Rot op uit mijn topic, open je eigen topic maar kankerkneusquote:
Och zielig..... overleef je het wel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Rot op uit mijn topic, open je eigen topic maar kankerkneus![]()
Ga ergens anders grappig proberen te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och zielig..... overleef je het wel?
Die lui pissen gewoon in hun broek joh, verschil zie/ruik je toch niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:21 schreef Lod het volgende:
Iedereen heeft lopen zeiken op Lowlands, kan me niet voorstellen dat iemand in staat is om het een heel weekend op te houden
Ik heb nimmer de intentie grappig te zijn in dit uitmuntende topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga ergens anders grappig proberen te zijn![]()
![]()
Dat maak je jezelf wijs omdat je geen kaartjes. Het was heel leuk en veel goede muziek!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:25 schreef mvingerhoets het volgende:
Gatverdamme is die Patrick Jumpen daar tegenwoordig ook? Mijn gebrek aan kaartjes klinkt ineens een stuk minder erg....
Ja, met "Goedemorgen Jumpers", als vorm van ochtendgymnastiek...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:25 schreef mvingerhoets het volgende:
Gatverdamme is die Patrick Jumpen daar tegenwoordig ook? Mijn gebrek aan kaartjes klinkt ineens een stuk minder erg....
Wat er vooral leuk aan was is het feit dat er gabbers (quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:25 schreef mvingerhoets het volgende:
Dat werkschuw valt denk ik wel mee gezien de belachelijk hoge prijzen voor alles wat je daar kan kopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:31 schreef mister_popcorn het volgende:
gadverdamme. Lowlands. 0900-links-langharig-werkschuw-tuig.
Precies, zo pauper is het echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:32 schreef CLM het volgende:
[..]
Dat werkschuw valt denk ik wel mee gezien de belachelijk hoge prijzen voor alles wat je daar kan kopen.![]()
En daarom: Lowlandsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:06 schreef fathank het volgende:
ik heb afgelopen dagen ook goeie hiphop gezien, dikke drum 'n bass, keigave techno/minimal, en ten slotte is Patrick Jumpen ook nog langs geweest .
Gewoon alleen al omdat ze het "feest" noemen om het nog een beetje leuk te laten lijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:51 schreef CasB het volgende:
Zo kunnen we ook voor elk dancefeest wel een KLB-topic maken.
Goed idee eigenlijk
En daarom: SuperwormJimquote:
Zeker weten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een topics over Lowlands...
Is het echt zo leuk!?
quote:
Kubus, Stickz, BangBang, Typhoon, Rico, Winne en Blaxtar waren ook aanwezig. Alleen jammer dat Salah Edin er ook bij moest zijnquote:
Heb je die lui wel eens gezien? Lijken op krakersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Kubus, Stickz, BangBang, Typhoon, Rico, Winne en Blaxtar waren ook aanwezig. Alleen jammer dat Salah Edin er ook bij moest zijn
En of ik ze wel eens gezien heb, alleen zaterdag niet zo gek lang, ging namelijk halverwege knock-outquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je die lui wel eens gezien? Lijken op krakersVooral BB
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Veelste duur festival voor veelste loze muziek waar per jaar maar 2 of 3 bandjes tussen zitten die wel leuk zijn, de rest is van die Engelse "Indie" bagger of Britpop.
Mooi, weer een zeiksnor minderquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Veelste duur festival voor veelste loze muziek waar per jaar maar 2 of 3 bandjes tussen zitten die wel leuk zijn, de rest is van die Engelse "Indie" bagger of Britpop.
Gore teringzooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:37 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
Lowlandgangers wassen zich 3 dagen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |