abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:25:11 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52586522
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:18 schreef ericajax het volgende:

[..]

zoveel spelen er toch niett? Steek, Heitinga...
1 is er al 1 teveel .

Ik ben echt niet anti-oranje, maar dit soort nutteloze oefenwedstrijden kosten ons heel vaak gewoon spelers door blessures etc. En dat is het laatste wat Ajax nu kan gebruiken met Slavia voor de boeg.

Al mag Colin wel opgeroepen worden ergens .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 12:31:13 #262
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52586679
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

beide backs moeten het veld breed houden en laat dat nou ook net de specialiteit zijn van George Ogararu en Urby Emanuelson.
Oh, is DAT waarom hij in het veld staat! Ik dacht al, want verdedigen kan hij nou niet echt. Wordt je daar moe van - van dat breed houden van het veld?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 12:31:46 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52586695
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

1 is er al 1 teveel .

Ik ben echt niet anti-oranje, maar dit soort nutteloze oefenwedstrijden kosten ons heel vaak gewoon spelers door blessures etc. En dat is het laatste wat Ajax nu kan gebruiken met Slavia voor de boeg.

Al mag Colin wel opgeroepen worden ergens .
De selectie van Urby is ook wel OK
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:36:10 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52586818
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Oh, is DAT waarom hij in het veld staat! Ik dacht al, want verdedigen kan hij nou niet echt. Wordt je daar moe van - van dat breed houden van het veld?
Roberto Carlos wordt/werd toch ook niet beoordeeld op zijn verdedigende kwaliteiten?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52586851
Urby moet er altijd even inkomen. Het eerste kwartier van de wedstrijd is hij altijd slecht, daarna wordt het meestal wel (wat) beter. En het seizoen is nog maar net begonnen, dus 'z'n kwartier' is nog niet om zeg maar. Raar vind ik dat altijd...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52586966
Urby is een dromer. Hij kan geweldige wedstrijden spelen, maar hij heeft ook van die wedstrijden, vooral tegen mindere tegenstanders, dat hij een beetje dromend over het veld aan het dartelen is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:44:12 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52587035
urby heeft moeite met zijn taak uitvoeren als eerste prio. Hij wil teveel mee naar voren zodat hij heel vaak zijn te verdedigen man laat lopen, waardoor een ander dat dus weer moet oplossen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52587054
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:37 schreef kevin6188 het volgende:
Urby moet er altijd even inkomen. Het eerste kwartier van de wedstrijd is hij altijd slecht, daarna wordt het meestal wel (wat) beter. En het seizoen is nog maar net begonnen, dus 'z'n kwartier' is nog niet om zeg maar. Raar vind ik dat altijd...
Klinkt aardig italiaans, als je eens een wedstrijd van Milan ziet moet je er op letten dat ook Milan een kwartier "settlen" nodig heeft...
pi_52587090
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef Blight het volgende:

[..]

Gelukkig niet. De club is duizend maal belangrijker dan Oranje.
Benieuwd of de spelers daar ook zo over denken.
pi_52587098
Monatana, dat 4-1-2-1-2 verhaaltje wordt heel snel, heel oud.
Behalve dat, das gewoon 4-3-1-2. .
-
pi_52587105
Hij begon tegen De Graafschap dramatisch, maar kwam daarna beter in de wedstrijd en had zelfs een prima voorbereidende actie bij de 2e goal, meen ik.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 12:47:22 #272
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52587125
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Roberto Carlos wordt/werd toch ook niet beoordeeld op zijn verdedigende kwaliteiten?
Dus iedere voetballer die niet kan verdedigen maar wel back staat vergelijken we maar even met Roberto Carlos. Zo kan je mij ook wel gaan vergelijken met RC: ik kan ook niet verdedigen

Roberto Carlos ging niet een beetje klooien op de middenlijn, de bal verliezen en vervolgens een enorme ruime achter zich latend. Roberto Carlos heeft in zijn lange carriere volgens mij minder pingels veroorzaakt dan Urby tot dusver. Je ziet toch hopelijk wel dat Urby toch ietjes minder goed is dat RC, neem ik aan?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 12:48:07 #273
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52587148
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:42 schreef koningdavid het volgende:
Urby is een dromer. Hij kan geweldige wedstrijden spelen, maar hij heeft ook van die wedstrijden, vooral tegen mindere tegenstanders, dat hij een beetje dromend over het veld aan het dartelen is.
Of wedstrijden die er om gaan - daar kan hij ook nog wel eens lopen kloten ...
pi_52587159
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Benieuwd of de spelers daar ook zo over denken.
Nee, maar daar zijn wij supporters voor.
pi_52587292
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:46 schreef Chivu het volgende:
Hij begon tegen De Graafschap dramatisch, maar kwam daarna beter in de wedstrijd en had zelfs een prima voorbereidende actie bij de 2e goal, meen ik.
Klopt.

Maarja, eens zien wat hij volgende week allemaal doet dan. Hoop toch wel op een stijgende lijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52587387
Ogararu is er nog een paar weken uit, lees ik net op Voetbalprimeur...
pi_52587398
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Klopt.

Maarja, eens zien wat hij volgende week allemaal doet dan. Hoop toch wel op een stijgende lijn.
Ik hoop het wel, voetballen kan ie namelijk als de beste, alleen dat gedroom van hem
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52587415
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef kevin6188 het volgende:
Ogararu is er nog een paar weken uit, lees ik net op Voetbalprimeur...
Colin dus sowieso nog een paar weken een basisplek
pi_52587437
Colin
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52587494
Godverdomme!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')