200 - denk ik...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oa, wat is het streven vandaag?
300?
of een gematigde 250?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zegt ie nadat ik al uuuuren gezwaaid heb....![]()
Jadat klopt, maar het komt me nu zo 1 2 3 niet bekend voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar dat nummer ken je toch wel van 'vroeger'
Je bent ongeveer net zo oud als ik toch?
Mogguhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef Hijacking het volgende:
goeie smorgens
Coviequote:
vet nummer....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=wGYKRXVARko
sowiesoquote:
nette oplossing tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:26 schreef covie het volgende:
Oh trouwens.
Ik heb het punt dat ik vandaag 5 jaar samen ben met mijn vriend opgelost.
Gisteren tijdens het eten heb ik gezegd, ja morgen zijn we 5 jaar samen maar ik heb niks gehaald want jij bent het toch vergetenEn we moeten toch even sparen.
Nu hebben we afgesproken dat we vandaag om het te vieren maar een ijsje gaan halen na het eten
Erg romantisch maar het komt echt slecht uit![]()
moet je dus ieder jaar voor jou gevoel iets halen of het vieren....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:26 schreef covie het volgende:
Oh trouwens.
Gisteren tijdens het eten heb ik gezegd, ja morgen zijn we 5 jaar samen maar ik heb niks gehaald want jij bent het toch vergetenEn we moeten toch even sparen.
Nu hebben we afgesproken dat we vandaag om het te vieren maar een ijsje gaan halen na het eten
Oud...??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA![]()
(geen oude aardbevingen melden he
)
5 jaar al??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:26 schreef covie het volgende:
Oh trouwens.
22...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
5 jaar al??![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk Koffie?
ik dacht dat koffie iets jonger was dan ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
5 jaar al??![]()
Hij heeft net een nieuwe auto gekocht(nou ja 3 maand geleden al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso
[..]
nette oplossing toch
Hoezo komt het slecht uit?
jij bent trouwens een online cursus aan het doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
5 jaar al??![]()
22 ben ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
5 jaar al??![]()
Ja vind ik eigenlijk ook veel leuker hoor, maar we zijn tot nu toe nog wel elk jaar uit eten geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet je dus ieder jaar voor jou gevoel iets halen of het vieren......ik doe het liever zomaar...onverwachts..
![]()
Dan was je er al vroeg bij met een relatie!quote:
Oud wijfquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik de oudste hier...![]()
mijn broertje is 19 en heeft een relatie van 5 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan was je er al vroeg bij met een relatie!![]()
In juni pas dus ik ben pas net 22quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welke maand wordt je 23?
zal toch niet dezelfde maand zijn als ik
meen je dat nou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef OA het volgende:
BTW: MPG verjaart vandaag, dus als hij zich meldt, feliciteert iedereen hem!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn broertje is 19 en heeft een relatie van 5 jaar
september moet ik er weer aan geloven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef covie het volgende:
[..]
In juni pas dus ik ben pas net 22![]()
jij dan?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
september moet ik er weer aan geloven.
Bijna 30
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij bent trouwens een online cursus aan het doen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
september moet ik er weer aan geloven.
Bijna 30
jij bent ook maar net een rochel ouder dan ik...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 25 en heb een relatie van 7 jaar...![]()
Ja klopt! Maar ik ben gelukkig nog niet zo erg als mijn zussen. Ik weet ook hoe het is om vrijgezel te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan was je er al vroeg bij met een relatie!![]()
Ja, ik heb gewoon alles in een rap tempo afgewerkt, zodat ik nu 40 uur per week kan werken en geen leven meer heb....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij bent ook maar net een rochel ouder dan ik...
en ik moet nog beginnen met studeren omfg[afbeelding]
Ik 21 en een relatie van 3,5 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 25 en heb een relatie van 7 jaar...![]()
Mijn vriendin ook...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar ik ben gelukkig nog niet zo erg als mijn zussen. Ik weet ook hoe het is om vrijgezel te zijn.
Mijn zussen zijn gelijk bij het eerste beste vriendje gebleven.![]()
Ik heb leuke zwagers hoor daar niet van maar mij was dat niet gelukt.
Ik heb 11 jaar over m'n havo gedaan als je alles ertussenin ook meerekentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon alles in een rap tempo afgewerkt, zodat ik nu 40 uur per week kan werken en geen leven meer heb....![]()
![]()
Ik heb trouwens wel 6 jaar over de havo gedaan...Daarentegen heb ik de HBO gewoon in 4 jaar afgerond, zoals het hoort, maar zoals het meestal niet gaat....
