Welkomquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef Athmozz het volgende:
aangezien mijn toetsenbordjes vaak afzien heb ik me ook maar aangemeld, en blijkbaar was dat niet eens zo'n slecht gedacht... ik zit na een uurtje meedoen ofzo al op 8000 keys![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Jojogirl het volgende:
Nog maar 4 users te gaan voor de 1000.
Nog 6 toch?quote:Nieuwe gebruikers
Rank Gebr. Toetsjes Klikjes Laatste puls
1 994 Frenkje 47 +47 167 +167 22-08-2007 14:24
Welcome to the club.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef Athmozz het volgende:
aangezien mijn toetsenbordjes vaak afzien heb ik me ook maar aangemeld, en blijkbaar was dat niet eens zo'n slecht gedacht... ik zit na een uurtje meedoen ofzo al op 8000 keys![]()
telt ook mee, maar miles gaat tergent traag,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Athmozz het volgende:
hoe stel je trouwens in hoeveel kilometers je met je muis bewogen hebt? Bij mij komt daar telkens 0 mijl op, terwijl ik uiteraard mijn muis wel gebruik (of telt zoiets bij een laptop niet mee omdat het een touchpad is?)
Dat zou best weleens kunnen jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Athmozz het volgende:
hoe stel je trouwens in hoeveel kilometers je met je muis bewogen hebt? Bij mij komt daar telkens 0 mijl op, terwijl ik uiteraard mijn muis wel gebruik (of telt zoiets bij een laptop niet mee omdat het een touchpad is?)
bij mij werkt dat pad ding wel... alleen gaat het met een muis wel veel sneller dan zo'n mousepad (voor mijn gevoel dan)quote:
Heb je wel versie 1.5? De bèta?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef Athmozz het volgende:
Nee hoor:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Nog 6 toch?
Welkom, trouwens![]()
'Frenkje' staat 994ste, hij is niet nr. 994.quote:5 (5) FOK! 996
Ik had dus voor de niet-beta gekozen... zal dan die beta er ook maar op gooien, dan tellen we de afstanden ook direct mee. Key's zijn trouwens makkelijk zat bijeen te sparen, zit al door de 16.000quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb je wel versie 1.5? De bèta?
Heel mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik had dus voor de niet-beta gekozen... zal dan die beta er ook maar op gooien, dan tellen we de afstanden ook direct mee. Key's zijn trouwens makkelijk zat bijeen te sparen, zit al door de 16.000![]()
edit; mooi, de metertjes worden nu ook al opgeteld.
Pas je wel op?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik had dus voor de niet-beta gekozen... zal dan die beta er ook maar op gooien, dan tellen we de afstanden ook direct mee. Key's zijn trouwens makkelijk zat bijeen te sparen, zit al door de 16.000![]()
edit; mooi, de metertjes worden nu ook al opgeteld.
Ik laat hem automatisch pulsen om de 2000 keys, dus veel ben ik niet kwijt als ik het zou vergeten zijn (maar ik heb er dus aan gedacht). 2000 keys zet ik probleemloos bij in 10 minuten als ik een wat grotere mail ofzo schrijf, dus daar zal het wel niet op komen zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Pas je wel op?
Eerst pulsen voordat je een nieuwe versie installeert!
déjà-vu![]()
![]()
JA dat zijn teminste users die wat betekenen voor het teamquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef Ulreazj het volgende:
Netjes
Ja idd... je kunt beter je puls op een groter aantal zetten als je flinkt bezig bent... dan begint Whatpuls ook niet te huilen wanneer je wat te spastisch op je toetsenbord zit te rammenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef Athmozz het volgende:
mag je maar een bepaald aantal keer pulsen ofzo? Ik kreeg net een berichtje wat erop neer kwam dat ik een spast was en dat ik over een uurtje nog maar eens moest proberen pulsen (en dat gewoon omdat ik een paar grotere reply's achtereen heb getikt hier... misschien toch beter mijn pulsgrens verzetten naar 5k ofzo, ik zit namelijk al tegen de 35.000 keys op toch wel 4u30 tijdik heb blijkbaar geen leven)
ik kan zelfs niets meer instellen. De geek window loopt leuk en gecontroleerd door, onderaan waar normaal de w staat is het nu dat puls-bolletje die maar probeert te pulsen, waardoor ik dus ook niet meer aan de instellingen kan om hem ff te laten stoppen met pulsen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja idd... je kunt beter je puls op een groter aantal zetten als je flinkt bezig bent... dan begint Whatpuls ook niet te huilen wanneer je wat te spastisch op je toetsenbord zit te rammen
ik autopuls overal waar ik whatpulse draai met 10k, wel een mooi getalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja idd... je kunt beter je puls op een groter aantal zetten als je flinkt bezig bent... dan begint Whatpuls ook niet te huilen wanneer je wat te spastisch op je toetsenbord zit te rammen
Heb je wel voor beide een apart profiel aangemaakt op de website, want anders ga je invalid token meldingen krijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Athmozz het volgende:
een witte toets, is dat een die je nooit gebruikt? Nooit je Caps gebruikt???
bij mij gaan trouwens de toetsen het cijfertoetsenbordje véél minder ingekleurd zijn, maar bij alles wat ik met een laptop tik (heb whatpulse nu op mijn laptop en mijn vaste) kan ik die toetsen niet van gebruiken aangezien die er niet zijn...
Capslock registreerd hij hier als "Unknown key"....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Athmozz het volgende:
een witte toets, is dat een die je nooit gebruikt? Nooit je Caps gebruikt???
bij mij gaan trouwens de toetsen het cijfertoetsenbordje véél minder ingekleurd zijn, maar bij alles wat ik met een laptop tik (heb whatpulse nu op mijn laptop en mijn vaste) kan ik die toetsen niet van gebruiken aangezien die er niet zijn...
??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Jojogirl het volgende:
Nog maar 4 users te gaan voor de 1000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |