abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52538472
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Waar blijft je Pijpen doe je zo topic?
Oeh, even zoeken in myAT.
pi_52538514
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef Bron het volgende:
Sorry maar de anus likken daar begin ik niet aan... verder wel een mooi topic hoor.
want...
pi_52538518
Hoe wil je je tong nou weer hard maken ?

Trouwens lijkt me ook wel dan je het lekker moet vinden of net doen alsof want ik zou het niet leuk vinden als een vrouw een enorme of of gezicht trekt wanneer ze me aan het pijpen is
of maakt dat niet uit ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52538523
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Bron het volgende:

[..]

Dus je vind het eigenlijk wel vanzelfsprekend? Of alleen als je iemand langer kent...
Zeker vanzelfsprekend. En de vingers mogen wel gebruikt worden, da's niet zo intiem. Maar gelijk likken of je tampeloeris d'r in douwen, mwah, dan moet je al een bijzondere verstandhouding hebben, maar als die er is: yes please.
pi_52538561
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voordat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen: ik weet zeker dat JIJ wel supergoed kunt beffen. Bij deze benoem ik jou tot de befkoning. Maar de praktijk heeft mij geleerd dat slechts 1 op de 10 mannen weet hoe het beter kan.

-De harde tong. Nee mensen, beffen doe je niet door je tong zo hard mogelijk te maken om er vervolgens als een helicopter mee over haar klit te maaien. De meeste mannen schijnen toch te denken dat dat alles is. Lange halen en teasen met het puntje van je tong daarentegen:

-De g-spot. Bij een goede befbeurt hoort g-spotstimulatie mits gevonden. OK, ding is niet bij elke vrouw even makkelijk te vinden, maar als jij weet waar die van je vriendin of seksmaatje zit, push it! Niet gelijk als een idioot, ding is ook gevoelig dus eerst zachtjes druk uitoefenen, daarna steeds verder opbouwen.

-Intensiteit. Mannen hebben vaak de neiging om recht op hun doel af te gaan. De klit is lekker inderdaad, maar bouw het tempo op enzo. En ga zeker niet direct op de klit en de g-spot af. Begin lekker langzaam te teasen en aan het einde mag het er vrij ruig aan toe gaan.

-Anaal. Ja, ook de anus is gevoelig. Is je vriendin 15 en zeer onervaren, ga dan niet vanuit het niets even met je tong langs haar anus (en sowieso doe je dat niet bij iemand die je niet goed kent, intiemer wordt het haast niet is mijn mening dan). Maar een beetje teasen met je vingertoppen doet vaak wonderen.

-Tijdsbestek. OK, ik ben misschien wat veeleisend maar voor mij is de beste volgorde toch wel eerst een minuut of 5 teasen zonder de klit of g-spot te likken of aan te raken (tenminste, af en toe). Leef je eerst eens uit op de lippen, de anus en de dijen. Alleen al een hoop zachte kusjes en likjes in the area . Indien geil genoeg kan ze daar al door komen, maar da's wel vrij uitzonderlijk denk ik. Daarna tease je de klit en dan begint het 'echte' werk. Paar vingers erbij, g-spot opzoeken en de druk daar steeds hoger opvoeren. Ik persoonlijk hoe niet zo van grote druk op mijn klit. Al met al mag het zeker een minuut of 15 duren.

En verder: het hoort bij elke grote beurt, niet denken dat het volgende week wel komt . Vrouwen zouden ook bij elke beurt moeten pijpen.

Dames: vul aan!
Jezus man, wat een berg gezeik. Als je me met jouw handleiding om de oren zou slaan terwijl ik je aan het beffen ben dan heb ik al helemaal geen zin meer in sex eer ik die handleiding eindelijk eens uit heb !!!
  Forum Admin maandag 20 augustus 2007 @ 20:20:50 #31
58651 crew  murp
murp
pi_52538562
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

want...
dat lijkt mij ook nogal raar hoor
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:20:51 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_52538564
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Lijkt me een goeie samenvatting. Tenminste, als je van plan bent om mij te beffen .
Ik had nog geen plannen... Maar bel maar
pi_52538574
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Deel de details!
laat ik het zo zeggen dat hij precies weet wat ik lekker vind en wanneer hij bij bepaalde plekjes moet zijn...teasen is een vaak toegepast iets....helemaal geweldig...maakt ht nog lekkerder...
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:21:13 #34
156146 Bron
Positive user
pi_52538577
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

want...
Vind ik gewoon een smerig idee.
pi_52538581
Ja, dat klinkt wel goed Whoopsydaisy....
from russia with love!
pi_52538593
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef MouzurX het volgende:
Hoe wil je je tong nou weer hard maken ?

Trouwens lijkt me ook wel dan je het lekker moet vinden of net doen alsof want ik zou het niet leuk vinden als een vrouw een enorme of of gezicht trekt wanneer ze me aan het pijpen is
of maakt dat niet uit ?
Tong hardmaken? Ga even voor de spiegel staan, steek je tong ontspannen uit. Als je 'm in een tijdsbestek van een paar seconden naar boven haalt, ben je wat mij betreft goed bezig. Steek 'm aangespannen uit en ga als een josti tekeer, dan wat mij betreft niet. Maar goed, er zijn dames die daar van houden.
pi_52538611
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef NED het volgende:

[..]

Jezus man, wat een berg gezeik. Als je me met jouw handleiding om de oren zou slaan terwijl ik je aan het beffen ben dan heb ik al helemaal geen zin meer in sex eer ik die handleiding eindelijk eens uit heb !!!
Zoveel dingen staan er toch niet ... beetje te weinig info als je het mij vraagt
Al die dingen wist ik nou wel al. En ik heb het nog niet eens gedaan ook
pi_52538618
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef Bron het volgende:

[..]

Vind ik gewoon een smerig idee.
ja naja..iemand pijpen die zich al 2 dagn niet heeft gewassen is ook smerig... ..en nee daar doe ik ook niet aan...
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:22:30 #39
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_52538628
beffen is persoonsgebonden.. Mijn ex vond dat bovenstaande allemaal geweldig..
mijn huidige vriendin niet.... Dus hetg eld niet voor iedere vrouw..
pi_52538644
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef NED het volgende:

[..]

Ja, je denkt toch niet dat ik serieus tegen een one night stand ga zeggen 'zus en zo wil ik het, insert onzindetails enzovoorts'. Hey, ik post dit voor jullie hoor!

en voor mezelf, in de hoop dat zoveel mogelijk mensen dit lezen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:23:52 #41
156146 Bron
Positive user
pi_52538689
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ja naja..iemand pijpen die zich al 2 dagn niet heeft gewassen is ook smerig... ..en nee daar doe ik ook niet aan...
Ik vergeleek het toch ook niet met een zweetlul pijpen
pi_52538703
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, je denkt toch niet dat ik serieus tegen een one night stand ga zeggen 'zus en zo wil ik het, insert onzindetails enzovoorts'. Hey, ik post dit voor jullie hoor!

en tot nu toe lukt het je aardig whoopsyaisy...
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:24:15 #43
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52538710
Grapjes maken tussendoor is de shit
Vooral de eerste keren.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52538738
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef -skippybal- het volgende:
Grapjes maken tussendoor is de shit
Vooral de eerste keren.
wat bedoel je met grapjes....????
pi_52538742
Ik heb het gelezen. En nu?
pi_52538784
quote:

[..]

Ik heb jouw tips niet nodig.

Ik ga hier toch ook niet vertellen hoe ik vind dat jij mij zou moeten pijpen?
pi_52538850
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:25 schreef NED het volgende:

[..]

Ik heb jouw tips niet nodig.

Ik ga hier toch ook niet vertellen hoe ik vind dat jij mij zou moeten pijpen?
Lees het topic dan gewoon niet.
pi_52538877
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:25 schreef dawg het volgende:
Ik heb het gelezen. En nu?
Nu weet je hoe de TS wilt dat je haar beft
pi_52538957
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nu weet je hoe de TS wilt dat je haar beft
kweet niet of het door dit topc komt...maar ik las je SIG heel anders...
pi_52538962
quote:

[..]

Je vergeet alleen dat elke vrouw anders is. Leuk dat jij het precies zo onwijs lekker vindt maar dat wil niet zeggen dat elke vrouw dat doet. Er staan hier wel wat dingen tussen die mijn vriendin juist anders wil.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')