![]()
zo ging het hier ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar ik ben gelukkig nog niet zo erg als mijn zussen. Ik weet ook hoe het is om vrijgezel te zijn.
Mijn zussen zijn gelijk bij het eerste beste vriendje gebleven.![]()
Ik heb leuke zwagers hoor daar niet van maar mij was dat niet gelukt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 11 jaar over m'n havo gedaan als je alles ertussenin ook meerekent
quote:En ik ga m'n HBO ook in 4 jaar afronden, let maar op
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn langste relatie heeft 16 jaar geduurt...![]()
![]()
Jij moet trouwens nog 23 worre... broekiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij bent ook maar net een rochel ouder dan ik...
en ik moet nog beginnen met studeren omfg[afbeelding]
Dat zeg ik, je bent maar een rochel ouder dan ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
Jij moet trouwens nog 23 worre... broekie![]()
Ik ben in maart al 25 geworre hoor..![]()
of juist nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef OA het volgende:
BTW: MPG verjaart vandaag, dus als hij zich meldt, feliciteert iedereen hem!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn broertje is 19 en heeft een relatie van 5 jaar
wel nee..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
zo, jullie gaan te snel
ja, ik denk er ook zo over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat de neuk...
tegenwoordig kom je kleuters van 14 op straat tegen die vertellen hoeveel ze van iemand 'houden'...
Waar de neuk praat je over man.. denk ik dan (naja niet over neuken.. al doen ze dat vast wel, koffie?)
phquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
zo, jullie gaan te snel
whehe... over 5 jaar piept ie wel andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik denk er ook zo over.
Ik vind het dan ook absurd dat ie alleen maar een relatie met haar gehad heeft.
Dat weet ie ook, want ik vertel 'm dat geregeld
Maar het boeit hem niet
Whehe...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat de neuk...
tegenwoordig kom je kleuters van 14 op straat tegen die vertellen hoeveel ze van iemand 'houden'...
Waar de neuk praat je over man.. denk ik dan (naja niet over neuken.. al doen ze dat vast wel, koffie?)
dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
Pheno![]()
![]()
[..]
whehe... over 5 jaar piept ie wel anders
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...
Komt je neefje naar je toe... "Ome Fruts, ik heb nu al 6 dagen een vriendin en ik hou echt van haar, weet je... we gaan samen verder..."
Jij: "Koffie? "
Heeft hij nooit een ander vriendinnetje gehad dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik denk er ook zo over.
Ik vind het dan ook absurd dat ie alleen maar een relatie met haar gehad heeft.
Dat weet ie ook, want ik vertel 'm dat geregeld
Maar het boeit hem niet
Als je het serieus zo ervaart, zit er iets niet goed in je relatie....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
aaahh 5 jaar al vastgeroest op je 22e![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...
Komt je neefje naar je toe... "Ome Fruts, ik heb nu al 6 dagen een vriendin en ik hou echt van haar, weet je... we gaan samen verder..."
Neefje - "Ome fruts ik heb nu zes dagen een vriendin en hou van haar"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...
aartiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:52 schreef Aarti het volgende:
haaaai
neen, hij zat op z'n 14e toch ook op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft hij nooit een ander vriendinnetje gehad dan?
Ik ben ook de eerste serieuze vriend van mijn vriendin, maar daarvoor heeft ze wel vriendjes gehad, maar dat zijn dan de zogenaamde "middelbare schoolliefdes"![]()
same here, the usual dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:56 schreef Aarti het volgende:
Hier alles goed, ben aan het niksen op kantoor
en jullie?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Als je het serieus zo ervaart, zit er iets niet goed in je relatie....![]()
echt wel, de werkende medemens kan het niet volgenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neefje - "Ome fruts ik heb nu zes dagen een vriendin en hou van haar"
Fruts - **proest alle koffie over de tafel**, wat de neuk zeg jij ?
Neefje - "Ja neuken hebben we gister gedaan voor het eerst, best lekker zeg
Fruts -en wanneer ga je samenwonen?
Neefje - Dat weet ik nog niet, ik moet eerst mijn kleurplaat afmaken Zo snel mogelijk, want ze is al overtijd....![]()
Fruts -* zoekt telefoon en belt zijn zus....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |