De bakker zal je graag helpen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef OA het volgende:
Klacht: ik ben nog niet op vakantie geweest en wil gewoon taart eten!!![]()
Tuig is het! Schorem! Geteisem!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef OA het volgende:
Wij hebben hier op het werk een kalender hangen en daar maak ik uit op dat er deze maand 6 mensen jarig zijn.![]()
Nu mag je verwachten dat er dan ook taart, ed volgt... [afbeelding]
Echter, niets is minder waar...![]()
Al waren ze nou op vakantie... maar nee hoor, ze nemen gewoon vrij op de dag zelf. Niets mis mee, maar vervolgens blijft een lekker hapje voor bij de koffie achterwege...![]()
En natuurlijk betreft het de mensen die normaal om het hardst schreeuwen als er iemand jarig is...![]()
Klacht: ik ben nog niet op vakantie geweest en wil gewoon taart eten!!![]()
Krentenkakkert. Dat zijn 5 of 6 vlaaien. Goed te doen hoor.quote:
en dan..iedereen met z'n handjes erin....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Zet dan een doos hagelslag neer
Heb je genoeg voor iedereen.
Papa?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Nee, 60 keer per jaar gebak krijgen....
[afbeelding]
oh, ik weer niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
Overigens, OA, je bent welkom om bij mij een stuk vlaai te eten hoor. Met een bak koffie erbij.
Doe je toch ook met borrelnootjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dan..iedereen met z'n handjes erin.......iieeewwww....
![]()
en waarom ik niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
Overigens, OA, je bent welkom om bij mij een stuk vlaai te eten hoor. Met een bak koffie erbij.
Toen ik op 'invoeren' drukte realiseerde ik me dat dat de reactie zou zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom eet ik dus noot borrelnootjes...![]()
quote:
Jullie ook hoorquote:
en wat moet ik hiermee....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:04 schreef doka het volgende:
[..]
Toen ik op 'invoeren' drukte realiseerde ik me dat dat de reactie zou zijn.
Nou. Hier heb je een tong:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |