Dat dus, voorlopig het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, je wou dus serieel maar je hebt parallel gekeregen?
Zwarte Piet doet het beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:31 schreef Nawien het volgende:
TS, TS, waar blijft die TS nou?
TS, TS, beter kom je gauw,
TS, TS we willen jou wat vragen,
ga jij jouw HD doormidden zagen,
Of ga je nog meer klagen,
TS, TS, ik weet het echt niet meer,
Als jij nu nog reageert .... dan ben jij echt een toffe peer
TS, TS, doe nu niet zo laf,
En spank die verkoper voor straf !
Tot zover mijn lieve gedicthje naar ts. hij wordt zo hard afgezeken![]()
dat gevoel kreeg ik ook toen ik de OP las...??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:14 schreef Nawien het volgende:
Sowieso vraag ik me af wat TS onder "een serieële aansluiting" verstaat.
Is dat tegenwoordig ook al een sociale werkplaats?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Pascal86 het volgende:
Bij de media markt op alexandrium werkt wel een meneer met het syndrom van down.
Om jou na te doen moet je wel minimaal 10 jaar in coma hebben gelegen om naar dat niveau af te zinken...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef Nawien het volgende:
Ja, misschien kan TS een plaatje posten. Hij is mij natuurlijk wel wat verschuldigd na mijn creatieve uitspatting. Dit doet niet iedereen mij na, in ieder geval niet zo goed en origineel.
..vind je in het waterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het zijn allebei negers dus boeien.
Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt, uitroepteken of vraagteken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
..vind je in het water![]()
het is boeie, of boeiend, maar boeien![]()
Das nog eens handig. Precies het niveau van de Macdonalds !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Om jou na te doen moet je wel minimaal 10 jaar in coma hebben gelegen om naar dat niveau af te zinken...
En voor een punt, vraag- of uitroepteken hoort géén spatie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt, uitroepteken of vraagteken.
En de dood van veel mensen ontstaat door een dergelijk bijdehante opmerkingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt, uitroepteken of vraagteken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |