je moet verder gaan met keuze nummer 4 ofzo.
Volgens mij steeds dezelde bron, eerst afwachten of dit klopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Blight het volgende:
Nou, nu weten we het wel met Riera. Ik wil er geen woord meer over horen.
Uiteraard, ben niet helemaal gek...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je hebt wel een normale uitkaart? anders gaat het niet werken he![]()
De officiele site van Espanyol lijkt me niet onbetrouwbaar in deze, vrind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij steeds dezelde bron, eerst afwachten of dit klopt.
quote:Ajax 'mijn club'
"Ik wilde me het komende seizoen met Ajax alsnog bij Real of Barcelona in de kijker spelen. Ik had al tien kaarten voor alle duels van Ajax in de Champions League besteld. Die bestelling heb ik overigens niet ingetrokken. Want indien mogelijk wil ik nog steeds duels bezoeken. Ajax is en blijft mijn club."
Die bron is gewoon de website van Espanyol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij steeds dezelde bron, eerst afwachten of dit klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |