Da's niet zo moeilijk; aanvallende wingback en winger en spits naar de vleugel, dan kom je een heel eind.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
Dan heb je nog de nummer 4 die 10 punten heeft:
[..]
Formidabel rechteraanval
Dat zou op zich wel kunnen. Dan heeft-ie één speler die wat kan, want de rest van z'n stats is behoorlijk prutswerk, zelfs in de VIII.quote:
dat wilden de devs juist veranderen. dat je zoals grumpey zei het hele seizoen door 15% of iets dergelijks traint.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
Conditietraining staat nu op 5% en meestal train ik 100% conditie als er geen competitie is.
Is al 850 k op gebodenquote:Raúl Macía (139260436)
20 jaar en 51 dagen, goed in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 28-10-2007
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 12 330
Loon: 3 516 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: licht geblesseerd
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ligt eraan welke variant je gebruikt. Als je vleugelaanval traint, krijgen je spitsen ook vleugel training; bij lange pass niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:21 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik heb een vraag. mijn vleugel trainie haalt volgens HTratings op de wing 2,5 sterren. maar als ik hem op aanvallers linie naar de vleugels zet haalt ie 3,1. maar me vraag is als ik hem op die aanvallinie zet na de vleugel krijg hij dan wing training?
ik doe vleugelspelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan welke variant je gebruikt. Als je vleugelaanval traint, krijgen je spitsen ook vleugel training; bij lange pass niet.
Mooi weer wat ruimte voor mijn supporters.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:57 schreef Bonobo11 het volgende:
Spam!
[..]
Is al 850 k op geboden![]()
* Bonobo11 gaat stadion uitbreiden
ja dat zie je bij ajax toch ook stadion gaat nog steeds vol.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef Lennox het volgende:
Gaan er nog zoveel mee bij zo'n waailappen team?![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef DeHovenier het volgende:
Big Pimipin'
[afbeelding]
8 gele kaarten
en waarom heeft dat geen zin meer? Wat je zegt klopt: iedereen heeft een evenwichtsniveau, maar als je twee weken 100 procent traint stijgt de condities van alle spelers aanzienlijk, en dat is een goede zaak als je voor resultaat speelt. Natuurlijk is het effectiever om een bepaald percentage gedurende het seizoen te trainen maar 100 procent trainen is verre van nutteloosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef maniack28 het volgende:
100% heeft geen zin meer..alle spelers hebben een evenwichtsniveau.. dit hangt af van de leeftijd. Iedere week wordt aan de hand van je percentage bekeken of de desbetreffende speler stijgt of daalt of op zn evenwichtsniveau blijft. 100% trainen betekend dus dat niemand daalt, maar dat betekend niet dat je 2 lvls conditie erbij krijgt.
eind van het seizoenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:52 schreef Egamer het volgende:
Wanneer kan je ook alweer je jeugdopleiding opheffen? Doe mij maar het oude systeem joh.
(Ik weet dat je het oude systeem kan gebruiken, maar ik wil niet dubbel betalen.)
Dat doe ik niet in de beker.quote:
Wel in de competitie? Nee, want je staat op 1. Wat is je geheim?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat doe ik niet in de beker.
Daarom had ik 6e ronde gehaald... en jij?
Goed beleid, dus geen keepers trainen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wel in de competitie? Nee, want je staat op 1. Wat is je geheim?![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Goed beleid, dus geen keepers trainen.
Dan red je het in de harde wereld van HT
quote:
quote:Na een aanval over de rechterkant bracht Powerdas-speler Sem Bleuzé in de 14e minuut een trotse lach op het gezicht van zijn moeder toen hij het thuisteam op een 1-0 voorsprong zette.
Manus de Waal bleef na een zware overtreding aangeslagen liggen, maar na een aai van zijn moeder en een slok water kon hij toch weer verder.
Jeugdwedstrijd? Ik kan niet op de jeugdpagina komenquote:
Ik sta zowaar 2-0 voor tegen twiquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef Wurdsje het volgende:
verdikke mn jeugdteam staat al weer 3 - 0 achter
tja dat nieuwe systeem zuigt ook zwaar. mn team lijd ook onder een grote dosis desintresse!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:34 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
M'n "nieuwe" jeugdteam heeft wel te lijden onder mijn desinteresse.
Ze schoppen er lustig op los, en toch staan ze laatste
quote:In the 39:th minute, FCDEY's Ivan Bos received a yellow card after ignoring the referee's wishes to put his jersey inside his shorts.
Nu wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet eens op de jeugdpagina komen![]()
bij mij scheelde t 2 ton met hattrick en HAM.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
Gek, als ik mn stadion laat vergroten naar 26k, dan ben ik volgens hattrick een ton goedkoper uit dan x-ray en HTdaytrayding aangeven
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |