anders heb je Wehkamp nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:02 schreef jslavenburg het volgende:
Net pre-ordered via 12game.com, de CE
"push to talk" ftw \o/quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja merkte het pas ernaMaar dacht, ach boeien, komt volgende keer wel goed ;P
De beta versie die we gespeeld hebben is versie 1.0, de versie die we bij de launch krijgen is v1.5quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:15 schreef Jegorex het volgende:
Hoe kunnen ze dat nu doen?
Vanaf lvl25 zit het spel nog vol met bugged quests en boven de 30 is onmogelijk te testen omdat er een lvl cap is.
Ik weet nu in elk geval al wel wat er in de eerste patch gefixed zal worden.
Met bugged quests bedoel ik quest pagina's die niet te zien zijn en filmpjes zonder gesproken tekst maar wel met ondertiteling.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
De beta versie die we gespeeld hebben is versie 1.0, de versie die we bij de launch krijgen is v1.5
Mensen schijnen nogal te vergeten dat we het spel niet beta testen maar de localization, de game zelf is in korea al sinds eind vorig jaar uit en heeft op het moment zon 3,5 miljoen subscriptions.
das nogal en verschil
Ja ik had die gegeven link hier geprobeerd, maar ook op aionsource en op aiononline gekeken en op google, maar geen fuck hielp.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:03 schreef Laviathan het volgende:
@RK: heb je de Betaforums al een bezocht om te kijken of je daar een oplossing vind voor je GameGuard probleem?
welk error nummer kreeg je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik had die gegeven link hier geprobeerd, maar ook op aionsource en op aiononline gekeken en op google, maar geen fuck hielp.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
PvE en PvP, en mooie rustige muziek? Cool
grootste reden daarvan is omdat we v 1.0 draaienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Met bugged quests bedoel ik quest pagina's die niet te zien zijn en filmpjes zonder gesproken tekst maar wel met ondertiteling.
Dat noem ik localization bugs en die zouden nu juist opgelost moeten worden.
En hoe kunnen we testen of de (gesproken) teksten voorbij lvl30 goed zijn, om nog maar te zwijgen over het localizen van alle 1.5 content.
Maar zoals ik al zei, dat zal wel met een patch gefixed worden
Er zit ook PvE in hoor, we hebben een boss geprobeerd waar we maar 1 dmg op dedenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Alleen PvP en afschuwelijke kutmuziek? Nee bedankt.
That's the plan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef Jenglejack het volgende:
Klopt het dat de releasedate voor deze game 24 september dit jaar is ?
De normale release is 25 september, maar als je gepre-orderd hebt kun je 20 september al beginnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef Jenglejack het volgende:
Klopt het dat de releasedate voor deze game 24 september dit jaar is ?
Ziet er allemaal goed uit, wil het best wel proberen
klinkt niet logisch dat er nog een Bèta komt aangezien de game al "Gold Status" heeft bereikt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De normale release is 25 september, maar als je gepre-orderd hebt kun je 20 september al beginnen.
Er komt trouwens nog een open beta voor die tijd.
Dit vind ik een erg goede video die iemand met aion gemaakt heeft:
Nice. En tenminste een beetje fatsoenlijke muziek.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dit vind ik een erg goede video die iemand met aion gemaakt heeft:
De mensen die nog niet voor het spel willen betalen maar het wel willen proberen kunnen de open beta proberen en misschien kopen ze daarna het spel wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef Laviathan het volgende:
[..]
klinkt niet logisch dat er nog een Bèta komt aangezien de game al "Gold Status" heeft bereikt.
Ofwel, ze zijn de game aan het produceren en om een Bèta te launchen < 1 week voordat het in de winkel ligt is echt zinloos.
dit dus =)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef SharQueDo het volgende:
Een soort trial, dus. Niet zozeer een beta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |