Absoluut! Nieuwe nummer al gehoord? http://patrick-watson.net/viewtopic.php?f=1&t=17quote:Op maandag 30 maart 2009 16:25 schreef Levi12 het volgende:
Ik heb hem net pas ontdekt. Wat een ontzettend gave artiest.
Nu wel! Thanksquote:Op maandag 30 maart 2009 16:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Absoluut! Nieuwe nummer al gehoord? http://patrick-watson.net/viewtopic.php?f=1&t=17
DAMN! Thuis meteen checken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:24 schreef KdR het volgende:
En het nieuwe album is gelekt... heb alleen de komende paar uur geen tijd om hem te luisteren
Is zeker bij Patrick Watson toch het overwegen waard. Ik ga naar beide concerten, maar die in Amsterdam ga ik alleen naar toe. Je raakt altijd wel aan de praat en zo, gewoon doenquote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef thettes het volgende:
Jammer dat ik niemand ken die het ook vet vindten concertbezoek in je eentje lijkt me niks.
Set al eens teruggeluisterd? Wellicht ben je dan enthousiasterquote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb eens op Lowlands (2007) een stuk van een optreden van hem gezien, maar was volgens mij niet erg onder de indruk. Sindsdien kom ik zijn naam wel steeds vaker weer tegen, binnenkort maar eens een album van hem luisteren. De recensies en omschrijvingen die ik de afgelopen tijd zoal tegen kwam klonken toch wel goed.
Hij speelde op Lowlands overigens ook op zondagochtend vroeg, wellicht was ik daarom nog niet zo enthousiast.
Nee, nog niet, maar zal het t.z.t. nog wel eens doen. Nu alleen eerst even de nieuwe Prodigy luisteren, daar kom ik ook al weken niet aan toe.quote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Set al eens teruggeluisterd? Wellicht ben je dan enthousiaster. http://patrick-watson.net/viewtopic.php?f=3&t=9
Nouja wie weet. Vind het wel echt fantastische muziekquote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is zeker bij Patrick Watson toch het overwegen waard. Ik ga naar beide concerten, maar die in Amsterdam ga ik alleen naar toe. Je raakt altijd wel aan de praat en zo, gewoon doen.
Kaartjes?quote:
Bij mij zit er wel een boekje bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef Jeroen427 het volgende:
Even een vrij dom vraagje:
Ik heb de nieuwe cd inmiddels binnen via Bol, maar er zit geen boekje bij. Is dit overal zo of ben ik door Bol genaaid?
Ik denk het niet, Mezz was wel stukken kleiner. Ben er toch bij!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef Jeroen427 het volgende:
Hopen dat het morgen minstens net zo mooi is!
Bloedheet? Dat viel toch wel mee? De recensent was er duidelijk niet bij tijdens het concert van dEUS enkele jaren geleden, toen er (ik meen) 45 graden Celcius is gemeten binnen. De drank was gratis, je zicht was troebel door het zweet dat in je ogen liep en de band hield halverwege een pauze omdat ze het ook niet meer trokken (waarbij Tom Barman nog flauwviel backstage). Dat was pas heet!!quote:Na zijn wereldwijde zegetocht met debuutalbum Close to Paradise, staat Patrick Watson op deze zwoele lenteavond met zijn band in een bloedhete en stampvolle Mezz om opvolger Wooden Arms te promoten.
Dat was dan zeker achterin? Stonden daar nog Fokkers? Ik heb er voorin niks van gemerkt, zoals ik al zei viel me juist op dat het publiek zo stil was!quote:Een prachtige avond, die alleen maar bezoedeld wordt door enkele luidruchtig leuterende mensen die het zelfs op de intiemste momenten van de show belangrijker vinden om hun belevenissen uit te wisselen dan om te luisteren.
Ik ben het helemaal met je eens! Ach, recensenten moeten altijd wat te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef BUG80 het volgende:
Recensie op Kindamuzik.
[..]
Bloedheet? Dat viel toch wel mee? De recensent was er duidelijk niet bij tijdens het concert van dEUS enkele jaren geleden, toen er (ik meen) 45 graden Celcius is gemeten binnen. De drank was gratis, je zicht was troebel door het zweet dat in je ogen liep en de band hield halverwege een pauze omdat ze het ook niet meer trokken (waarbij Tom Barman nog flauwviel backstage). Dat was pas heet!!
[..]
Dat was dan zeker achterin? Stonden daar nog Fokkers? Ik heb er voorin niks van gemerkt, zoals ik al zei viel me juist op dat het publiek zo stil was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |