Dat dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
dat zal moeilijk gaan als je een speler bent die de afgelopen 2 jaar niets heeft gepresteerd. Tenzij je een vedette bent en bij de LA Galaxys wilt spelen.
Zoiets dacht ik ook al. Liefste zou ik maandagnacht gaan rijden. Dinsdag daar en iets om te slapen zoeken, wat niet echt een probleem moet zijn lijkt me. Woensdag de wedstrijd en dan 's nachts terug rijden. Anders ben je helemaal gesloopt als je aankomt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vorig jaar reden we op woensdagnacht weg (00u) en waren we om 10u in Praag. Hangt er vanaf of je een beetje doorscheurt in Deutschland.
Ik denk trouwens wel dat je aan de beurt komt hoor, vorig jaar gingen er ook niet zo heel veel mee naar Kopenhagen.
Ik ga zelf niet denk ik, heb er effe geen geld voor. Later in het jaar hopelijk weer.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:09 schreef devv05 het volgende:
Ik word gek van al die afgedankte kut Spanjaarden. (behalve Gabri)
WoflROFL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Zo stelletje Ajacieden. Nu jullie met 8-1 van een totaal nietszeggende club hebben gewonnen worden jullie zeker kampioen..
succes met jou clubbie tegen graafschapquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Zo stelletje Ajacieden. Nu jullie met 8-1 van een totaal nietszeggende club hebben gewonnen worden jullie zeker kampioen..
Oh tof ik heb een clubquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
succes met jou clubbie tegen graafschap![]()
Met Suarez heb je die toch al in huis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Nashje het volgende:
Zal ook weer eens geen Spanjaard zijn. Gaap. Hoeft niet te komen van mij. Met Suárez en een paar wedstrijden Leonardo en Mitea op links heb je genoeg mogelijkheden. Als die Riera straks ook nog komt heb je nog een mogelijkheid op linksbuiten.
Liever alvast een opvolger voor Huntelaar.
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Zou kunnen. Maar in 4-4-2 dan? Want daar willen ze toch naar toe?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met Suarez heb je die toch al in huis?
Ajax bijft gewoon 4-3-3 spelen, alleen waarschijnlijk zonder 10. Als ze echt een 4-4-2-variant willen spelen dan kan je dat doen met eventueel Leonardo...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar in 4-4-2 dan? Want daar willen ze toch naar toe?
Nee joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef BB-boy het volgende:
Suarez.
Samequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij dit jaar (voorlopig?) geen Praag, helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |