Krijg eens even lekker de tyfus daar in Madrid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:17 schreef venomsnake het volgende:
http://www.as.com/articul(...)821dasdaiftb_28/Tes/
Ik spreek geen Spaans. Ik begrijp dat Huntelaar een optie is voor Madrid?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:17 schreef venomsnake het volgende:
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:17 schreef venomsnake het volgende:
Ja. Staat ook dat Juve nu achter Klaassie aan zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Spaans. Ik begrijp dat Huntelaar een optie is voor Madrid?
Hij scoort vier keer en de geruchten steken de kop weer op?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:17 schreef venomsnake het volgende:
Volgens El Mundo Deportivo heeft Riera ook een clausule van 24 miljoen in zijn contract staan en wil Espanyol alleen praten over een bod dat bij dat bedrag begint.quote:
Eerste 35 minuten waren tenenenkormmend slecht, zondag. Misschien nog wel slechter dan woensdag, tegen Slavia Praag. Verschil was alleen dat die bal er tegen De Graafschap wél invloog, waardoor er iets brak bij de Superboeren. Als dit volgende week in Praag ook gebeurt, is er niks aan de hand. Maar feit blijft dat Ajax al snel tegen zichzelf speelt, als de openingstreffer uitblijft, een gebrek aan creativiteit (en beweging) is dan ook zeer pijnlijk om aan te zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien allemaal. Het is wel redelijk rustig op het moment. Ze hebben toch geen "we zijn er klaar voor" conclusie getrokken uit die 1-8 he?
Klopt. En naast de creativiteit mist de ploeg ook een echte aanjager, zoals Davids..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eerste 35 minuten waren tenenenkormmend slecht, zondag. Misschien nog wel slechter dan woensdag, tegen Slavia Praag. Verschil was alleen dat die bal er tegen De Graafschap wél invloog, waardoor er iets brak bij de Superboeren. Als dit volgende week in Praag ook gebeurt, is er niks aan de hand. Maar feit blijft dat Ajax al snel tegen zichzelf speelt, als de openingstreffer uitblijft, een gebrek aan creativiteit (en beweging) is dan ook zeer pijnlijk om aan te zien.
Ik zie momenteel ook geen haalbare types Davids rondlopen. Yakubu zou het misschien kunnen, dat vond ik ook een bruikbare voetballer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Klopt. En naast de creativiteit mist de ploeg ook een echte aanjager, zoals Davids..
Idd, gewoon stormen als vorig jaar de tweede pot tegen Bremen en het komt wel goed, mits we een beetje mazzel hebben in de afronding.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:29 schreef Blight het volgende:
Het is in ieder geval prettig dat Huntelaar en Suarez vertrouwen hebben getankt en nu wellicht het gevoel een beetje hebben wat nodig is om elkaar makkelijk te vinden. Als Ten Cate eens wat kloten toont en een aanvallend en fel Ajax opstelt, dan denk ik dat het wel goed zal komen.
Inderdaad. Ik werd er zelfs op Lowlands pijnlijk aan herinnerd door een vraag in de popcrypto..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon stormen als vorig jaar de tweede pot tegen Bremen en het komt wel goed, mits we een beetje mazzel hebben in de afronding.
En nog kookt het af en toe als ik aan die domme blessuren van Davids denk. Hoe kan je zo dom zijn als prof?
De vlucht zou inmiddels geanuleerd zijn...:quote:
quote:Volgens de sportkrant AS weet Ajax dondersgoed dat het bod van 10 miljoen zondermeer van tafel geveegd zal worden en begrijpt men niet waarom Martin Van Geel en Henk Ten Cate zo positief gestemd zijn om Riera alsnog contracteren. Volgens de krant is er inderdaad een gesprek met Ajax geweest, maar dat zou meer uit respect zijn voor Ajax. Ook meld de krant dat de geplande vlucht van Ajax naar Espanyol inmiddels geanuleerd is, en ziet het er dus naar uit dat Ajax weer achter het net vist bij een gewilde speler. Zijn Martin Van Geel en Henk Ten Cate echt zo achterlijk, of beschikken zij over informatie dat nog niet bekend is in de Spaanse media? Wordt vervolgd.....
Dan is de markt geslotenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zeker, het is sowieso een poging waard. Daarbij, als PSV absoluut niet van plan is om één van die twee Mocro's te verkopen of wanneer ze zelf niet willen, gewoon nog twee of drie weken blijven proberen zoals bij Albert Riera!
KJH blijft inderdaad. Ik geloof nu wel dat er niemand meer gaat....quote:
Manchester United zal ook nog wel interesse gaan tonen in KJH.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax nu nog iemand verkoopt kan er een bom op de directie natuurlijk.
Dat zal wel ja. Maar Ajax heeft geld zat nu. Klaar. Als je toch niets koopt hoef je ook niet nog eens 25 miljoen voor KJH te vangen nu.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Manchester United zal ook nog wel interesse gaan tonen in KJH.![]()
Divident uitkeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Maar Ajax heeft geld zat nu. Klaar. Als je toch niets koopt hoef je ook niet nog eens 25 miljoen voor KJH te vangen nu.
Ik overleef het wel zonder dit jaarquote:
25m is natuurlijk geen kattepis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Maar Ajax heeft geld zat nu. Klaar. Als je toch niets koopt hoef je ook niet nog eens 25 miljoen voor KJH te vangen nu.
Boeiend, dat is toch met iedere speler zo? Wat koste Afonso Alves toen hij van Örgryte IS naar Malmö FF ging?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:07 schreef MaxPower het volgende:
In zijn tijd bij Manchester City was Riera voor 6 miljoen euro op te halen.
dividenten van 50 miljoen en eventueel Klaas Jan voor een slordige 30 miljoenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overleef het wel zonder dit jaar.
3 knäckebrödjes ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend, dat is toch met iedere speler zo? Wat koste Afonso Alves toen hij van Örgryte IS naar Malmö FF ging?
Ajax moet gewoon snel Paulo Henrique (Atlético Mineiro) halen, want die zal waarschijnlijk over twee jaar onbetaalbaar zijn, gezien de geschiedenis met KJH en Afonso Alves.quote:
Ajax moet voor 500.000 euro de hoofdscout van Heerenveen omkopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon snel Paulo Henrique (Atlético Mineiro) halen, want die zal waarschijnlijk over twee jaar onbetaalbaar zijn, gezien de geschiedenis met KJH en Afonso Alves.
Ja toen ik het teruglas dacht ik ook dat ik een typo had gemaakt, geen zin het aan te passen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Dividend.
Dat is misschien nog beter, verder Piet de Visscher nog lokken, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ajax moet voor 500.000 euro de hoofdscout van Heerenveen omkopen
Ik denk toch dat er nog wel een paar talentjes bij VD Zee vandaan gaan komen hoor. Hij moet een beetje zijn scouting policy aanpassen van PSV-types naar Ajax types, maar daar zal toch ook wel ooit iets leuk vandaan komen nu?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is misschien nog beter, verder Piet de Visscher nog lokken, dan komt het wel goed.
Oh nee, Ajax leidt zelf op!
Lijkt me wel, schijnt dat er in Zuid-Amerika genoeg talent rondloopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er nog wel een paar talentjes bij VD Zee vandaan gaan komen hoor. Hij moet een beetje zijn scouting policy aanpassen van PSV-types naar Ajax types, maar daar zal toch ook wel ooit iets leuk vandaan komen nu?
Net als die stunt met Delorge inderdaad. Die is volgend seizoen ook 20 miljoen waard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon snel Paulo Henrique (Atlético Mineiro) halen, want die zal waarschijnlijk over twee jaar onbetaalbaar zijn, gezien de geschiedenis met KJH en Afonso Alves.
Opvolgers voor Wesley is natuurlijk veel moeilijker dan een willekeurige nieuwe speler, gewoon puur omdat je een vegelijkbaar goeie speler gewoon nooit kan halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lijkt me wel, schijnt dat er in Zuid-Amerika genoeg talent rondloopt.
Vind het alleen zo wazig dat er wél linksbuitens met Ajax in verband worden gebracht, ook al lijkt deze positie aardig ingevuld, maar nog geen enkele tien. Er zal toch nog wel een opvolger van Wesley Sneijder komen?
Als hij bij SCH had getekend misschien wel, bij Ajax zal hij niet wekelijks spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Net als die stunt met Delorge inderdaad. Die is volgend seizoen ook 20 miljoen waard.![]()
Riemer is al financieel onafhankelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ajax moet voor 500.000 euro de hoofdscout van Heerenveen omkopen
Helemaal mee eens. Anders was diezelfde container vorig jaar ook al in Eindhoven langsgeweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vd Zee zal best een goede scout zijn, maar het is natuurlijk ook niet zo dat er ineens een container super voetballende Braziliaantjes in A'dam afgeleverd gaat worden..
Lijkt me sterk. Ajax heeft contact met zijn zaakwaarnemer en die zal toch wel weten hoe zijn contract in elkaar zit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:21 schreef D1 het volgende:
[..]
Volgens El Mundo Deportivo heeft Riera ook een clausule van 24 miljoen in zijn contract staan en wil Espanyol alleen praten over een bod dat bij dat bedrag begint.
Definitief exit Riera dus![]()
Inderdaad, je verdient dat anders nooit terug....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ajax heeft contact met zijn zaakwaarnemer en die zal toch wel weten hoe zijn contract in elkaar zit?
10 Miljoen lijkt me overigens meer als zat voor zo'n goede speler maar geen topspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |