Stelletjes hakers. Slavia gaan we denk ik echt niet zomaar oprollen. Doen het in de competitie aardig met 9 punten uit 3 wedstrijden en een doelsaldo van 5-1. Maar 2-1 winnen is genoeg!quote:
Ik heb het gevoel van niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:11 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk dat er vandaag een aankoop gepresenteert wordt heb zon gevoel
Die Jelle was toch fanatiek De Graafschap supporter? Hij stond wel te juichen bij de goals van Ajax. Die zal zich daar nu wel niet meer kunnen vertonen danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:06 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
zoek de verschillen
Jurgen Colin kan het wel alleen af hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:56 schreef BoNi het volgende:
Toch goed om te zien dat Ajax ook nog naar versterking voor de verdediging kijkt en zich niet blindstaart op de voorhoede..!
Ik neem aan dat je wel mag juichen als je broer 4 doelpunten scoort in een Eredivisieduel:')quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die Jelle was toch fanatiek De Graafschap supporter? Hij stond wel te juichen bij de goals van Ajax. Die zal zich daar nu wel niet meer kunnen vertonen dan
De positie van linkerspits lijkt me geen prioriteit te hebben, dus in die optiek is Luque nu niet echt nodig nee. Het blijft echter een fantastische voetballer en om die reden zie ik hem wel graag komen, mits er dan nog voldoende euro's over zijn voor een goede aanvallende middenvelder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Alberto Luque mag van mij wegblijven, heb liever een échte tien. Op zich is Luis Suarez de opvolger van Ryan Babel, maar voor Wesley Sneijder moet er nog een opvolger komen. Nu worden er linksbuitens/linkshalfs met Ajax in verband gebracht, maar geen tien.
quote:Spaanse media lachen om ‘Riera-positievelingen’
De positieve woorden van Martin van Geel en Henk ten Cate over de komst van Albert Riera zijn in Spanje schaterlachend ontvangen. In de dinsdagedities van de Spaanse sportkranten wordt de vraag gesteld waarom Ajax zo zelfverzekerd is als alles erop wijst dat de vleugelspeler de komende seizoenen voor Espanyol actief zal zijn.
Volgens Marca weet Ten Cate dondersgoed dat het officiële bod van tien miljoen euro zonder meer van de tafel werd geveegd en dat bestuurslid Sebastián Javier al liet ontvallen dat de frêle linkerspits nog voor geen vijftien miljoen euro uit het Estadio Olímpico Lluis Companys zal vertrekken.
Het bestuur van los Periquitos is immers onvermurwbaar en gaat niet in op de speculaties die vanuit Nederland het Iberische schiereiland aandoen. De Catalaanse club sprak inderdaad met Ajax, maar ‘uit respect’ en om nog geen minuut later het ‘beledigende’ bod af te wijzen.
Volgens Ten Cate zullen de onderhandelingen aan het eind van deze week afgerond worden, maar volgens de papieren versie van AS heeft een delegatie van de Amsterdammers de plannen om naar de Catalaanse voetbalmetropool af te reizen geannuleerd. Voor Espanyol is het daarmee definitief caso cerrado, oftewel over en uit.
Het feit dat Riera op een persconferentie zei niet weg te willen bij Espanyol, werd door Ten Cate anders opgevat. “Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil”. Volgens de papieren versie van Sport is Ten Cate de wanhoop nabij door dergelijke uitspraken te doen. Het is immers overduidelijk dat Riera in de voorbereiding op het nieuwe seizoen de sterren van de hemel speelt en dat Espanyol hem allang een uitstekende contractaanbieding heeft gedaan.
Ondanks alle speculaties blijft Riera één van de publiekslievelingen van de aanhang blanquiazul. Zo was het jeugdexponent van Real Mallorca vorige week woensdag tegen Olympiakos (3-2 winst) één van de betere spelers binnen de krijtlijnen, al verzorgden Raúl Tamudo en Luis García de doelpuntenproductie. In Amsterdam heeft men de hoop niet opgegeven, maar in Barcelona is het nogmaals caso cerrado.
Goed nieuws dus!quote:
Geen youtube of iets?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:02 schreef koentjuh18 het volgende:
via ajax tv kun je de westrijd van afgelopen zondag gewoon in samenvatting zien.
Wat maakt dat dan uit? Die stream op Ajax.nl is gratis en kan bovendien full-screen met goede kwaliteit.quote:
Waarom?quote:
Leuke quote van Aissati in de nieuwe Sportweek:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
Uit de eredivisie lijken enkel die twee Mocro's van PSV interessant, maar die willen toch niet.
Halen die knul.quote:Er ging een gerucht dat Ajax geïnteresseerd zou zijn.
"Ajax is geïnteresseerd in iedereen: Engelaar, El Ahmadi, Afellay. Maar ik zit goed bij PSV."
Je zegt niet: Ajax, dat nooit.
"Nee, zeg nooit nooit."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |