abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52549492
welke
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 03:42:54 #77
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_52549650
Die rechter kan beter voetballen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 07:11:33 #78
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_52550164
Ik denk dat er vandaag een aankoop gepresenteert wordt heb zon gevoel
pi_52550256
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 02:01 schreef Jasza het volgende:

[..]

Same
Stelletjes hakers. Slavia gaan we denk ik echt niet zomaar oprollen. Doen het in de competitie aardig met 9 punten uit 3 wedstrijden en een doelsaldo van 5-1. Maar 2-1 winnen is genoeg!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52550803
Gewoon binnen 10 minuten de 0-1 maken, vanaf dan zijn we in het voordeel.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:56:24 #81
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52550880
Toch goed om te zien dat Ajax ook nog naar versterking voor de verdediging kijkt en zich niet blindstaart op de voorhoede..!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52551546
Luque! .

Het zeuren om deze speler werpt zijn vruchten af.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52551642
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 07:11 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk dat er vandaag een aankoop gepresenteert wordt heb zon gevoel
Ik heb het gevoel van niet.
pi_52551652
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 03:06 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]

zoek de verschillen
Die Jelle was toch fanatiek De Graafschap supporter? Hij stond wel te juichen bij de goals van Ajax. Die zal zich daar nu wel niet meer kunnen vertonen dan
pi_52551732
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:56 schreef BoNi het volgende:
Toch goed om te zien dat Ajax ook nog naar versterking voor de verdediging kijkt en zich niet blindstaart op de voorhoede..!
Jurgen Colin kan het wel alleen af hoor.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:44:29 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52551737
Alberto Luque mag van mij wegblijven, heb liever een échte tien. Op zich is Luis Suarez de opvolger van Ryan Babel, maar voor Wesley Sneijder moet er nog een opvolger komen. Nu worden er linksbuitens/linkshalfs met Ajax in verband gebracht, maar geen tien.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52551740
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Die Jelle was toch fanatiek De Graafschap supporter? Hij stond wel te juichen bij de goals van Ajax. Die zal zich daar nu wel niet meer kunnen vertonen dan
Ik neem aan dat je wel mag juichen als je broer 4 doelpunten scoort in een Eredivisieduel:')
pi_52551968
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Alberto Luque mag van mij wegblijven, heb liever een échte tien. Op zich is Luis Suarez de opvolger van Ryan Babel, maar voor Wesley Sneijder moet er nog een opvolger komen. Nu worden er linksbuitens/linkshalfs met Ajax in verband gebracht, maar geen tien.
De positie van linkerspits lijkt me geen prioriteit te hebben, dus in die optiek is Luque nu niet echt nodig nee. Het blijft echter een fantastische voetballer en om die reden zie ik hem wel graag komen, mits er dan nog voldoende euro's over zijn voor een goede aanvallende middenvelder.
pi_52552059
quote:
Spaanse media lachen om ‘Riera-positievelingen’

De positieve woorden van Martin van Geel en Henk ten Cate over de komst van Albert Riera zijn in Spanje schaterlachend ontvangen. In de dinsdagedities van de Spaanse sportkranten wordt de vraag gesteld waarom Ajax zo zelfverzekerd is als alles erop wijst dat de vleugelspeler de komende seizoenen voor Espanyol actief zal zijn.

Volgens Marca weet Ten Cate dondersgoed dat het officiële bod van tien miljoen euro zonder meer van de tafel werd geveegd en dat bestuurslid Sebastián Javier al liet ontvallen dat de frêle linkerspits nog voor geen vijftien miljoen euro uit het Estadio Olímpico Lluis Companys zal vertrekken.

Het bestuur van los Periquitos is immers onvermurwbaar en gaat niet in op de speculaties die vanuit Nederland het Iberische schiereiland aandoen. De Catalaanse club sprak inderdaad met Ajax, maar ‘uit respect’ en om nog geen minuut later het ‘beledigende’ bod af te wijzen.

Volgens Ten Cate zullen de onderhandelingen aan het eind van deze week afgerond worden, maar volgens de papieren versie van AS heeft een delegatie van de Amsterdammers de plannen om naar de Catalaanse voetbalmetropool af te reizen geannuleerd. Voor Espanyol is het daarmee definitief caso cerrado, oftewel over en uit.

Het feit dat Riera op een persconferentie zei niet weg te willen bij Espanyol, werd door Ten Cate anders opgevat. “Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil”. Volgens de papieren versie van Sport is Ten Cate de wanhoop nabij door dergelijke uitspraken te doen. Het is immers overduidelijk dat Riera in de voorbereiding op het nieuwe seizoen de sterren van de hemel speelt en dat Espanyol hem allang een uitstekende contractaanbieding heeft gedaan.

Ondanks alle speculaties blijft Riera één van de publiekslievelingen van de aanhang blanquiazul. Zo was het jeugdexponent van Real Mallorca vorige week woensdag tegen Olympiakos (3-2 winst) één van de betere spelers binnen de krijtlijnen, al verzorgden Raúl Tamudo en Luis García de doelpuntenproductie. In Amsterdam heeft men de hoop niet opgegeven, maar in Barcelona is het nogmaals caso cerrado.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52552086
Kan ik ergens een samenvatting vinden van de wedstrijd?
pi_52552161
via ajax tv kun je de westrijd van afgelopen zondag gewoon in samenvatting zien.
pi_52552183
Ik vraag me serieus af of we niet te sterk focussen op de Spaanse markt onder Ten Cate. Het lijkt wel of we alleen daar nog kijken. Zoals al eerder is gemeld krijg je de echte toppers toch niet mee en de salarissen zijn enorm voor Nederlandse begrippen.

Wat je er wel aan kunt zien wat mij betreft is dat al die klets van "een trainer is een passant het gaat om de lange termijn" geen stand houdt. Een trainer koopt gewoon zijn eigen selectie bij elkaar.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:04:50 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552204
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Goed nieuws dus!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52552271
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef koentjuh18 het volgende:
via ajax tv kun je de westrijd van afgelopen zondag gewoon in samenvatting zien.
Geen youtube of iets?
pi_52552318
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Dat kon ik je ook wel vertellen. Wanbeleid.
pi_52552382
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:07 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Geen youtube of iets?
Wat maakt dat dan uit? Die stream op Ajax.nl is gratis en kan bovendien full-screen met goede kwaliteit.
pi_52552384
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:07 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Geen youtube of iets?
Waarom?

Ajax TV is gratis en je hebt perfect beeld.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:12:43 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552395
Luka Modric en Martin Fenin maar halen! Of zou Hans v/d Zee nog een nieuwe Ronaldinho weten?

Uit de eredivisie lijken enkel die twee Mocro's van PSV interessant, maar die willen toch niet.
pi_52552421
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
Uit de eredivisie lijken enkel die twee Mocro's van PSV interessant, maar die willen toch niet.
Leuke quote van Aissati in de nieuwe Sportweek:
quote:
Er ging een gerucht dat Ajax geïnteresseerd zou zijn.
"Ajax is geïnteresseerd in iedereen: Engelaar, El Ahmadi, Afellay. Maar ik zit goed bij PSV."
Je zegt niet: Ajax, dat nooit.
"Nee, zeg nooit nooit."
Halen die knul.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:16:43 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552475
Zeker, het is sowieso een poging waard. Daarbij, als PSV absoluut niet van plan is om één van die twee Mocro's te verkopen of wanneer ze zelf niet willen, gewoon nog twee of drie weken blijven proberen zoals bij Albert Riera!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')