Wie is dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
Rosbief van Deen is het lekkerst!!!
Die witte sokken kom ik wel overheen, maar dat kind in wording met Leandra? Ik weet niet wat ik daar nou weer van moet denkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja "redden" is niet echt "zat eten". Een beetje meer positieve insteek zou ik wel waarderen. Zeker gezien die witte sokken van mij.
Het is niet alsof ik stiekem naar de kroeg ga ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een beetje het probleem! Dat weet ik dus bijna nooit![]()
![]()
Heb je wel PM's vestuurd danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik overigens vandaag nog geen PM gehad. Dat valt mij wel tegen van al die Fokkerts....
Jij leest ook werkelijk alles! Ik ben gewoon niet zo eenkennig, vind je dat erg? Jij krijgt toch ook alle ruimte!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die witte sokken kom ik wel overheen, maar dat kind in wording met Leandra? Ik weet niet wat ik daar nou weer van moet denken![]()
Kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik stiekem naar de kroeg ga ofzo![]()
Over het algemeen weet de halve SC het, en zelfs als ik er niet zit denkt de andere helft van de SC te weten dat ik er wel zit
U bent van de subtiele hints?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik overigens vandaag nog geen PM gehad. Dat valt mij wel tegen van al die Fokkerts....
Ik bel wel eens naar die kroeg en geloof ze niet, als ze zeggen dat je elders bent..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik stiekem naar de kroeg ga ofzo![]()
Over het algemeen weet de halve SC het, en zelfs als ik er niet zit denkt de andere helft van de SC te weten dat ik er wel zit
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
Rosbief van Deen is het lekkerst!!!
Heb ik om die ruimte gevraagd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij leest ook werkelijk alles! Ik ben gewoon niet zo eenkennig, vind je dat erg? Jij krijgt toch ook alle ruimte!
Bel je wel naar de goeie kroeg??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik bel wel eens naar die kroeg en geloof ze niet, als ze zeggen dat je elders bent..![]()
Trustequote:
Nee......maar ik ken je. Als ik het niet geef ga je het ook tegen mij gebruiken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb ik om die ruimte gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |