Hij wilde vast een penisvergrotingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:56 schreef Sequencial het volgende:
Uit de categorie WTF: Penis dwerg vast in stofzuiger
Ja lol, stond vanochtend in de spits..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:56 schreef Sequencial het volgende:
Haha nee, maar ik weet wie je bedoeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:53 schreef DeToXiC het volgende:
Moti?![]()
Is dat die gozer met die groene rubber laarzen die niet kan spelen op een keyboard en altijd heel agressief doet?
hahahahahahquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:56 schreef Sequencial het volgende:
Oh, die ja. Die kan wel leuk spelen inderdaad...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:00 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik weet wie je bedoelt![]()
Dit is 'm wel:
[afbeelding]
http://www.netnoord.nl/vankrimpen/bands/moti.htm
Als je Festini bedoelt, jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Smaakt het naar die perenijsjes van ola??![]()
Blijf dan gewoon maar thuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kk en weer verslapen moest om 09:00 beginnen op Schiphol....tis nu 10:00 en Den-Haag
Nice. Succesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kk en weer verslapen moest om 09:00 beginnen op Schiphol....tis nu 10:00 en Den-Haag
Zo'n ding heet een wekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hmm wel een idee om met rum te mixenquote:
Je moet ze ook niet uit je raam gooienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar heb ik er 3 van, en nog is de slapende ik ze te slim af![]()
Ja, jij bent een uitzonderingsgeval.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, jij bent een uitzonderingsgeval.
Jij hebt een vrouw nodig om je wakker te maken
Dat zou ook een stuk lekkerder slapen jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, jij bent een uitzonderingsgeval.
En die reizigers maar wachten op hun inchecker...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ik mag die van bommel totaal niet, maar deze vindt ik super van hemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:05 schreef Sequencial het volgende:
En uit de categorie donorshow: http://www.nu.nl/news/120(...)grap_van_omroep.html
je moet ze ook uit armbereik zetten. anders kan je er wel 100 neerzettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die emmer water kan ook best door een vent gegooid wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:06 schreef Seventees het volgende:
Er staat er eentje binnen handbereik, voor de andere 2 moet ik m'n bed uit en door de hele kamer heenlopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ze ook uit armbereik zetten. anders kan je er wel 100 neerzetten
Water wat van een vrouw afkomt is altijd lekkerderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Die emmer water kan ook best door een vent gegooid worden![]()
Om vervolgens weer in je bed te kruipen zeker ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er staat er eentje binnen handbereik, voor de andere 2 moet ik m'n bed uit en door de hele kamer heenlopen
Yup.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om vervolgens weer in je bed te kruipen zeker ?
ik ben altijd voor de wekker wakker. kom ook nooit te laat. wat een plichtsbesef heh ? zeker als je geen reet te doen hebt op je werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er staat er eentje binnen handbereik, voor de andere 2 moet ik m'n bed uit en door de hele kamer heenlopen
Hoe lekker is het om door een emmer water gewekt te worden sowiesoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Water wat van een vrouw afkomt is altijd lekkerder
Zie de dolfijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Water wat van een vrouw afkomt is altijd lekkerder
Ik ben het ook met seventees eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoe lekker is het om door een emmer water gewekt te worden sowieso![]()
Ik ben het met Seventees eens![]()
wie heeft er meer plezier de dolfijn of die meid ?quote:
Jij bent het altíjd met seventees eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben het ook met seventees eens
Volgens mij is er een hele mooie balansquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie heeft er meer plezier de dolfijn of die meid ?
Omdat het een vrouw isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij bent het altíjd met seventees eens![]()
ik vind het eigelijk meer andersom. dat de man de vrouw zachtjes moet wekken. een onvergetelijke ochtend heb je danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo te zien vindt zij het dolfijn, en vindt de dolfijn dat zelf ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
wie heeft er meer plezier de dolfijn of die meid ?
Maar als zij toevallig eerder wakker wordtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het eigelijk meer andersom. dat de man de vrouw zachtjes moet wekken. een onvergetelijke ochtend heb je dan
zie de dolfijn![]()
Vergelijk jij jezelf nou met een dolfijn ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het eigelijk meer andersom. dat de man de vrouw zachtjes moet wekken. een onvergetelijke ochtend heb je dan
zie de dolfijn![]()
Vroegah toen ik nog een vriendin had ben ik een keer op een wel erg goede manier wakker gewordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar als zij toevallig eerder wakker wordt![]()
Leuk woordgrapjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:19 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Zo te zien vindt zij het dolfijn, en vindt de dolfijn dat zelf ook.
ik ook!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
je moet ook nix aan het toeval overlaten hoor!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar als zij toevallig eerder wakker wordt![]()
Dus zet je de wekker...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook nix aan het toeval overlaten hoor!
nee ik vergelijk het plezier van de dolfijn. je ziet hem gewoon stralen, dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vergelijk jij jezelf nou met een dolfijn ?![]()
Wekker zetten, merk ik toch niks vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook nix aan het toeval overlaten hoor!
Vroegah toen ik nog een vriendin had is me dat ook overkomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vroegah toen ik nog een vriendin had ben ik een keer op een wel erg goede manier wakker geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |