Kan ik er wat aan doen dat ik mijn klacht niet in de TT kwijt kanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:46 schreef BereNDD het volgende:
in hun openingspost verder kunnen schrijven want dat leest lekker irritant
Ja, hij heeft niks gepresteerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:44 schreef Flashwin het volgende:
van bommelmislukte schijtvoetballer
Inderdaad, alleen paar elleboogjes en schwalbe'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, hij heeft niks gepresteerd![]()
klacht korter makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik mijn klacht niet in de TT kwijt kan
klopt maar deels, als je na je 21ste 1x bent uitgekomen voor een nationaal elftal mag je nooit meer voor een ander nationaal elftal uitkomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56 schreef Catch22- het volgende:
bij de van Bommel grap was het eerste wat ik dacht: 'dat kan niet'.
Je mag na 1 a-Interland niet meer voor een ander land spelen. Maar niet iedereen is zo pr0 als ik
Ik meen met herinneren, dat het vroeger wel kon, maar dan praten we echt over een halve eeuw geleden ofzo. 1 of nader heel bekende speler heeft dat toen gedaan, geloof ik. Ik hoop dat iemand er meer van weet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt maar deels, als je na je 21ste 1x bent uitgekomen voor een nationaal elftal mag je nooit meer voor een ander nationaal elftal uitkomen
Alfredo di Stefanoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik meen met herinneren, dat het vroeger wel kon, maar dan praten we echt over een halve eeuw geleden ofzo. 1 of nader heel bekende speler heeft dat toen gedaan, geloof ik. Ik hoop dat iemand er meer van weet.
Edit: Ik heb het opgezocht. Alfredo di Stefano heeft voor 3 landen gevoetbald, namelijk: Colombia, Argentinië en Spanje.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:08 schreef jpg97 het volgende:
Hahahaha ik wist 3 weken geleden al dat je dit topic ging openen !!111EINZWEIVONBOMMFELDABEI!!!11!!
Ik had het voor de donorshow al door dat iemand dit topic ging openen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef haakaap het volgende:
de donor show had ik ook al 2 weken voordat iedereen t wist door
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |