quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:31 schreef Tommmm het volgende:
en dan ook nog is via het raam eronder spuitte als er iemand langs komt die je kent
dat denk ik ook altijd bij die naamquote:
nee hoor, dan kom ik langs met een slijptol, dan heeft ie niks meer om aan te rukkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:30 schreef Teunebeun het volgende:
Voor het raam fappenMoet er dan de politie langskomen
![]()
heb je't wel goed gelezen ? wil jou weleens horen in zo'n geval (zal je wel eerst zelf n vriendin moeten zoeken)quote:
voorhuidquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:26 schreef Tommmm het volgende:
tis castreren...
De volgende keer als 'ie rukt en je vriend ziet het, meteen eropaf gaan...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef Losha het volgende:
is geen breezah discussie, ik ben geen breezah en hij weet mijn naam niet eens, laat staan mijn msn
Alles behalve de TSquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Waarom trekt jou vriendin rukkende turken aan eigenlijk? Ik zou toch maar eens een dag vrij nemen van werk/school/uitkeringtrekken en je vriendin eens bespieden. Wie weet wat over d'r heen kruipt zodra jij weg bent.
Wellicht weet ze dat zelf ook wel en lig jij elke avond in andermans lauwemannenpap te roeren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Losha het volgende:
ze trekt rukkende turken aan omdat ze niet bepaald onsmakelijk eruit ziet![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Oh ja, en om me effe aan de traditie te houden:
Pics!
kun je beter mee wachten, die is nu niet thuis, wat dus automatisch betekent dat ie weer aan't jatten is (waar ze ooh zo vaak ruzie over hebben.. althans met z'n (stief?)vader)quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Pff, ik doe zo wel even een belletje naar Fatih, die heeft ongetwijfeld wel wat fapmateriaal van je vriendin.
Zit Faith naast je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef Losha het volgende:
die zit naast me .. jammer.. grap mislukt
[afbeelding]
takes a gay to spot a gay ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens TS, die plaatjes die je post. Vet gay, maar dat past wel bij jou.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef je_Buurman het volgende:
[..]
dat vragen wij ons ook regelmatig af
we verwachten al een hele tijd iets in de trant van:
-----------
Frans ziet het niet meer zitten, hij pakt al z'n hebben en houden en verlaat Samantha.
Onder de druk die door Samantha onhoudelijk is geworden besluit ook Patricia dat het welletjes is geworden en gaat ervandoor met de eerste de beste jongen die haar zwanger maakt (om vervolgens haar moeders leven te herhalen).
Samantha, diep gefrustreert over haar situatie rend naar buiten om de turks-nederlandse jongens van een paar huizen verderop nou eens en vooraltijd te vertellen dat ze hun koppen moeten houden "en nou optyfen, stelletje geiten***, en neem je k**kerscooter mee"
Dit pikt Fatih echter niet en trekt een mes ......
--------------------------
of iets in die trant
Is Fatih nu opeens je vriendin? Gauw terugkrabbelen hé!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Losha het volgende:
wat dacht je van "mijn vriendin zit naast me"
Nee te laat, hard betrapt. Die Plaatjes + De rukkende Turk naast je = teh gay.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Losha het volgende:
wat dacht je van "mijn vriendin zit naast me"
Maakt het wat uit dat het een Turk is? Ik heb liever een vrouw die het doet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef Losha het volgende:
MOD
SLOTJE GRAAG
ik wil jullie weleens horen als jullie vriendin overstuur binnenkomt dat een of andere onaagepaste turk zich voor haar neus zit te rukken (sterker nog, na jullie reactie wens ik het jullie zelfs toe.)
Welkom op Fok!. Je bent over de zeik na opmerkingen in klaagbaak. Mensen maken flauwe grapjes over je vriendin en seksuele geaardheid. Hierop ontsteek je in woede, vraag je om een slotje, en huilt dat niemand je serieus neemt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef Losha het volgende:
MOD
SLOTJE GRAAG
ik wil jullie weleens horen als jullie vriendin overstuur binnenkomt dat een of andere onaagepaste turk zich voor haar neus zit te rukken (sterker nog, na jullie reactie wens ik het jullie zelfs toe.)
Wellicht neemt de rest hem nu wel serieus,quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Welkom op Fok!. Je bent over de zeik na opmerkingen in klaagbaak. Mensen maken flauwe grapjes over je vriendin en seksuele geaardheid. Hierop ontsteek je in woede, vraag je om een slotje, en huilt dat niemand je serieus neemt.
User op Fok in Klaagbaak:
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
volgens mij is zijn vriendin zelf 15quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is 31 en laat zich intimideren door rukkende Turkjes, overstuurde BrEeZaHs en forummensjes?
You lose!
Jaa, inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
volgens mij is zijn vriendin zelf 15
well boehoe, ga rukken voor een raam ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Losha het volgende:
ik ben over de zeik omdat ik dit niet bepaald grappig kan vinden en zulke reactie op zo'n thema vind ik ZEER ongepast
dat fok bij lange na niet altijd even hoog-niveau is weet ik allanger
maar dit vind ik beneden alle peil
Ben je nou 31quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Losha het volgende:
ik ben over de zeik omdat ik dit niet bepaald grappig kan vinden en zulke reactie op zo'n thema vind ik ZEER ongepast
dat fok bij lange na niet altijd even hoog-niveau is weet ik allanger
maar dit vind ik beneden alle peil
Dat zet mij aan het denken. Zat het vriendinnetje van TS niet gewoon achter het raam met rode lichtjes en stond Fatih dus eigenlijk gewoon voor het raam te rukken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
well boehoe, ga rukken voor een raam ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |