Nah ze zijn met Diego Milito bezig , staat nu ook op de sportsite van fokquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef DouweEgbert het volgende:
Dus ook Sneijder bevestigd de interesse van Real in Huntelaar.
bakkie halen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef Scorpie het volgende:
KJH blijft gewoon. En zo niet, dan ga ik langs bij Van Geel.
Wanneer ze 25+ kunnen vangen,.....................quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:
''De prullenbak in''quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Over pizza's gesproken, waars is Jorien eigenlijk?![]()
die heeft waarschijnlijk een kloon aangemaakt en spamt nu het Feyenoord topic vol?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Over pizza's gesproken, waars is Jorien eigenlijk?![]()
Ik verwacht eigenlijk niet veel meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef M0NTANA het volgende:
Over tien dagen en een half uur sluit de transfermarkt, hoop toch wel dat dat tijd genoeg is voor Ajax?
Ik verwacht hoogstens nog 1 of 2 spelers voor de breedte, een basisklant verwacht ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef M0NTANA het volgende:
Over tien dagen en een half uur sluit de transfermarkt, hoop toch wel dat dat tijd genoeg is voor Ajax?
Alleen bij kwalificatie voor de CL denk ik dat er misschien nog iemand bijkomt (middenvelder), maar als Ajax er in Praag niet in slaagt om door te komen dan is dit de selectie tot aan de winterstop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef M0NTANA het volgende:
Croftybombquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar moet een taakstraf doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |