quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef seto het volgende:
Gelukkig deden ze het niet te vaak anders waren er klappen gevallen jeweets.
Oei... Irritant!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef seto het volgende:
Net naar Simpsons geweest, best een vermakelijke film en hoewel ik de afleveringen niet meer zo leuk vind beviel de film me toch wel.
Echter, sommige grappen werden verpest door van die nerds die dingen gaan nalezen op het scherm en dan pas beginnen met lachen en de hele grap verneuken.
Voorbeeld:
Er is een scene in de kerk, en dan staat er een bord voor met "Thou shalt turn off thy phone." (ofzo). Zo'n mongool in het publiek "THOU SHALT TURN OFF THY PHONE HAHAHA". Bedankt lul, dat hadden we nog niet gelezen. Ze beginnen ook echt pas met lachen nadat ze het zelf voorgelezen hebben, alsof het daarna pas grappig is![]()
Wow, dat lijkt me nog veel ergerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Zens het volgende:
[..]
Oei... Irritant!
Heb wel eens naast iemand in de bios gezeten en die vertaalde de film naar het Chinees (voor waarschijnlijk zijn Chinese echtgenote/vriendin)
Dat was ook behoorlijk frustrating![]()
Als TS daar zat waren er allang klappen gevallen jeweetsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Zens het volgende:
[..]
Oei... Irritant!
Heb wel eens naast iemand in de bios gezeten en die vertaalde de film naar het Chinees (voor waarschijnlijk zijn Chinese echtgenote/vriendin)
Dat was ook behoorlijk frustrating![]()
Hihi, moet zeggen dat ik niet heel snel agressief ben, maar ik moest wel een aantal keer tot 10 tellen. Want anders waren er behoorlijke klappen gevallen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als TS daar zat waren er allang klappen gevallen jeweets
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef index.html het volgende:
[edit]
Laat maar, ik heb al teveel lopen baggeren buiten ONZ vandaag...![]()
[/edit]
I see what you did there.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=_2uZkae8ra8quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef zarGon het volgende:
Ik zou die spiderpig grap eens moeten kijken.
Ik kon een lachje niet onderdrukken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=_2uZkae8ra8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |