1 is er al 1 teveelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:18 schreef ericajax het volgende:
[..]
zoveel spelen er toch niett? Steek, Heitinga...
Oh, is DAT waarom hij in het veld staat! Ik dacht al, want verdedigen kan hij nou niet echt. Wordt je daar moe van - van dat breed houden van het veld?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
beide backs moeten het veld breed houden en laat dat nou ook net de specialiteit zijn van George Ogararu en Urby Emanuelson.
De selectie van Urby is ook wel OKquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 is er al 1 teveel.
Ik ben echt niet anti-oranje, maar dit soort nutteloze oefenwedstrijden kosten ons heel vaak gewoon spelers door blessures etc. En dat is het laatste wat Ajax nu kan gebruiken met Slavia voor de boeg.
Al mag Colin wel opgeroepen worden ergens.
Roberto Carlos wordt/werd toch ook niet beoordeeld op zijn verdedigende kwaliteiten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Oh, is DAT waarom hij in het veld staat! Ik dacht al, want verdedigen kan hij nou niet echt. Wordt je daar moe van - van dat breed houden van het veld?
Klinkt aardig italiaans, als je eens een wedstrijd van Milan ziet moet je er op letten dat ook Milan een kwartier "settlen" nodig heeft...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:37 schreef kevin6188 het volgende:
Urby moet er altijd even inkomen. Het eerste kwartier van de wedstrijd is hij altijd slecht, daarna wordt het meestal wel (wat) beter. En het seizoen is nog maar net begonnen, dus 'z'n kwartier' is nog niet om zeg maar. Raar vind ik dat altijd...
Benieuwd of de spelers daar ook zo over denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Gelukkig niet. De club is duizend maal belangrijker dan Oranje.
Dus iedere voetballer die niet kan verdedigen maar wel back staat vergelijken we maar even met Roberto Carlos. Zo kan je mij ook wel gaan vergelijken met RC: ik kan ook niet verdedigenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Roberto Carlos wordt/werd toch ook niet beoordeeld op zijn verdedigende kwaliteiten?
Of wedstrijden die er om gaan - daar kan hij ook nog wel eens lopen kloten ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:42 schreef koningdavid het volgende:
Urby is een dromer. Hij kan geweldige wedstrijden spelen, maar hij heeft ook van die wedstrijden, vooral tegen mindere tegenstanders, dat hij een beetje dromend over het veld aan het dartelen is.
Nee, maar daar zijn wij supporters voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Benieuwd of de spelers daar ook zo over denken.
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:46 schreef Chivu het volgende:
Hij begon tegen De Graafschap dramatisch, maar kwam daarna beter in de wedstrijd en had zelfs een prima voorbereidende actie bij de 2e goal, meen ik.
Ik hoop het wel, voetballen kan ie namelijk als de beste, alleen dat gedroom van hemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt.
Maarja, eens zien wat hij volgende week allemaal doet dan. Hoop toch wel op een stijgende lijn.
Colin dus sowieso nog een paar weken een basisplekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef kevin6188 het volgende:
Ogararu is er nog een paar weken uit, lees ik net op Voetbalprimeur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |