Je moet daar wel apart een account voor maken, dus je NCSoft account alleen werkt niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef ADDG het volgende:
Hmmm ik kan niet eens inloggen op de beta forum dan zegt ie dat ik een verkeerde paswoord of accountnaam heb ingevuld ofzo.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef ADDG het volgende:
Ah bedankt dacht dat ik gewoon met mijn ncsoft account er kon inloggen inderdaad.
ok... dat maakte dus niks uit =(quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:30 schreef Laviathan het volgende:
http://www.aionsource.com(...)us-into-aion-eu.html
moeite om te lezen
momenteel aan het testen =)
Bericht van Customer Support.quote:Hello,
There is a problem with CBT 6 keys for EU only that you are not able to log in. This is being corrected and should be fixed soon. Sorry for the hassle but we are going to get you guys in as quickly as we can get this fixed. This is for CBT 6 EU keys ONLY.
!!!!!quote:We are sorry but this account does not currently have acces to aion
ach, ik ben pas sinds 2115 aan het wachtenquote:
Blijkt de echte gameclient te zijn, dus als iemand deze nog wil...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb een torrent gevonden met redelijke snelheid (400KB/s hier). Als iemand hem wil, pm me maar.
Als je de settings op EU hebt gezet hoef je NIKS te downloaden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef Haron90 het volgende:
Denzo, misschien heb je de US versie van de Aion Launcher.
Je moet in de NCsoft launcher bij file>settings>advanced je region op europe zetten, zo kan je ook zien of je de US-versie hebt ipv de EU-versie.
Mocht je dan de US-versie hebben, download dan de andere Aion die nu beschikbaar is in de lijst.
Je moet dan de NCsoft Launcher waarschijnlijk gewoon als administrator runnen. Dat werkte bij mij in ieder geval. Of anders zie hier.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:55 schreef RickoKun het volgende:
WTF is dat gare KUT programma wat dr bij zit?! Die Gameguard ofzo, ik kan niet spelen omdat ik daar een foutmelding van krijg (uiteraard met onbegrijpelijke teksten erin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |