De SSSST roepers vind ik normaal gesproken vrij irritant, maar hier hadden ze compleet gelijk natuurlijk. Kom dan lekker niet naar een artiest als Watson als je toch de hele avond gaat ouwehoeren aan de bar. Zoek een kroeg op ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:16 schreef Konijnenjager het volgende:
Net terug van Tivoli: geniaal.
Voorprogramma was (voor mij geheel onverwacht) Voicst, met blazers! Zeer goed te doen.
Optreden van PW was erg sterk. Wel geinig dat er een soort tweestrijd in de zaal bestond tussen irritante praters/achtergrondgeluidproduceerders en uberfanatieke SSSSSSSSSST-roepers die zelf minstens even veel lawaai produceerden daar mee, maar aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk, want als het stil was, was het ook vaak echt genieten. Allejezus wat heeft die man toch een stem en wat zijn ze toch allemaal heerlijk muzikaal. Topavond
Die heb ik vanochtend van FTD geplukt, hoe briljantquote:Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef Mistaken het volgende:
Baroptreden? Vertel meer!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef pixL het volgende:
Ik heb het baroptreden in rotown helaas moeten missen terwijl ik daar verdorie bijna slaap,
maar 26 mei ben ich erbij
Ik ook, al die journo's hebben hem al. Nogal jaloers.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef KdR het volgende:
tvp, ben benieuwd naar het nieuwe album, vorige twee waren briljant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |