Ja. Kwam ik ook pas net achter dat het t/m Into Giants is...Of later komt de rest nog, of dat is alles...Kweenie.quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Extrawelt het volgende:
[..]
Waar vind je de hele set? Ik vind alleen het gedeelte tot en met Into Giants op Uitzending Gemist?
Vrijdag in Berlijn gezien. Nieuwe nummers komen live goed uit de verf, maar vind dat het daar wel erg op leunt. Oude nummers krijgen het "nieuwe" jasje (Big Bird solo op piano, Luscious Life veel vrolijker) en daardoor breit het allemaal wel heel erg nauw samen. Ook vind ik de sets erg standaard, mag wat langer en wat meer oude nummers.
Vond Patrick zelf in Berlijn (en wat ik ook op TV zag in Rotterdam) wel erg slordig bezig, hij is altijd van de grapjes en grolletjes maar het krijgt nu een beetje de overhand lijkt het wel.
Zag ze vorig jaar in Portugal, allemaal nieuwe nummers die ze nog niet eens hadden opgenomen. Oogde stukken relaxter en beter, dus dat het nieuw was gaat niet echt op imho. Heb ze uberhaupt al 9 keer gezien en ze kunnen veel beter. Niettemin was het erg prima, niet daarvan, maar ze kunnen nog beter.quote:Op zondag 22 april 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Kwam ik ook pas net achter dat het t/m Into Giants is...Of later komt de rest nog, of dat is alles...Kweenie.
En tsja, ik kan niet echt beoordelen wat je zegt want dit was mijn eerste keer Patrick Watson. Ik vond het in ieder geval fantastisch, en dat slordige...tsja...eerste concerten van de hele tour. Beetje het goede gevoel krijgen...
Als ik nu de 3voor12 recensie lees (een 9 trouwensquote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef Extrawelt het volgende:
[..]
Zag ze vorig jaar in Portugal, allemaal nieuwe nummers die ze nog niet eens hadden opgenomen. Oogde stukken relaxter en beter, dus dat het nieuw was gaat niet echt op imho. Heb ze uberhaupt al 9 keer gezien en ze kunnen veel beter. Niettemin was het erg prima, niet daarvan, maar ze kunnen nog beter.
Hij maakte inderdaad een zenuwachtige indruk, ook redelijk slecht verstaanbaar trouwens. Maar verder een top concert waarin ik naar het einde toe ook wegzakte na een avond die al om 20.00 begon.quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ik nu de 3voor12 recensie lees (een 9 trouwens) kan ik misschien wel begrijpen waarom het wat chaotisch overkwam. Ik had in het begin ook wel het idee dat er wat aan de hand was
Hij was zenuwachtig. Het werd live op TV uitgezonden, het was echt een grote zaal, veel publiek. Een waarschijnlijk onwennig tijdstip...hij had een heleboel verwachtingen die hij maar eens moest waarmaken
Dat was het? Geen Adventures of Strange Crooked Road?quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef Norrage het volgende:
Uit mijn hoofd:
Noisy Sunday
Big Bird in a Small Cage (solo piano)
Luscious Life
Great Escape
Maar misschien heb ik de volgorde verkeerd (en noem ik wat wat ook al in de stream zat)
Volgens mij was dit hem (het was in totaal iets van 70min incl The Great Escape als toegift), maar is weinig eer aan te behalen, want Norrage heeft hem bijna al helemaal genoemd.quote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Hebben jullie trouwens info over de setlist? Tot Into Giants was op TV te zien, maar wat hebben ze daarna gespeeld?
Waarop staat Strange Crooked Road? Want die ken ik helemaal niet!quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef kciR het volgende:
[..]
Volgens mij was dit hem (het was in totaal iets van 70min incl The Great Escape als toegift), maar is weinig eer aan te behalen, want Norrage heeft hem bijna al helemaal genoemd.
- Lighthouse
- Blackwind
- Quiet Crowd
- Step Out For A While
- Words In The Fire
- Into Giants (wat Norrage zei, deze ging nog door)
- een nummer dat ik niet kon plaatsen: - Big Bird In A Small Cage (solo piano)
- Morning Sheets (met dat galm grapje)
- Adventures In Your Own Backyard (de violiste op/bij piano)
- Noisy Sunday
- Luscious Life
- The Great Escape
Ik zag dat het ongeveer de standaard setlist was, maar zonder Strange Crooked Road en Sit Down Beside Me.. En waar ze normaal The Things You Do spelen nu dat nummer wat ik niet kan plaatsen.
Op zijn laatste plaat (nr. 9).quote:Op maandag 23 april 2012 21:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarop staat Strange Crooked Road? Want die ken ik helemaal niet!
En ja, ik miste uiteraard Backyard...dat wist ik. Kennelijk toch nog 2 andere nummertjes ook?
Oh, ik had niet door dat het een nieuwe was. Dacht dat het een klassieker was waarvan ik het bestaan niet kende ofzo. Ken nog niet alle titels van het nieuwe album uit mijn hoofdquote:Op maandag 23 april 2012 21:02 schreef kciR het volgende:
[..]
Op zijn laatste plaat (nr. 9).
Voor die andere twee nummers had ik er even bij gezet wat er toen gebeurde ter info
Hij is ook pas net uit, ik heb de setlist ook in elkaar gedraaid met Spotify erbijquote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh, ik had niet door dat het een nieuwe was. Dacht dat het een klassieker was waarvan ik het bestaan niet kende ofzo. Ken nog niet alle titels van het nieuwe album uit mijn hoofd
Hoe kun je die nou niet herkennen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef kciR het volgende:
[..]
Volgens mij was dit hem (het was in totaal iets van 70min incl The Great Escape als toegift), maar is weinig eer aan te behalen, want Norrage heeft hem bijna al helemaal genoemd.
- Lighthouse
- Blackwind
- Quiet Crowd
- Step Out For A While
- Words In The Fire
- Into Giants (wat Norrage zei, deze ging nog door)
- een nummer dat ik niet kon plaatsen: - Big Bird In A Small Cage (solo piano)
- Morning Sheets (met dat galm grapje)
- Adventures In Your Own Backyard (de violiste op/bij piano)
- Noisy Sunday
- Luscious Life
- The Great Escape
Ik zag dat het ongeveer de standaard setlist was, maar zonder Strange Crooked Road en Sit Down Beside Me.. En waar ze normaal The Things You Do spelen nu dat nummer wat ik niet kan plaatsen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou niet herkennen?. Je noemt hem namelijk zelf daaronder. Dat is Noisy Sunday! Die Morning Sheets opname heb ik dus gemaakt
.
Maar er was ook een nummer bij die ik niet herkende, een nummer met een enorme climax. Dat was niet Noisy Sunday.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef kciR het volgende:
[..]Dat is dom zeg! Ik denk dat ik dat over het hoofd heb gezien omdat hij die introduceerde en dat ik dat nu een beetje aan het nummer had gekoppeld..
Dan speelde hij waarschijnlijk niets tussen Into Giants en Big Bird..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |