Ik neem je vraag even mee 'naar achter' maar het eerste wat in mij opkomt is de FOK!wiki, voor en door usersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef quo_ het volgende:
Geen antwoord op je vraag want ik ben net zelf op zoek naar een deur.
Heb vanavond een uurtje zitten webshoppen voor cv materialen, de ervaringen met recent aangeschaft elektro-installatie materiaal via webshops waren dusdanig goed dat ik dit ook maar eens wilde proberen.
Voor één van mijn volgende projecten heb ik een deur nodig en zat me net af te vragen hoe ik daar wat info van bij elkaar zou kunnen krijgen. Tijdens het piekeren even routinematig lang K&W en zag deze vraag bovenaan staan.
Zouden we niet een sticky topic kunnen maken met een opsomming van allerlei (vooral goede) webshops voor van allerlei zaken die met K&W te maken hebben?
Zomaar een idee, ik zoek nog even verder
Cando is troep. Argumentatie is niet nodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:53 schreef sanger het volgende:
Maakt Cando geen binnendeuren? Die zijn dacht ik te koop bij de Gamma.
Java Deuren is een Nederlandse topfabrikant van deuren. Is een echte timmerfabriek, die veel aanpassingen kan doen (dus niet zozeer een volume fabrikant). Het productieproces is bekend (gebruikte verbindingen, gebruikte hout, condities waarmee gewerkt wordt (vochtigheid etc)).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:28 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb inmiddels ook http://www.javadeur.nl/ gevonden, iemand die daar wat over kan zeggen?
Ik snap je helemaal. Je hebt het zo duidelijk uitgelegd!quote:
Albo verkoopt hoofdzakelijk opdek (in ieder geval de voordeuren).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef lammegiraf het volgende:
kheb de mijne hiervandaan: www.albo.nl echt goedkoop zijn ze niet maar fraaie kwaliteit is het dan weer wel!
Uit ervaring kan ik melden dat vor de buitendeuren dit maranti, merbau en zeer er op lijkende soorten door elkaar zijn. Maar dat zie je veel ook b.v. als je bij een bouwhout houthandel tuinhout koopt van b.v. meranti dat het van alles door elkaar is. Alleen bij een fijnhout houthandel wordt hout wel net gescheiden op soort en subsoort en zelfs per boom bij apart gehouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef josvr het volgende:
[..]
Albo verkoopt hoofdzakelijk opdek (in ieder geval de voordeuren).
Het probleem bij Albo is dat alles onduidelijk is. Bij hun staat in de catalogus dat het hout hardhout is en verder niks. Lekker duidelijk. Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag wat voor hout ze precies gebruiken: geen reactie. En er is nog steeds meer niet duidelijk. Er zijn een hoop deurenspeciaalzaken die Albo gedumpt hebben om die reden.
Veel succesquote:
Ik heb een topic geopent voor handige en kekke woonlinks. Daar kun je dergelijke links ook in posten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef quo_ het volgende:
Geen antwoord op je vraag want ik ben net zelf op zoek naar een deur.
Heb vanavond een uurtje zitten webshoppen voor cv materialen, de ervaringen met recent aangeschaft elektro-installatie materiaal via webshops waren dusdanig goed dat ik dit ook maar eens wilde proberen.
Voor één van mijn volgende projecten heb ik een deur nodig en zat me net af te vragen hoe ik daar wat info van bij elkaar zou kunnen krijgen. Tijdens het piekeren even routinematig lang K&W en zag deze vraag bovenaan staan.
Zouden we niet een sticky topic kunnen maken met een opsomming van allerlei (vooral goede) webshops voor van allerlei zaken die met K&W te maken hebben?
Zomaar een idee, ik zoek nog even verder
Sorry was niet bedoeld om een discussie te starten. En om toch even wat nuttigs toe te voegen aan dit topic een linkje:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:13 schreef Marsepein het volgende:
Cyan, ik verwijs je even door naar ons FB topic: K&W FAQ, Feedback en Slowchat topic deel 20 - De zomer komt dan zie je dat het daar al beantwoord is, en blijft dit topic vrij van deze discussie. Zodat ik me optimaal op betaalbare binnendeuren kan storten![]()
Dat is in Brummen, in die hoek kom ik regelmatigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:04 schreef richie29 het volgende:
Het is aardig ver rijden voor je, maar ik denk dat dit de moeite loont...
Ik heb ze hier vandaan. Voor mij was het een uur rijden, maar ik heb 3 Cando deuren daar vandaan gehaald, zonder glas, voor 65 euro per stuk.
Punt is dat deze handelaar de deuren allemaal met een kleine beschadiging heeft, die volgens mij allemaal veroorzaakt zijn door transport oid.
Ik heb de deuren met de minste beschadigingen uitgezocht (stelde ook écht bijna niets voor) en die hele kleine plekjes heb ik gewoon met wat plamuur bijgewerkt. Een beetje klusser draait daar echt z'n hand niet voor om
2 x Manchester deur
[afbeelding]
1 x Coventry deur voor WC
[afbeelding]
Glas moest ik wel zelf regelen, maar dat ik weer goed verkrijgbaar bij de bouwmarkten, meestal op bestelling.
Alleen was dan het glas voor 1 deur duurder dan de deur zelf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |