Nena ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:55 schreef Py het volgende:
Huh, da's helemaal geen typ om vriendin van Amanda te zijn
Ik begin nu te geloven dat Nena en haar ouders Amanda hebben opgevangen en begeleid ( poging toe ) zoals Nena ooit vertelde.quote:
Hij heeft haar ook al een keer van de trap af gemieterd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Ach, Tiffany's vriend is dus ook al een agressief mannetje, maar gelukkig gaat het nu een stuk beter. Waar halen ze ze vandaan?
Dan hebben ze toch wat steekjes laten vallen, of ze was echt niet meer te redden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik begin nu te geloven dat Nena en haar ouders Amanda hebben opgevangen en begeleid ( poging toe ) zoals Nena ooit vertelde.
Ze wil ook extensions..quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:55 schreef Py het volgende:
Huh, da's helemaal geen typ om vriendin van Amanda te zijn
Geen idee, maar Rick is/was dus geen lieverdje. Om begrijpelijke redenen ging ze er verder niet op in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft haar ook al een keer van de trap af gemieterd?
Tsjonge, wat een verschil zeg.quote:
ook een vriendje met losse handjes zeker?quote:Tiffany heeft nog steeds met Rik....Amanda verbaasd: oh ik dacht.....Nee hij is nu lief zegt vriendin.
Zij niet maar misschien haar vriendje Rick.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef Meganog het volgende:
Heeft ze al gezegd dat ze Huub wil mishandelen?
Het is al een wonder dat er iemand voor Amanda wil komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef SIRA het volgende:
sfeer van het bezoek is echt wel anders dan bij Lieke en Huub
zij is toch gewoon iemand die ze kent van het stappen
is echt geen vriendin hoor, ze moet vragen wat voor werk ze doet ????
echte dikke boezemvriendinnen hoor, wel 150 cpt waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |