dat plaatje cattegorie eendquote:
ik loop elke dag langs dat parkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, ik ben maar op een bankje gaan zitten. Ik kreeg bezoek van allemaal eendjes!
[afbeelding]
Hm, dus schuddende tieten mogen wel maar Duck Hunt in Lego niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
dat plaatje cattegorie eend
Tering zeg.............quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
was wel veel vraag naar brood;
[afbeelding]
ja net andersom als in americaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hm, dus schuddende tieten mogen wel maar Duck Hunt in Lego niet?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef DavyE het volgende:
ik loop elke dag langs dat park
Het werd eens tijd dat ik zo`n ding ga meenemen![]()
[afbeelding]
ja idd triest, gelukkig leeft ie nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond bij Hart van Nederland: gans met zo'n pijl door z'n kop geschoten. Zieke figuren.
't beest leeft nog!
Kijk, dat vind ik nou weer raarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
aangezien jullie hier raar aan het doen zijn, ga ik maar even werken
jah je moet wel raak schieten he dan kun je fijn aan tafelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond bij Hart van Nederland: gans met zo'n pijl door z'n kop geschoten. Zieke figuren.
't beest leeft nog!
Ik kom er elke dag langs in de tramquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik loop elke dag langs dat park
Het werd eens tijd dat ik zo`n ding ga meenemen![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kom er elke dag langs in de tram
Stelletje mafkezen die dat doen. Ik ga niet meteen schreeuwen dat die gasten zelf een pijl door hun hoofd moeten hebben, maar ik snap echt niet hoe je zoiets voor je plezier kan doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
't beest leeft nog!
Nouja er zullen vast genoeg mensen in dit pand (met 4000 man) ook fokken zelfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
![]()
Het is toch ongelooflijk dat fokkers zo dicht bij elkaar zitten
de 1 met de tram en de ander lopend![]()
maar jij bent denk alleen de enige die in dit topic meedoetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja er zullen vast genoeg mensen in dit pand (met 4000 man) ook fokken zelfs
Inderdaad...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Stelletje mafkezen die dat doen. Ik ga niet meteen schreeuwen dat die gasten zelf een pijl door hun hoofd moeten hebben, maar ik snap echt niet hoe je zoiets voor je plezier kan doen![]()
Dat wel.. er zijn tijden dat ik uberhaupt de enige ben in dit topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar jij bent denk alleen de enige die in dit topic meedoet![]()
Dan moet je een houten nepreiger nemen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet wel zeggen, heb een gruwelijke hekel aan reigers. dat krijg je vanzelf als ze diverse malen je vijver leeg vreten . kutbeesten gewoon
succes hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:29 schreef DavyE het volgende:
maar gasten ik ga weer ff wat doen tot straks![]()
geloof me , we hebben alles geprobeert. alles behalve een kruisboog danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan moet je een houten nepreiger nemen!
owquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , we hebben alles geprobeert. alles behalve een kruisboog dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |