Idem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:03 schreef Joene het volgende:
Om mijn vrouw nou om kwart over 9 naar bed te laten gaan omdat ik doodmoe ben vind ik ook nogal wat.
Omdat ik niet zo wil eindigen als de verschillende 20 jaar getrouwde mensen die ik om me heen zie. Langs elkaar levende mensen die toevallig afentoe naast elkaar in een bed liggen.quote:
En dat is afhankelijk van hoe laat je naar bed gaat saampjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:05 schreef GI het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo wil eindigen als de verschillende 20 jaar getrouwde mensen die ik om me heen zie. Langs elkaar levende mensen die toevallig afentoe naast elkaar in een bed liggen.
Nee, niet van hoe laat je saampjes naar bed gaat. Maar het feit dat je gewoon samen naar bed gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat is afhankelijk van hoe laat je naar bed gaat saampjes?.
Dat is nou zo een uurtje of 6 te weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:09 schreef TALIN het volgende:
vanacht 1,5 uur geslapen...
Oh nee, ik vind het niet raar hoor, helemaal niet. Maar om er een 'regel' van te maken is ook weer zowat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, niet van hoe laat je saampjes naar bed gaat. Maar het feit dat je gewoon samen naar bed gaat.
Maar, he. Niet iedereen hoeft mijn mening te delen. Ik vind het raar dat mensen niet bij elkaar in slaap willen vallen, jij vind het raar dat ik dat iedere avond wil doen. Vinden we elkaar gewoon lekker raar.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef TALIN het volgende:
daarnaast zag ik net in een flits een blonde krullebol....
Dezelfde reden als waarom ik die aanhalingstekens meegenomen heb in mijn post hierboven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:11 schreef GI het volgende:
Waarom denk je dat het woordje tussen die aanhalingstekens stond ?
Wij hebben geloof ik alleen 'regels' omtrent Anna enzo. Maar da's meer om ritme en structuur te kunnen bieden dan wat anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:13 schreef Joene het volgende:
Naja ieder zijn ding toch
Ik zit me net te bedenken of ik uberhaupt 'regels' heb afgesproken met mijn vrouw
Same here. En we gaan eigenlijk altijd samen slapen als we bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Regels, nueh alles werkt redelijk vanzelfsprekend eigenlijk.
Lekker he lieverd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here. En we gaan eigenlijk altijd samen slapen als we bij elkaar zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Yppy lekkerdingquote:
Gelukkig.quote:
Nee weinig HW.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Niemand meer smeuige verhalen verder?.
Een Aluminium? Ja hoor, mooi dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef Jarno het volgende:
Zaterdag misschien maar eens shoppen voor de nieuwe iMac.
Ga je mee, Hiet?
Donderdag heb ik een braziliaans feest van mijn werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Moet ook gebeuren!
Vanavond en morgen ook rustig hoor, beetje eten, TV kijken, naar bed.
Donderdag dubbel feest, eerst met de belmiepen weg, en daarna naar een Bikerfeestje, zal zo'n beetje de kleinste zijn daar vrees ik.
Yeay! Ow ja, ze hebben weer een kaartjesactie bij de AH - ga je volgende week mee naar de film? Ow, en heb je zaterdag wat te doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Het bed staat, de lekkage is verholpen. De opwaartse spiraal is daar.
Ik had nog wat vrijkaartjes sowieso. En zaterdag weet ik nog niet. Wat wil je voorstellen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Ow ja, ze hebben weer een kaartjesactie bij de AH - ga je volgende week mee naar de film? Ow, en heb je zaterdag wat te doen?
Denk dat het idd al Dinsdag was jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef n00cL30n het volgende:
Hey mensen.. Het is dinsdagochtend... nog geneukt?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef n00cL30n het volgende:
Wie ben jij nou weer en wat doe je hier.quote:
Wie ben jij dan? Ik ben Leoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en wat doe je hier.
Ik ben een oldbie, jij bent een kutnewbie.quote:
Pleur op man. Ik zit hier al jaren en heb meer posts dan menig user hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie, jij bent een kutnewbie.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pleur op man. Ik zit hier al jaren en heb meer posts dan menig user hier![]()
quote:Geregistreerd op: zondag 9 november 2003 @ 22:09
Wát voor een n00b ben je dan! Sukkel. Je lijkt wel een Limburgerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
[..].
Daarnaast, als je nu nog steeds denkt dat oldbie zijn iets met registratiedatum en/of postaantal te maken heeft, dan pas heb je je écht bewezen als officiele Kut Newbie. Toedels.
Ik mag weer 4 maanden nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ga lekker uit eten met een zekere andere amsterdamse en je bent van harte welkom om aan te schuivenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had nog wat vrijkaartjes sowieso. En zaterdag weet ik nog niet. Wat wil je voorstellen?
Kijk, we kunnen er kort en we kunnen er lang over doen, maar het eindresultaat is tóch dat je huilend het topic verlaat, dus laten we het kort houden:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wát voor een n00b ben je dan! Sukkel. Je lijkt wel een Limburger![]()
Ik tief niet voor jou op, drolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, we kunnen er kort en we kunnen er lang over doen, maar het eindresultaat is tóch dat je huilend het topic verlaat, dus laten we het kort houden:
Optiefen.
Toch wel. Je weet het alleen nog niet (hey, story of your life, nietwaar?).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik tief niet voor jou op, drol
Doei doei!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik tief niet voor jou op, drol
Stomme idioot. Je zult wel veel vrienden hebben met zulks gedragquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch wel. Je weet het alleen nog niet (hey, story of your life, nietwaar?).
Vanochtend.quote:
quote:
Homo's hebben vrienden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stomme idioot. Je zult wel veel vrienden hebben met zulks gedrag![]()
![]()
Neuk jij alleen met die brabo ofzoquote:
monogamie is idioterie zei ik vroeger altijdquote:
Ík ga niet weg hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je dat zegt maakt veel duidelijk. Dag trieste hond![]()
Ja, maar dance is voor nichten en Lowlands is koel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:37 schreef Paxlie het volgende:
HW: hoeveel aanhoudingen waren er ook alweer op Dance Valley? Juist 50
Hoeveel op LowLands? 114
Dat zijn er meer dan Dance Valley
dat kan best, maar volgens HW waren er amper aanhoudingen op LowLands. Nu waren er op LowLands 5000 mensen meer, maar dat staat natuurlijk niet in verhouding tot de maar liefst 64 arrestaties meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar dance is voor nichten en Lowlands is koel.
Wel in 3 dagenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:37 schreef Paxlie het volgende:
HW: hoeveel aanhoudingen waren er ook alweer op Dance Valley? Juist 50
Hoeveel op LowLands? 114
Dat zijn er meer dan Dance Valley
Lowlands is cool , maar een avondje Armin is ook wel okayquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
daar zat ik op te wachtenquote:
Country leo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef Jarno het volgende:
Even wachten hoor, heet die ene paupernewbie nou écht Leo-Line Dance?.
.
.
Jij bent een vuile nichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toen mocht ik daar nog niet naar binnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef Jarno het volgende:
Tien jaar geleden was Lowlands best leuk.
10 jaar geleden was een kutje ook nog spannend j.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef Jarno het volgende:
Tien jaar geleden was Lowlands best leuk.
Mijn afschuw is opeens omgeslagen in medeleven.quote:
je weet nou toch wel dat ik alleen maar loop te stangen joh!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
daar zat ik op te wachten
Magoed, qua berichtgeving is het wel heel anders. Lowlands is rustig verlopen en bij Dance Valley waren maar liefst 50 arrestaties. Hoorde goede verhalen over Lowlands dit jaar. Misschien toch maar eens kijken volgend jaar
Deze doorgewinterde fokker heet niet zo nee. Zijn nickname is echter wel zo op fok!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef Jarno het volgende:
Even wachten hoor, heet die ene paupernewbie nou écht Leo-Line Dance?.
.
.
Nouja, ik kan me er nog steeds prima mee vermaken hoor. Maar goed, dat hoef je Cowboy Leo niet te vertellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
10 jaar geleden was een kutje ook nog spannend j.
Hoeveel mannen die linedancen ken jij, GI?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef GI het volgende:
Maar het is een man die aan cowboy muziekdansen doet ?
Je maakt het ons een KLEIN beetje te makkelijk zo Leo.quote:
Geen. En daar ben ik best trots op. Al hebben ze hier op het dorp wel een line dance vereniging. Ik verstop me altijd in een hoekje als ik ze zie lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoeveel mannen die linedancen ken jij, GI?
I rest my case.
ja duh, maar ik vind die discussie ook leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet nou toch wel dat ik alleen maar loop te stangen joh!.
LL is ook heel leuk, en las net dat er zelfs betere DJ's zijn dan op Dancefeesten..
Ik zeg niet dat ik me er niet meee kan vermakenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me er nog steeds prima mee vermaken hoor. Maar goed, dat hoef je Cowboy Leo niet te vertellen natuurlijk.
Ik ook, voor mij vergelijkbaar met Apple-jehova's stangenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja duh, maar ik vind die discussie ook leuk
Stonden idd erg goede dj's @ LL
Magoed, daarvoor zou ik niet naar LL gaan denk ik.
Luister nou eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je maakt het ons een KLEIN beetje te makkelijk zo Leo.
1) Je houdt van Line dancen
2) je houdt niet van Voetbal, je bent voor PSV.
Wie is er nou een nicht?.
Dat is toch wel een beetje iets voor de leolinedancers onder ons natuurlijk.quote:
LL = LeoLinedance?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja duh, maar ik vind die discussie ook leuk
Stonden idd erg goede dj's @ LL
Magoed, daarvoor zou ik niet naar LL gaan denk ik.
Dat maken wij wel uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:53 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben geen newbie
Hoe kom je dan aan die achterlijke country boy username?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Luister nou eens.
Ik houd niet van linedancen
PSV is al 3 jaar op rij kampioen, dus dat lijkt me duidelijk
Ik ben geen newbie met +10.000 posts
Kan wel ja, maar dan mis je weer alle na-lol op de camping 's nachts....quote:
Ik heet ook geen Leo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:54 schreef GI het volgende:
Leo, als je niet van linedancen houdt, waarom noem je jezelf dan leo-line-dance ?
Was je verliefd op hem ? Dat je jezelf leo-line-dance noemt op een internet forum ? Wou je eigenlijk gewoon HEM zijn ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Leo.
Een paar jaar geleden was er zo'n gast op school die Leo heette. En hij droeg altijd zo'n cowboyhoed. Daarom noemde ik hem leo linedance. Vandaar.
Je hoeft je niet te schamen hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Leo.
Een paar jaar geleden was er zo'n gast op school die Leo heette. En hij droeg altijd zo'n cowboyhoed. Daarom noemde ik hem leo linedance. Vandaar.
Oh wacht. Toch wel!quote:
Kortzichtig zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar dan mis je weer alle na-lol op de camping 's nachts.....
@ leo: kampioen ja, maar psv'ers doen aan scorebord voetbal kijken. 85 min polonaise lopen op de tribune/kroegvloer en na 85 min eens kijken hoe ze zich op zijn mofs toch weer 3 punten toe-eigenen. Echt, voor geen goud dat ik een hele pot PSV zou willen zien.
Niets met voetbal te maken dus.
Ik denk dat het niet zo zeer met negeren te maken heeft, als wel met niet-snappen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef GI het volgende:
Hij negeert mijn opmerking.
Heul niet. Nee, ik wilde niet hem zijn. Gewoon grappig jeweetsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef GI het volgende:
Hij negeert mijn opmerking.
Of misschien is het gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer met negeren te maken heeft, als wel met niet-snappen.
Ja, enorm iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kortzichtig zeg![]()
Thuis wordt er bijna altijd redelijk tot goed gespeeldEn aanvallend ook nog ja
Kan best confronterend zijn, als kutnewbie, zo'n oldbietopic.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:59 schreef GI het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon de waarheid.
De eerst wedstrijd is altijd lastig. Feyenoord had ook kunnen verliezen hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm idd.
komop zeg de Kampioen van de Eredivisie die in de eerste wedstrijd van dit jaar een beetje gaat TIJDREKKEN bij een 1-0 voorsprong op een nietig clubje. Echt, ik zou me kapotschamen, maar een PSV'er pikt het gewoon hoor.
Ik zie hem al zitten achter zijn schermpje. Zachtjes huilend en hopende dat zijn moeder hem niet zo zou zien zitten. Broek op zijn enkels en denkend aan leo. Hopende het te ontvluchten denkt hij even met oldbies te gaan praten, en dan mijn post. Opeens gaat hij iets harder huilen. Denkende "Ze hebben me door. Nu al..."quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kan best confronterend zijn, als kutnewbie, zo'n oldbietopic.
Ha Nooc nou heb je je verlult !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heul niet. Nee, ik wilde niet hem zijn. Gewoon grappig jeweets
Jammer, je was grappig. Na deze post vind ik je een nerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:01 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten achter zijn schermpje. Zachtjes huilend en hopende dat zijn moeder hem niet zo zou zien zitten. Broek op zijn enkels en denkend aan leo. Hopende het te ontvluchten denkt hij even met oldbies te gaan praten, en dan mijn post. Opeens gaat hij iets harder huilen. Denkende "Ze hebben me door. Nu al..."
Ik zou altijd nog zeggen... Sjeweets...quote:
Ja, die homo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:37 schreef Joene het volgende:
je bedoelt die cowboy ?
Hou je bek, nichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef Jarno het volgende:
Is die pisnicht al weg?
ik zie net dat onze dancer er nog is J.quote:
Waarom ben jij hier nog?quote:
Brede woordenschat heb je leo ! Ben je vannacht weer dronken geweest ?quote:
Hou je bek, mongooltjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Brede woordenschat heb je leo ! Ben je vannacht weer dronken geweest ?
Je valt een beetje in herhaling. Niet dat dat vreemd is, voor een kutnewbie. Maar toch.quote:
Toch een nieuw woord J.quote:
Hoor ik hier een lama schijten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling. Niet dat dat vreemd is, voor een kutnewbie. Maar toch.
Ik denk dat we binnenkort een nieuwe melding in [MED] kunnen verwachten. Top gedaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoor ik hier een lama schijten?
Nu je bek houden, idioot
Het blijft toch schattig he. Alsof je naar een mismaakt mongooltje kijkt, zo'n mix van afschuw en medeleven. Beetje eenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef Joene het volgende:
whehehhehee leo toch.
En nu kom je achter die computer vandaan en ga je iets van het leven makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnenkort een nieuwe melding in [MED] kunnen verwachten. Top gedaan!
In de spiegel gekeken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het blijft toch schattig he. Alsof je naar een mismaakt mongooltje kijkt, zo'n mix van afschuw en medeleven. Beetje een,
combo.
Tevens wordt deze hobby vaak uitgeoefend door "speciale" mensen. Je weet wel, zo speciaal dat ze met een busje naar hun "werk" worden gebracht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:53 schreef scarefreak het volgende:
Jarno, linedancen is toch die "hobby" voor mensen die in de overgang zijn?
Als ik achter de computer weg ga nu heb ik geen geld meer om van te leven.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En nu kom je achter die computer vandaan en ga je iets van het leven maken![]()
Helaas ben ik echter universiteit geschoold, dus zal dat in mijn geval niet zo zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tevens wordt deze hobby vaak uitgeoefend door "speciale" mensen. Je weet wel, zo speciaal dat ze met een busje naar hun "werk" worden gebracht.
Ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik achter de computer weg ga nu heb ik geen geld meer om van te leven.....
Nederlands was iig NIET je studierichting...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas ben ik echter universiteit geschoold, dus zal dat in mijn geval niet zo zijn![]()
Zozo, ben jij "universiteit geschoold". Toe maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas ben ik echter universiteit geschoold, dus zal dat in mijn geval niet zo zijn![]()
typfout, kutkopquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zozo, ben jij "universiteit geschoold". Toe maar.
Kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlands was iig NIET je studierichting...
Typefout, neukfout, zie je een patroon ontstaan?quote:
Wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Typefout, neukfout, zie je een patroon ontstaan?
Dat zal je vader ook gedacht hebben, toen hij geen rubbers meer kon vinden en zin in je moeder had. En zie hier het trieste resultaat.quote:
Is niks mis mee hoor!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zal je vader ook gedacht hebben, toen hij geen rubbers meer kon vinden en zin in je moeder had. En zie hier het trieste resultaat..
Ja dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef YPPY het volgende:
Sterkte Arma.Weet niet wat het speelt, maar had het niet verwacht. We dachten juist jullie binnenkort wel in OUD te zien. Echt &*^@#$%&*^&^ dit.
Arma, tief die linedance homo even professioneel door een bushokkie, voel je je vast beter.quote:
garpigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat een bushokje je best zou staan...
Misschien kan je een voorbeeld nemen aan wat je net zegtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En nu kom je achter die computer vandaan en ga je iets van het leven maken![]()
Ik ken geen knappe Leo's, lijkt me sterk dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is niks mis mee hoor!Ik ben waarschijnlijk intelligenter en knapper dan jij dus heb niet veel te klagen
![]()
Jarno, houd even je grote bek alsjeblieft. Zoek een leven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Arma, tief die linedance homo even professioneel door een bushokkie, voel je je vast beter..
En dan gaat -ie straks weg, omdat -ie zogenaamd naar z'n werk moet, of nog stoerder, naar z'n vrienden, terwijl -ie in werkelijkheid stilletjes in een hoekje gaat zitten huilen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien kan je een voorbeeld nemen aan wat je net zegt![]()
Ik heet geen Leo, dat scheeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ken geen knappe Leo's, lijkt me sterk dus
Je kwijlt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jarno, houd even je grote bek alsjeblieft. Zoek een leven.
Ga om 14:00 een examen maken (ja, op de universiteitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan gaat -ie straks weg, omdat -ie zogenaamd naar z'n werk moet, of nog stoerder, naar z'n vrienden, terwijl -ie in werkelijkheid stilletjes in een hoekje gaat zitten huilen.
Zo gaat het altijd.
Waarom zet je het dan in je profiel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heet geen Leo, dat scheelt
Ik hoop voor je dat je deze keer wél slaagt voor je veterstrikdiploma.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga om 14:00 een examen maken (ja, op de universiteit)
Omdat ik graag wat privacy wilquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan in je profiel?
Nee, ik heb gelukkig ervaring met "speciale" mensen. Dus ik schrik er niet zo van. Zo lang je niet spettert.quote:
Een linedancende homo die denkt dat -ie hier mee mag posten, maar om dat nou missen te noemen...quote:
Dan zet je er niets neer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat ik graag wat privacy wil
Stoer hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga om 14:00 een examen maken (ja, op de universiteit)
Natuurlijk mag ik hier postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een linedancende homo die denkt dat -ie hier mee mag posten, maar om dat nou missen te noemen...
Je mag van mij ook van het Hilton afspringen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik hier posten
Als die dat dan maar niet doet bij hetzelfde hilton als brood ,want dat zou zonde zijn van de vlek van brood.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je mag van mij ook van het Hilton afspringen.
En jij voor de trein van mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je mag van mij ook van het Hilton afspringen.
Wil jij al die arme reizigers weer vertraging geven? Kutnewbie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En jij voor de trein van mij
Wat geef ik daar nou om, van die eikel af zijn telt iets zwaarder in dit gevalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Wil jij al die arme reizigers weer vertraging geven? Kutnewbie.
Maar goed, we gaan even afronden want jij wordt zo opgehaald enzo, we moeten je hier niet, we willen je hier niet, we kotsen op je. Écht. Kotsen gewoon. Pissen, ook. Dus doe jezelf een plezier en zoek een aardig topic in PUB, GAY of LIN op. Je komt nu een beetje over als het debiele neefje van de familie die per se aan de grote mensen tafel wil zitten: zielig, misselijkmakend en meelijwekkend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En jij voor de trein van mij
ik zag gister een docu op tv over de HIV-Self test.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef scarefreak het volgende:
Rot toch eens op Pusafscheidende puist op een hiv-geinfecteerde hangbuikzwijnereet
Ja, van mij mag die eikel nu ook wel eens vertrekken. Wat een kneus zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef scarefreak het volgende:
Rot toch eens op Pusafscheidende puist op een hiv-geinfecteerde hangbuikzwijnereet
Kan de baby dit ook al een beetje J. Heeft ze dat een beetje van je overgenomen ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan even afronden want jij wordt zo opgehaald enzo, we moeten je hier niet, we willen je hier niet, we kotsen op je. Écht. Kotsen gewoon. Pissen, ook. Dus doe jezelf een plezier en zoek een aardig topic in PUB, GAY of LIN op. Je komt nu een beetje over als het debiele neefje van de familie die per se aan de grote mensen tafel wil zitten: zielig, misselijkmakend en meelijwekkend.
prutserquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat geef ik daar nou om, van die eikel af zijn telt iets zwaarder in dit geval
Ik heb er de kracht niet meer voor J.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Arma, tief die linedance homo even professioneel door een bushokkie, voel je je vast beter..
heb je gvd een joling virus in je barst ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor J.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zag gister een docu op tv over de HIV-Self test.
Zit je lekker op zondagmiddag thuis op de bank met de hiv meter in je klauwen te kijken of je aids heb
Er wordt hier niemand opgehaald. Ik moet jou niet, stomme kneus. Ik heb zo het idee dat je een Limburger bent he. Wel dezelfde trekjes in ieder geval. En bedank je moeder voor mijn pleziertje vorige weekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan even afronden want jij wordt zo opgehaald enzo, we moeten je hier niet, we willen je hier niet, we kotsen op je. Écht. Kotsen gewoon. Pissen, ook. Dus doe jezelf een plezier en zoek een aardig topic in PUB, GAY of LIN op. Je komt nu een beetje over als het debiele neefje van de familie die per se aan de grote mensen tafel wil zitten: zielig, misselijkmakend en meelijwekkend.
Nouja, 't is ook niet alsof we het zo ook niet aankunnen. Hij maakt het makkelijk genoeg iig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor J.
Nou, je kunt goed zien dat jij universiteit geschoold bent hoor. Helemaal zelf bedacht? Knap hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er wordt hier niemand opgehaald. Ik moet jou niet, stomme kneus. Ik heb zo het idee dat je een Limburger bent he. Wel dezelfde trekjes in ieder geval. En bedank je moeder voor mijn pleziertje vorige week![]()
Ja, echt, dat doen al die teringnewbies ook allemaal he. Als ze het echt niet meer weten is het gelijk van "whehehe je moeder is een hoer!".quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:18 schreef GI het volgende:
Ah! Hij heeft je moeder geneukt!
Wat een goede comeback!
Alsof jij er gvd wat aan kan doen dat je moeder een hoer isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, echt, dat doen al die teringnewbies ook allemaal he. Als ze het echt niet meer weten is het gelijk van "whehehe je moeder is een hoer!"..
Wel een goede !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, echt, dat doen al die teringnewbies ook allemaal he. Als ze het echt niet meer weten is het gelijk van "whehehe je moeder is een hoer!"..
Daar zeg ik ook verder niks over. Alleen dat hij haar even moet bedankenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Alsof jij er gvd wat aan kan doen dat je moeder een hoer is
Briljant gepareerd hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er wordt hier niemand opgehaald. Ik moet jou niet, stomme kneus. Ik heb zo het idee dat je een Limburger bent he. Wel dezelfde trekjes in ieder geval. En bedank je moeder voor mijn pleziertje vorige week![]()
Jarno , bedank je moeder even voor niks wil je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook verder niks over. Alleen dat hij haar even moet bedanken![]()
Ma, bedankt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Jarno , bedank je moeder even voor niks wil je.
eventueel kk kneus. Dat kan ook.quote:Ach je bent gewoon een kankerkneus die nog nooit buiten is geweest
Oeh ja, we gaan er een spel van maken! Luuuuuuk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:23 schreef GI het volgende:
Wacht! Wacht! Ik voorspel de volgende
[..]
eventueel kk kneus. Dat kan ook.
Ergens wel he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:25 schreef Joene het volgende:
Toch leuk vermaak zo voor op je werk dit.
Oeh oeh! En dat -ie nog met van die foute foto's gaat komen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:26 schreef Paxlie het volgende:
Ik voorspel nog een tikfout bij kneus, dat het neus wordt ofzo
heb Mötörhead toen samen met anthrax en Peter Pan's Speedrock in de HMH gezien, was toen ook zeer zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:13 schreef TALIN het volgende:
verslag:
Eagles of death metal een 10
Moke een 9
Kubus en Bang bang een dikke 9
Chris Cornell een 10 en een half
Motorhead een 11 met stip en cum laude en bier van Henk Schiffmacher !
[..]
quote:Hi, where Mötörhead and we're gonna kick your ass!
*~start muziek~*
Is ze neukbaar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ga lekker uit eten met een zekere andere amsterdamse en je bent van harte welkom om aan te schuiven![]()
Ze zei niet dat je van harte welkom was om hem erin te schuiven UIO.quote:
Hi waar Motorhead? Rare tekst...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
heb Mötörhead toen samen met anthrax en Peter Pan's Speedrock in de HMH gezien, was toen ook zeer zeker de moeite waard.
[..]
Ah, mijn fout. Ik las het verkeerd. Desalniettemin is het wel handige informatie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:29 schreef Joene het volgende:
Ze zei niet dat je van harte welkom was om hem erin te schuiven UIO.
Ow.. deel ons eens in de pret?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:28 schreef Joene het volgende:
Whehehehe lekker oude foto's opzoeken van mensen is ook altijd leuk btw !
Mötörhead in de HMH(Heineken Music Hall/ BijlmerBierHal)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hi waar Motorhead? Rare tekst...
jij neukt behalve alleen brabo's ook al geen vrouwen ?quote:
Nou, dat gaat nogal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Joene het volgende:
Wat een kneus die gozer met die naam J.
Blij dattie examen aan het vieren is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Joene het volgende:
Wat een kneus die gozer met die naam J.
Waar gaat het naartoe met deze wereld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
jij neukt behalve alleen brabo's ook al geen vrouwen ?
Wheheheequote:
We hebben al weer een nieuwe kneus hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Blij dattie examen aan het vieren is.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Blij dattie examen aan het vieren is.
Nee, ik ben 100% homoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
jij neukt behalve alleen brabo's ook al geen vrouwen ?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze zei niet dat je van harte welkom was om hem erin te schuiven UIO.
Ik doelde op "Hi, where Mötörhead and we're gonna kick your ass!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow.. deel ons eens in de pret?
[..]
Mötörhead in de HMH(Heineken Music Hall/ BijlmerBierHal)
KC is echt een feestje live, het is dat is ze pas nog in Paradiso gezien heb, anders zou ik weer gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm, Kaiser Chiefs in de HMH voor 32,50 per kaartje. Dat is nog eens een schappelijke prijs als ik zo rond zit te kijken naar andere concerten...
Ow, zij.quote:
idd no fun , ga je ff met zn 2en naar een concertje Goedkoop 65 euro , + wat drinken 100 euro waar je vroeger 50 gulden uitgafquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Jarno het volgende:
Ik ging vroeger naar dat soort bandjes voor een tientje ofzo. Men, waar praten we over, de fuckin' Kaiser Chiefs. Leuk bandje hoor, maar 32, 50?!
Nu is de vraag , schuif je hem erin of niet !quote:
het is niet anders, in de paradiso kan je soms nog wel voor 15 euro terecht ofzo, maar een beetje band kost zo 30 of meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
idd no fun , ga je ff met zn 2en naar een concertje Goedkoop 65 euro , + wat drinken 100 euro waar je vroeger 50 gulden uitgaf![]()
Het houdt me ook niet tegen om te gaan ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet anders, in de paradiso kan je soms nog wel voor 15 euro terecht ofzo, maar een beetje band kost zo 30 of meer.
En daarom vind ik het downloaden van muziek dan ook prima gerechtvaardigd. Die gasten lopen binnen op touren, niet op albumverkoop, daar lopen alleen de platenbobo;s van binnen.
Maar goed, iedereen 'moet' ook opeens in de HMH staan. De kleinere poppodia waar het nog echt leuk is komen er gewoon niet meer bij, dit soort bandjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
idd no fun , ga je ff met zn 2en naar een concertje Goedkoop 65 euro , + wat drinken 100 euro waar je vroeger 50 gulden uitgaf![]()
Goftedomme!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:54 schreef Joene het volgende:
He J. Be heeft dat topiek met die kneus gesloten
Klopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar goed, iedereen 'moet' ook opeens in de HMH staan. De kleinere poppodia waar het nog echt leuk is komen er gewoon niet meer bij, dit soort bandjes.
Is het ook, het is een godsvermogen. Alles waarbij je in aanraking komt met horeca maakt het meteen erg duur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Het houdt me ook niet tegen om te gaan ofzo.
Maar als ik er over nadenk dat 1 avondje uit , me 200 fucking guldens kost .
Vind ik dat bizar veel geld
Nu al? 't Is geen robot hoor!quote:
Klopt dat soort dingen zijn leuk .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het ook, het is een godsvermogen. Alles waarbij je in aanraking komt met horeca maakt het meteen erg duur.
Daarom vind ik happy hour van 18:00 tot 21:00, 2.50 voor een frosty pint, echt ideaal. Elke dag dus je kan ff een beetje een Buzz krijgen voor weinig en dan gewoon de rest van de avond minder uitgeven.
Ja, gewoon ff lekker voordrinken, klinkt puberaal maar kan je zo 20 euro per avond schelen, en met mijn ritme is dat snel 60 euro per week..quote:
Mwah KC is wel een toppertje hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het gewoon ruim 70 oud hollandsche florijnen. Echt teringveel geld voor zo'n hypebandje wat over een half jaar weer ingehaald is voor de volgende.
Ze hebben het jou nog niet verteld hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer gaan we weer naar Hazes ouwe?
Hij is niet dood ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze hebben het jou nog niet verteld he
Sowieso 30 juni 2008 natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer gaan we weer naar Hazes ouwe?
En wederom ben ik blij niet zo visueel ingesteld te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan ga ik toch een partij uit mijn panty.
whehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wederom ben ik blij niet zo visueel ingesteld te zijn.
Goftehr.. ik hierdoor juist wel... thnx HW....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wederom ben ik blij niet zo visueel ingesteld te zijn.
WTF.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:12 schreef PDD het volgende:
*meldt!
Ik zag het ook.quote:
Weer niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:22 schreef PDD het volgende:
Oh, Jarno was toch dood?
Samen met de D? Of loop ik weer eens hopeloos achter (don't answer that)?quote:
Gratiesj?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb trouwens ruimte over in mijn huis. Als iemand in Den Haag wil wonen dan hoor ik het wel.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me serieus leuk om jullie weer eens te zien, PDD
Ja.quote:
Hoe vaak heb je last van lekkages?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb trouwens ruimte over in mijn huis. Als iemand in Den Haag wil wonen dan hoor ik het wel.
Arc of April, zijn daar regelmatig te vinden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me serieus leuk om jullie weer eens te zien, PDD - dus maar een keertje de Arc onveilig maken of zo
Is parkeren geen hel daar ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef PDD het volgende:
5 minuutjes lopen van de Stopera, 10 minuutjes lopen van Tushinski. Niet slecht dus
Nooit. Nieuwbouw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je last van lekkages?
O.M.G.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:14 schreef TALIN het volgende:
ze heeft sleutels bij laten maken.... help!
![]()
Het is gedaan met je....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:14 schreef TALIN het volgende:
ze heeft sleutels bij laten maken.... help!
![]()
De mijne heeft al maanden dr eigen sleutels, en nee, je mag geen bruidsmeisje zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
O.M.G.
Ik mag wel bruidsmeisje zijn he?
Ja, maar deze zijn pas serieus met elkaar geworden toen ik in Thailand zat. Da's dus nog niet zo langquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mijne heeft al maanden dr eigen sleutels, en nee, je mag geen bruidsmeisje zijn.
ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn pas serieus met elkaar geworden toen ik in Thailand zat. Da's dus nog niet zo lang
als je lief vraagd mag jij zelfs de bruid zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
O.M.G.
Ik mag wel bruidsmeisje zijn he?
ik ben er al eens goed onderuit gekomen, aldoende leert menquote:
Ik ben niet geemancipeerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:52 schreef TALIN het volgende:
[..]
als je lief vraagd mag jij zelfs de bruid zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |