Hier schijnt opeens wel een zonnetjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweenie wat voor weer het bij jullie is , maar staat windkracht 8 ofzo.
Welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef nelisb het volgende:
hier wel wat te doen,heb alleen geen zin. vind het alleen een ongeloofelijke kutbaan waar ik pas 6 maanden zit. voordat ik wat anders heb zijn we weer 2 of 3 maand verder.
Nee hoor, met magno was t veel gezelliger dan die date van vanochtend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo dan heeft Magnolia nu officieel concurrentie![]()
Ja net eventjes wel! Weer even wennenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
is iedereen aan het werk ofzo ?
deed het zeer ?:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja net eventjes wel! Weer even wennen![]()
zo dan, je maakt het wel bont hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Viel mee. Even kopieren, moment![]()
En nu weer mailtjes behandelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, je maakt het wel bont hoor
ach ik zit indertussen ook wat te doen hoor, alleen kan ik makkelijk wat andere dingen tergelijk doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En nu weer mailtjes behandelen
En ondertussen een werkdagboek naar jou doorfokkken
ja ik ook, moet af en toe even wat opzoeken in het systeem enzo, vergaderzaaltje boeken hier en daar, mailtje sturen, maar allemaal goed te combineren met af en toe fokkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik zit indertussen ook wat te doen hoor, alleen kan ik makkelijk wat andere dingen tergelijk doen
ja iedereen moet weer geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Yep, korte opdrachtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
die moet je wel over heel de dag verdelen hehquote:
Je zou toch denken dat er andere avatars zouden blijven hangenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm zit me te bedenken dat ik gedroomd heb over dolfijnen. denk dat ik mn avatar maar s moet veranderne
als dat zou gebeuren, kan mijn dag neit meer opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er andere avatars zouden blijven hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |