Voor Aziatische servers ja, daar betaal je per uur. NA/EU is gewoon maandelijks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb gehoord dat Aion aan microbetalingen doet, kan iemand dit bevestigen?
Ik zit ook op Mesramtaeda! Wat is je naam?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:55 schreef Jegorex het volgende:
lvl 20 Elyos Cleric op Mesramtaeda
ik krijg constant whispers van mensen die vragen of ik in hun groep wil helpen
BlueSpiritquote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Ik zit ook op Mesramtaeda! Wat is je naam?
MIjn ingame name is Devya
Haha, heb jou weleens zien lopen ja!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Jegorex het volgende:
[..]
BlueSpirit
Ben je ook Elyos?
Ik denk dat ik over een half uurtje weer ingame ben.
Was wel een leuk einde in die arena haha.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:03 schreef Jegorex het volgende:
En dat was het einde van de beta.
Over 2 weken is de volgende.
haha ja, was de eerste keer dat ik in de arena wasquote:Op maandag 20 juli 2009 21:04 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Was wel een leuk einde in die arena haha.
Naja, tot over 2 weken
Vond dat bij lineage altijd wel fijn werken, maar wel met patch dan want anders centreerde de camera telkens als je per ongeluk links en rechts ingedrukt hield.quote:
Het viel mij op dat je het spel op erg veel manieren kunt besturen.quote:
Dat is wat ik had rond die level. Maar dat is nog achterlijk weinig blijkbaar, sommige mensen op de CN Aion hebben over 10 million oid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het viel mij op dat je het spel op erg veel manieren kunt besturen.
Je kunt "point & click" spelen, maar je kunt ook lopen met alleen het toetsenbord of alleen de muis, of een combinatie van beide.
Wat noemen jullie trouwens veel geld.
Ik had maximaal rond de 100.000 bij lvl 20.
Ik verbaasde me al dat iemand op CN Aion 800.000 had rond lvl 20.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:47 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Dat is wat ik had rond die level. Maar dat is nog achterlijk weinig blijkbaar, sommige mensen op de CN Aion hebben over 10 million oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |