vluggertjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
zo, terug
Toch altijd wel effe leuk als je zulks een mensen 'moet' rondleiden
massolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
vluggertje
Nu ben ik er echt vandoor![]()
Mods kunnen dat niet....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef covie het volgende:
[..]
Kan jij niet even checken of pieter_pen een kloon is van bijvoorbeeld lenny?
Wow nou dat doe je wel erg snel zeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
zo, terug
Toch altijd wel effe leuk als je zulks een mensen 'moet' rondleiden
bijvoorbeeld ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef covie het volgende:
[..]
Fijne verjaardag verderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
vluggertje
Nu ben ik er echt vandoor![]()
Ik zou dat wel kunnen kijken in me statistieken van me avatar... op IP niveauquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef covie het volgende:
[..]
neuh. ik heb nog nooit een ban aangevraagd. Waarom zou ik, het is maar internet.quote:
Maar dan moet er wel op de link geklikt zijn neem ik aan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou dat wel kunnen kijken in me statistieken van me avatar... op IP niveau
nee, maar hebben wel de connecties om dat te doenquote:
ja, ik moest ze naar hun unit wijzen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef covie het volgende:
[..]
Wow nou dat doe je wel erg snel zeg...![]()
Over het algemeen leidt dat zelfs tot een ban voor jezelf...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuh. ik heb nog nooit een ban aangevraagd. Waarom zou ik, het is maar internet.
nu snap ik er niks meer van... dus laat maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuh. ik heb nog nooit een ban aangevraagd. Waarom zou ik, het is maar internet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar hebben wel de connecties om dat te doen
Nee... klik maar op mijn link ik hou toch bij hoe vaak je hem hebt bekekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan moet er wel op de link geklikt zijn neem ik aan!
whehe, zo ook bij degene die voor lenny een ban aanvroeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
Over het algemeen leidt dat zelfs tot een ban voor jezelf...![]()
e hoe weet jij dat zo zeker cross...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef crossover het volgende:
Pieter-Pen is geen kloon, brand new vers van de pers.
WTF is dat voor vrijheidsberoving....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... klik maar op mijn link ik hou toch bij hoe vaak je hem hebt bekeken
Als hij maar een pagina heeft geladen waar ik gepost heb, is al voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |