Ik wil het er wel ingooien voor je.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef Lod het volgende:
Ik hou helemaal niet van koffie, heb je niet een toetsenbord met thee?![]()
Bod staat verder.
Zal vanavond wel weer een kopje Turkse thee gaan drinkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ik wil het er wel ingooien voor je.![]()
Niet van die zoete appel prut he!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zal vanavond wel weer een kopje Turkse thee gaan drinken![]()
Jonge, dat hebben we toch niet eensquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:11 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Niet van die zoete appel prut he!![]()
Ik heb hem niet op Marktplaats staan en moet hem niet per se kwijt.quote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Catch22- het volgende:
heb je hem op marktplaats staan? daar wordt volgens mij met gemak 250 incl gegeven voor dit apparaat (is het natuurlijk ook waard)
tis dat ik het geld er ff niet voor heb, maar het is een tof ding !
Je mag dan wel een LekkerWijf zijn maar waarom dan toch weer dat hard-to-get spelen?quote:
Leiden is ongeveer 250 km hier vandaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:45 schreef Marinus het volgende:
Ik wil wel 250 geven en dat ik hem kom ophalen (waar?) - mits dat een beetje in de buurt van Leiden is.
Wat mij betreft hebben we een deal!quote:Op dinsdag 11 september 2007 06:41 schreef Lod het volgende:
[..]
Je mag dan wel een LekkerWijf zijn maar waarom dan toch weer dat hard-to-get spelen?![]()
Bij deze een bod van 250 incl. verzendkosten. Wel wil ik het graag voor vrijdag weten. In de week erna wordt ik geopereerd, en dan heb ik a) tijd genoeg om eens met zo'n mac te spelen maar b) op een plek waar ik nauwelijks Internetverbinding heb.
Dat is de koffie.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:15 schreef Lod het volgende:
De Mac is binnen en werkt prima. Bedankt voor de deal.
Het toetsenbord typt trouwens wat stroef, is dat normaal of de koffie?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |