Ik heb 11 jaar over m'n havo gedaan als je alles ertussenin ook meerekentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon alles in een rap tempo afgewerkt, zodat ik nu 40 uur per week kan werken en geen leven meer heb....![]()
![]()
Ik heb trouwens wel 6 jaar over de havo gedaan...Daarentegen heb ik de HBO gewoon in 4 jaar afgerond, zoals het hoort, maar zoals het meestal niet gaat....
![]()
zo ging het hier ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar ik ben gelukkig nog niet zo erg als mijn zussen. Ik weet ook hoe het is om vrijgezel te zijn.
Mijn zussen zijn gelijk bij het eerste beste vriendje gebleven.![]()
Ik heb leuke zwagers hoor daar niet van maar mij was dat niet gelukt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 11 jaar over m'n havo gedaan als je alles ertussenin ook meerekent
quote:En ik ga m'n HBO ook in 4 jaar afronden, let maar op
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn langste relatie heeft 16 jaar geduurt...![]()
![]()
Jij moet trouwens nog 23 worre... broekiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij bent ook maar net een rochel ouder dan ik...
en ik moet nog beginnen met studeren omfg[afbeelding]
Dat zeg ik, je bent maar een rochel ouder dan ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
Jij moet trouwens nog 23 worre... broekie![]()
Ik ben in maart al 25 geworre hoor..![]()
of juist nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef OA het volgende:
BTW: MPG verjaart vandaag, dus als hij zich meldt, feliciteert iedereen hem!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn broertje is 19 en heeft een relatie van 5 jaar
wel nee..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
zo, jullie gaan te snel
ja, ik denk er ook zo over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat de neuk...
tegenwoordig kom je kleuters van 14 op straat tegen die vertellen hoeveel ze van iemand 'houden'...
Waar de neuk praat je over man.. denk ik dan (naja niet over neuken.. al doen ze dat vast wel, koffie?)
phquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
zo, jullie gaan te snel
whehe... over 5 jaar piept ie wel andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik denk er ook zo over.
Ik vind het dan ook absurd dat ie alleen maar een relatie met haar gehad heeft.
Dat weet ie ook, want ik vertel 'm dat geregeld
Maar het boeit hem niet
Whehe...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat de neuk...
tegenwoordig kom je kleuters van 14 op straat tegen die vertellen hoeveel ze van iemand 'houden'...
Waar de neuk praat je over man.. denk ik dan (naja niet over neuken.. al doen ze dat vast wel, koffie?)
dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
Pheno![]()
![]()
[..]
whehe... over 5 jaar piept ie wel anders
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...
Komt je neefje naar je toe... "Ome Fruts, ik heb nu al 6 dagen een vriendin en ik hou echt van haar, weet je... we gaan samen verder..."
Jij: "Koffie? "
Heeft hij nooit een ander vriendinnetje gehad dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik denk er ook zo over.
Ik vind het dan ook absurd dat ie alleen maar een relatie met haar gehad heeft.
Dat weet ie ook, want ik vertel 'm dat geregeld
Maar het boeit hem niet
Als je het serieus zo ervaart, zit er iets niet goed in je relatie....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
aaahh 5 jaar al vastgeroest op je 22e![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...
Komt je neefje naar je toe... "Ome Fruts, ik heb nu al 6 dagen een vriendin en ik hou echt van haar, weet je... we gaan samen verder..."
Jij: "Koffie? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |