Oh.. jij dacht al meteen weer iets met... euh... vingeren? Je kan misschien nog iets meer gebruiken dan je tong...quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef Bins het volgende:
Klik hier voor instructies
Zo moet het dus...![]()
dat meisje is wel een beetje magerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef Bins het volgende:
Zo moet het dus...![]()
Jij neukt alleen volslanken?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat meisje is wel een beetje mager
Ik ken iemand die dat juist helemaal niet lekker vindt. Ze zegt juist: of het een of het ander, niet tegelijk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hallo dude, dat hoeft ook niet. Een vingertopje erin bijvoorbeeld, dat is onder het neuken echt superlekker. Maar teasen met je handen kan ook. Ik vind het altijd jammer als dat overgeslagen wordt.
Die gast doet echt zoveel dingen die ik afschuwelijk vindquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef Bins het volgende:
Zo moet het dus...![]()
Ik ken meerderen die dat helemaal niet lekker vinden. Van sommigen weet ik zelfs dat ze dat helemaal niet lekker vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:51 schreef Krekkelens het volgende:
Ik ken iemand die dat juist helemaal niet lekker vindt.
Met dat commentaar zou ik ook gaan lachen.quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
beflapjes? care dan maar aids in je face
![]()
Menstruerende lesbiennes en herpespatienten. Denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:48 schreef DS4 het volgende:
wie gebruikt die kutdingen?
Of je zegt: Dat kan beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zeg maar eens eerlijk tegen een man dat ie beroerd beftnee, dat leer je wel af en dan zeg je voortaan weer gewoon dat we niet zo goed bij elkaar passen of dat je nog gevoelens voor je ex hebt. Of je neemt hem mee naar IKEA en blijft hangen bij de kinderafdeling. Wat dan ook, zolang je maar niet zegt dat ie niet kan beffen
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 15:53 schreef AML het volgende:
waarom willen mannen je niet beffen als ze in je zijn klaargekomen? zelfs niet als je je daarna doucht? Wij moeten die spunk verdragen als we ze pijpen..
Echt een kutkickje, maargoed.quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
mooie schop
maar misschien heb je ent de verkeerde man getroffen dan?
Spreek voor je eigen man jaquote:Op maandag 30 november 2009 15:53 schreef AML het volgende:
waarom willen mannen je niet beffen als ze in je zijn klaargekomen? zelfs niet als je je daarna doucht? Wij moeten die spunk verdragen als we ze pijpen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |