Ik wil gaan PICcen, ik haal normaal ong. 175 hatstats.quote:Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: waardeloos (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 98
De 1e wedstrijd wil ik PICcen (nummer 7), maar welke wedstrijd tegen Favorietbergen kan ik het beste MOTsen? De 1e of de tweede? Favorietbergen staat 1e in mn divisie en ik 3e.quote:26-08-2007 (Competitie):
Dynamo Delft - Lokomotiv Hoogvliet
02-09-2007 (Competitie):
F.C.Favorietbergen - Dynamo Delft
09-09-2007 (Competitie):
Dynamo Delft - F.C.Favorietbergen
16-09-2007 (Competitie):
Lokomotiv Hoogvliet - Dynamo Delft
Inderdaad 2e speel je thuis, dus meer middenveld + mots dan is de kans hoger dat je wint..quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:14 schreef maniack28 het volgende:
Wat denk je van de 1e normaal en de 2e mots? Tegen de nummer 1 dus
Hij was een aanvaller met de optie: 'naar de vleugel'quote:Reinier Crevals (79477726) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar en 75 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 02-10-2007
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 2 590
Loon: 780 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0 Advanced Injury Calculator Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool 2 hattriX-Ray healing hattriX-Ray healing TSI
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Het weer + zijn vormquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef Egamer het volgende:
M'n nieuwe spits heeft vandaag 2 sterren gehaald, heeft 1 van de 1 kans benut en verder geen speciale events van hem. Hoe komt dat? Hij heeft deze stats:
[..]
Hij was een aanvaller met de optie: 'naar de vleugel'
Weer was bewolkt, hm. Maar vorm kan wel kloppen.quote:
Matig vleugelspel is nou niet echt denderend om een spits naar de vleugel te zetten. Als de bijstats niet even hoog zijn als de mainstat, gaan de prestaties er met zulke orders er op achteruit en dan geldt hoe lager de bijstat, hoe minder de prestatie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Weer was bewolkt, hm. Maar vorm kan wel kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |