Ik heb hier geen geluidquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=wGYKRXVARko
maar dat nummer ken je toch wel van 'vroeger'quote:
200 - denk ik...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oa, wat is het streven vandaag?
300?
of een gematigde 250?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zegt ie nadat ik al uuuuren gezwaaid heb....![]()
Jadat klopt, maar het komt me nu zo 1 2 3 niet bekend voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar dat nummer ken je toch wel van 'vroeger'
Je bent ongeveer net zo oud als ik toch?
Mogguhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef Hijacking het volgende:
goeie smorgens
Coviequote:
vet nummer....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=wGYKRXVARko
sowiesoquote:
nette oplossing tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:26 schreef covie het volgende:
Oh trouwens.
Ik heb het punt dat ik vandaag 5 jaar samen ben met mijn vriend opgelost.
Gisteren tijdens het eten heb ik gezegd, ja morgen zijn we 5 jaar samen maar ik heb niks gehaald want jij bent het toch vergetenEn we moeten toch even sparen.
Nu hebben we afgesproken dat we vandaag om het te vieren maar een ijsje gaan halen na het eten
Erg romantisch maar het komt echt slecht uit![]()
moet je dus ieder jaar voor jou gevoel iets halen of het vieren....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:26 schreef covie het volgende:
Oh trouwens.
Gisteren tijdens het eten heb ik gezegd, ja morgen zijn we 5 jaar samen maar ik heb niks gehaald want jij bent het toch vergetenEn we moeten toch even sparen.
Nu hebben we afgesproken dat we vandaag om het te vieren maar een ijsje gaan halen na het eten
Oud...??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA![]()
(geen oude aardbevingen melden he
)
5 jaar al??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:26 schreef covie het volgende:
Oh trouwens.
22...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
5 jaar al??![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk Koffie?
ik dacht dat koffie iets jonger was dan ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
5 jaar al??![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk Koffie?
Hij heeft net een nieuwe auto gekocht(nou ja 3 maand geleden al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso
[..]
nette oplossing toch
Hoezo komt het slecht uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |