idd, gewoon afleverenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
Raar verhaal. Ze moeten helemaal niet kijken of de naam overeen klopt met het adres.
ik ben wel blij dat ik er niet meer werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:32 schreef WallOfStars het volgende:
Schijnbaar was deze mederwerker erg gemotiveerd en goed in zijn werk......
klote hommels daaro....
lol kan ik me voorstellen.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ik er niet meer werk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
lol kan ik me voorstellen.....
Gemotiveerd wel. Goed nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:32 schreef WallOfStars het volgende:
Schijnbaar was deze mederwerker erg gemotiveerd en goed in zijn werk......
klote hommels daaro....
hier op de zaak krijg ik vaak brieven voor alphen aan den rijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:39 schreef Xeron het volgende:
Van brieven niet bezorgen hebben ze de laatste tijd ook een handje heb ik gemerkt met brieven welke ik stuur vanuit mn bedrijf, toch wel een aantal van de mensen ontvangt de brief gaar weg niet!En daar betaal je dan nog 44ct + verdere kosten voor
![]()
nouja volgens de klanten service wel...quote:
mag ook vooral niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:40 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
nouja volgens de klanten service wel...
wat moeten we dan doen?? .... OP HET POSTKANTOOR NEER PLEUREN DAN HAAL IK EM DAARWEL OP ROBOTJE!!!
denken wordt niet gewaardeerd daar...volgens mij
Nope geen briefje in de bus what so ever.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:51 schreef Biancavia het volgende:
Dus ze zijn überhaupt niet eens aan de deur geweest?
checked adres.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:51 schreef Flashwin het volgende:
volgens mij vertelt TS niet het hele verhaal, want dit is iets te vaag. Waarschijnlijk heeft hij een fout adres oid doorgegeven bij zijn bestelling.
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen. TNT kijkt niet naar de naam, alleen naar het adres. Ze hebben bedoeld dat het adres onbekend is; je hebt dus een foutje gemaakt bij het invullen van het adres.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:23 schreef WallOfStars het volgende:
Volgens TNT ben ik onbekend op dat adres.
Ja. 2 cijfertjes van de postcode omgedraaid oid. Dat kun je zelfs na 10x nakijken nog niet doorhebben omdat je gewoon gewend bent aan dat ding.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:51 schreef Flashwin het volgende:
volgens mij vertelt TS niet het hele verhaal, want dit is iets te vaag. Waarschijnlijk heeft hij een fout adres oid doorgegeven bij zijn bestelling.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ik er niet meer werk
Misschien heeft je PC boer een foute adres sticker geprintquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:54 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
checked adres.....
nee is toch echt correct.
tja dat kan ik niet uitsluiten....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:59 schreef Negative_Feedback het volgende:
[..]
Misschien heeft je PC boer een foute adres sticker geprint
Heb ik, en hij is alweer in ridderkerk, dus deze bestelling krijgen ze vandaag terug, heb zoujuist maar een nieuwe bestelling gemaakt. kijk en het nu wel lukt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
@TS: heb je geen trackingnummer gehad dan? Dan kun je toch gewoon zien hoe het verlopen is.
Maar bij dat trackingoverzicht staat dus wel je adres goed? En is het geen 2e keer aangeboden? Want dat moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Heb ik, en hij is alweer in ridderkerk, dus deze bestelling krijgen ze vandaag terug, heb zoujuist maar een nieuwe bestelling gemaakt. kijk en het nu wel lukt.
ach...het blijft mensen werk zullen we maar zeggen.....
dito verhaal: tracking nummer, bij controle op de website: de text: pakket is afgeleverd en op ridderkerk. Vervolgens gebeld . Medewerker: nee het is afgegeven aan een persoon in jouw straat, geeen briefje in mijn bus dus geeen idee waar mijn pakket is. Klacht ingedient en het verzoek om het briefje met de melding waar mijn pakket is afgegeven ...dat was nu 7 werkdagen geleden enne ik ga ze maar bellen , wederom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Heb ik, en hij is alweer in ridderkerk, dus deze bestelling krijgen ze vandaag terug, heb zoujuist maar een nieuwe bestelling gemaakt. kijk en het nu wel lukt.
ach...het blijft mensen werk zullen we maar zeggen.....
dat kan ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef Civilian het volgende:
Mwah bij TNT is het tegenwoordig ook al zo dat je niet meer hoeft te tekening voor de ontvangst van een pakje..
Mn vriendin heeft nu al een paar keer iets besteld bij Neckermann (ja, ik weet t) maar ze heeft nooit hoeven tekenen voor ontvangst.
Dan kan je toch gewoon bij Neckermann aankloppen van 'euh gaan we mn pakje nog een keer opsturen? ik heb niks gehad'. Zodat je vervolgens 2 voor de prijs van 1 hebt ofzo?
zadjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat kan ja.
Met zadjes kan dat altijd.
Sinds wanneer hebben ze bij TNT inzage in het GBA?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:23 schreef WallOfStars het volgende:
GRRRrr.....
ff stoom afblazen.....
Vorige week nieuwe een bestelling gedaan bij een computer boer.....TNT zou de levering doen (was er al huiverig voor) en natuurlijk hebben ze het niet voor elkaar gekregen. Volgens TNT ben ik onbekend op dat adres.
gebeld....nee meneer het wordt terug gestuurd aan de verzender.....
Goed...gewoon nogmaal het zelfde besteld kijken of het nu wel lukt, anders heeft de pc online boer gewoon pech en halen we het in de winkel...dan maar meer geld uitgeven en minder gezeik.
TNT
Toch Niet Thuis.......
Onjuist, de verzender van het pakket kan aangeven of er een handtekening vereist is bij ontvangst. Het gaat hier vaak om de wat kleinere bedrijven of duurdere pakketjes...De rest kan zonder handtekening worden afgegeven wat weer tijd scheeld!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef Civilian het volgende:
Mwah bij TNT is het tegenwoordig ook al zo dat je niet meer hoeft te tekening voor de ontvangst van een pakje..
Mn vriendin heeft nu al een paar keer iets besteld bij Neckermann (ja, ik weet t) maar ze heeft nooit hoeven tekenen voor ontvangst.
Dan kan je toch gewoon bij Neckermann aankloppen van 'euh gaan we mn pakje nog een keer opsturen? ik heb niks gehad'. Zodat je vervolgens 2 voor de prijs van 1 hebt ofzo?
Ipod via de Neckermann.. is een duur pakketje en geen klein bedrijf, toch hoefde er niet voor getekend te worden..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:03 schreef l3laster het volgende:
[..]
Onjuist, de verzender van het pakket kan aangeven of er een handtekening vereist is bij ontvangst. Het gaat hier vaak om de wat kleinere bedrijven of duurdere pakketjes...De rest kan zonder handtekening worden afgegeven wat weer tijd scheeld!
verder een bezorger kijkt echt alleen naar het adres en niet of de naam er bij klopt want nog een heleboel adressen hebben geen naambordje naast de deur ...
Ik zeg juist vooral KLEINE bedrijven eisen dat er getekend word.. Grote bedrijven zoals neckermann minder. Als er iets kwijt raakt sturen ze wel iets nieuws op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ipod via de Neckermann.. is een duur pakketje en geen klein bedrijf, toch hoefde er niet voor getekend te worden..
Waarom lig je zo dwars? Als iemand uitlegt dat het zo werkt, is dat gewoon zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ipod via de Neckermann.. is een duur pakketje en geen klein bedrijf, toch hoefde er niet voor getekend te worden..
zadjes ja.quote:
Je ziet ook zo heerlijk die fotograaf in het glas weerspiegelen.quote:
quote:Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 24-08-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-08-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 25-08-2007 Ede Gld , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 25-08-2007 Ede Gld , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 25-08-2007 Ede Gld , pakkettendistributie
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 25-08-2007 Ede Gld , pakkettendistributie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:50 schreef Luuk1983 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met TNT.
Leuk, mijn pakketje op zaterdag laten liggen bij gebrek aan personeelquote:25 Aug 2007 00:52 Rotterdam Consignment Received At Transit Point
25 Aug 2007 00:50 Rotterdam Import Received
24 Aug 2007 23:54 Eindhoven Shipped From Originating Depot
aan de andere kant wil jij je pakketje ook hebben, en wil ik dat pakketje kwijt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:36 schreef McKillem het volgende:
Wat ik irritant vind aan de TNT is dat ze gewoon bij je buren shit afleveren.
Ik weet niet wat voor beeld TNT schetst van de samenleving, maar ik heb 0,0 contact met mijn buren. Ik weet niet eens wat voor mensen er zijn.
Maar ik moet wel mijn pakketje aldaar afhalen.
De kantenservices kunnen er ook wat van. Veel klantenservices zitten in het oosterlijke gedeelte van het land waar er nog fatsoen heerst en waar men elkaar kent. Als ze hier vragen of het bij de buren ook niet werkt mogen ze dat toch echt zelf gaan uitzoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:36 schreef McKillem het volgende:
Wat ik irritant vind aan de TNT is dat ze gewoon bij je buren shit afleveren.
Ik weet niet wat voor beeld TNT schetst van de samenleving, maar ik heb 0,0 contact met mijn buren. Ik weet niet eens wat voor mensen er zijn.
Maar ik moet wel mijn pakketje aldaar afhalen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
aan de andere kant wil jij je pakketje ook hebben, en wil ik dat pakketje kwijt.
Anders moet je dat ding wéér meenemen.
Daarbij krijg je minder betaald als je pakketten niet aflevert, dus is het eigenlijk, in ieders voordeel om het bij buren af te leveren.
Je kan toch ook gewoon regelen dat je wél weet wie er in je omgeving woont
ik werk inmiddels al niet meer bij de TNT btw![]()
allemaal?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mijn buren spreken amper/geen Nederlands, en zij asociaal.
Ik ga daar geen contacten mee aan.
Dat jullie betaald worden per pakketje (ik weet dat je er niet meer werkt maar toch) dat is toch echt jullie probleem.
Had je er maar protest tegen moeten aantekenen, of gewoon staken.
Pleur mijn pakketje gewoon bij het postkantoor neer en ik kom hem wel ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |