Ik heb voor vaderdag een Nintendo voor mn pa gekocht samen met mn zus.quote:
Kun je vast ook lekkere vries-ijsjes van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krokant![]()
Ik zit nog steeds met Shrekpeer in m'n hoofd trouwens, die smaakte echt verbazingwekkend goed gister. Ik ga misschien in m'n pauze maar even een pak halen![]()
Ik ook met Mario 3.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:02 schreef Sequencial het volgende:
Ik heb nog wel ergens 'n NES staan![]()
Sloeber, wat moet je nou met een gameboy met groen schermquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook met Mario 3.
en een SNES
en een gameboy met groen scherm
en een PS2
en een PS3...
![]()
Die moet je niet zelf makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kun je vast ook lekkere vries-ijsjes van maken
gelukkig hebben ze nog kleren aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:07 schreef Sequencial het volgende:
Uit de categorie sandwich:
[afbeelding]
Calimeroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die moet je niet zelf makenFestini voor de peer-ijsjes, Shrek voor de peer-sapjes. Nu vraag ik me alleen af wat er gebeurt als Shrek niet meer hip is, wat komt er dan op dat pak
![]()
dat was de eerste, met zo'n groen monochroom scherm... Collector's item?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sloeber, wat moet je nou met een gameboy met groen scherm
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Calimero
Die blijft altijd hip
Net als Barbapappa-ijs, Teddy Ruxspin-ijsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Calimero
Die blijft altijd hip
ik heb zelfs een home computer gehad met groen schermquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sloeber, wat moet je nou met een gameboy met groen scherm
Die heb ik ook gehad, ben blij dat ik hem toen nog heb kunnen verkopen. Maar ik had er wel zo'n hip vergrootglas bij waar ook nog eens een lampje inzat !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:16 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
dat was de eerste, met zo'n groen monochroom scherm... Collector's item?
Wel dubieus trouwens, Shrek ijsjes kopen en vervolgens aan een groene staaf likken...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:08 schreef Dylanesque het volgende:
Ik zit nog steeds met Shrekpeer in m'n hoofd trouwens, die smaakte echt verbazingwekkend goed gister. Ik ga misschien in m'n pauze maar even een pak halen![]()
FLIPPER!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:17 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Net als Barbapappa-ijs, Teddy Ruxspin-ijsen Seabert-ijs
Ik ook... en als je hem uit wilde zetten moest je als DOS-commando 'park' intypen voor het parkeren van de harde schijven...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zelfs een home computer gehad met groen scherm
Ben je aan het flippen ?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:17 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Net als Barbapappa-ijs, Teddy Ruxspin-ijsen Seabert-ijs
Dat was nog modern ! wat dacht je van de brede Flop schijven. 1 om dos van op te starten en de andere om je spelletje te kunnen spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:19 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook... en als je hem uit wilde zetten moest je als DOS-commando 'park' intypen voor het parkeren van de harde schijven...![]()
Mochten vrouwen dat ook doen, parkeren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:19 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ook... en als je hem uit wilde zetten moest je als DOS-commando 'park' intypen voor het parkeren van de harde schijven...![]()
die heb ik dus echt grijs gespeeld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was nog modern ! wat dacht je van de brede Flop schijven. 1 om dos van op te starten en de andere om je spelletje te kunnen spelen
Summergames en wintergames
alleen mannen kunnen inparkerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:23 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Mochten vrouwen dat ook doen, parkeren?
()
Wij hadden thuis geen pc, maar huurden er soms in vakanties eentje van de bieb. Daar zat een cassettebandje bij die je heen en weer moest spoelen om een spelletje te spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dat was nog modern ! wat dacht je van de brede Flop schijven. 1 om dos van op te starten en de andere om je spelletje te kunnen spelen
Niemand snapt hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Wel dubieus trouwens, Shrek ijsjes kopen en vervolgens aan een groene staaf likken...
Paratrooperquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik dus echt grijs gespeeld.
en niet te vergeten california games. dat surfen en bmx
ik had een C64, die had psychedelische beelden tijdens het opstarten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Wij hadden thuis geen pc, maar huurden er soms in vakanties eentje van de bieb. Daar zat een cassettebandje bij die je heen en weer moest spoelen om een spelletje te spelen![]()
Ik wilde iets typen met de woorden Fiona en zuigen, maar doe het niet. Laten we het topic schoon houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
Niemand snapt hetShrek heeft geen ijsjes, die heeft alleen sap. En dat is niet groen. Festini heeft ijsjes, en die zijn wit, en zitten zo vol fruit dat zuig je er echt niet uit.
ik eet alleen chocsticks,slagroom cornettos en hertog ijsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niemand snapt hetShrek heeft geen ijsjes, die heeft alleen sap. En dat is niet groen. Festini heeft ijsjes, en die zijn wit, en zitten zo vol fruit dat zuig je er echt niet uit.
Fionaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik wilde iets typen met de woorden Fiona en zuigen, maar doe het niet. Laten we het topic schoon houden![]()
Dat is een vreemd dieet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik eet alleen chocsticks,slagroom cornettos en hertog ijs
Daarbij ff de naald op een Pink Floyd elpee zetten en hoppaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had een C64, die had psychedelische beelden tijdens het opstarten.
dan werd het spel vanzelf wel mooi
Summer games en wintergames...Woohooo!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik dus echt grijs gespeeld.
en niet te vergeten california games. dat surfen en bmx
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Daarbij ff de naald op een Pink Floyd elpee zetten en hoppa![]()
nee das tegen mn geloof.quote:
hehe , nou iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Daarbij ff de naald op een Pink Floyd elpee zetten en hoppa![]()
Bijna..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff is het al tijd om naar huis te gaan
Dat was echt vet !!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef Sequencial het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alley cat![]()
[afbeelding]
Ik eet altijd gewoon achter de PCquote:
Als het niet gaat regenen ga ik straks lekker naar de hertjes kijken in het hertenkamp hier naast de deurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik eet altijd gewoon achter de PC![]()
Precies! geef je ps3 maar aan mij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
Alley Cat...en dan die CGA kleuren...mèèèn wat vet!
huh waar dan bij de zwarte madonna zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als het niet gaat regenen ga ik straks lekker naar de hertjes kijken in het hertenkamp hier naast de deur
Hertjes kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als het niet gaat regenen ga ik straks lekker naar de hertjes kijken in het hertenkamp hier naast de deur
Naast t malieveldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
huh waar dan bij de zwarte madonna zeker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |