Dat moet inderdaad ook wel kunnen. Veel succes iig (ik ben zo weg - werk) en vergeet inderdaad je penaltynemers niet!quote:
M'n future coach is in ervaring gestegenquote:Johan Håkansson [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=10 170, 26 jaar en 90 dagen, slecht in vorm
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap goed.
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
zo jong en dan al coach maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
M'n future coach is in ervaring gestegen
Lang leve de beker.
Binnenkort maar eens ff coach maken.
Volgende week nog maar 1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Komt allen op irc om te genieten van de 3 (?) bekerhelden!
Ducks-speler Arthuro Bogman raakt geblesseerd door deze potige tackle. Hij moet het veld verlaten en wordt vervangen door Héctor Hugo Gianola. De centrale verdediging van de bezoekers probeert rustig uit te verdedigen. Oh, Eddo Kraaijeveld van Kristiansund onderschept de bal en stormt op het doel af. Hij laat de kans niet onbenut, waardoor het 4 - 3 wordt! Bij de bezoekers zullen ze nu wel wat sneller de bal naar voor spelen.quote:
quote:Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: briljant (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: formidabel (heel hoog)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 256
Verdediging 55
Middenveld 123
Aanval 78
LoddarStats 23.14
The Crispy Ducks
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: uitmuntend (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: goed (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
HatStats 279
Verdediging 85
Middenveld 111
Aanval 83
LoddarStats 26.19
quote:FC Knuf
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: briljant (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 261
Verdediging 67
Middenveld 129
Aanval 65
Hat-Stats-recordquote:Hoolieganzen
Type wedstrijd: match van het seizoen
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: uitstekend
Middenveld: briljant (laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: formidabel (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 255
Verdediging 70
Middenveld 126
Aanval 59
JD, waarom aanval over de vleugels? Verzwak je alleen maar je centrale verdediging mee, en je vleugels stellen niet echt veel voor..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Hat-Stats-record
Middenveld-record
3 ervarings-poppers
en toch verloren
6e ronde beker was een mooie belevenis.
Tnxquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:05 schreef Yankee_One het volgende:
blessure is +2
goed bezig Maniack!
En aan die formidabele centrale aanval heb je dan natuurlijk ook geen fuck...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
JD, waarom aanval over de vleugels? Verzwak je alleen maar je centrale verdediging mee, en je vleugels stellen niet echt veel voor..
quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
22-08-2007 Mardy Bums cops456 306 000 € 1 110 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
12-07-2007 thewatchers Mardy Bums 17 000 € 460 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
quote:Hallo daar,
Ach, het gaat hier z'n gangetje. Vraag 't me volgende week nog eens, misschien heb ik dan wel weer wat nuttigs te melden.
Houdoe!
Om sip van te worden inderdaad ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Jonks het volgende:
Bah!!![]()
2 lompe blessures tegen mijn slechtste cuptegenstander tot nu toe.
Speelde all offensive en PIC maar stom genoeg met mijn A-keeper.
Toine Festen (36032560)
27 years and 29 days, inadequate form, injured (5 weeks)
A popular guy who is temperamental and honest.
Has world class experience and passable leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 155 880
Wage: 116 910 €/week
Owner: Fc Der Freddy
Injuries: 5 weeks
Stamina: weak Goalkeeping: divine
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: poor
Als dit 5 weken ziek is ben je zuur :x
Die zijn niet te vergelijken met de ouderen volgens mij, dus reken je niet te rijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik haal 111 hatstats met m'n jeugdopleiding
Ik denk niet dat-ie een heel sterke leider is.quote:Niet iedereen kan een geboren leider zijn, nietwaar? Kris Blom bijvoorbeeld is een echt kuddedier.
Dat wordt nu al lekker shoppenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef maniack28 het volgende:
LMAO, ik heb nu al een bod
Beefeater FC heeft 1 350 000 € geboden voor Xavier Campabadal en nam de leiding bij het bieden.
Ja zeker relaxt, ik wil een Ned. spits als vervanger dus, dat kost ff tijdquote:
Zal ik alvast bieden dan? Kan je gaan sjoppen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:06 schreef maniack28 het volgende:
MEteen maar rigoreus, 2e ex U-20 mag er ook uit:
Eftal Mahşer (144977373) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar en 51 dagen, matig in vorm, gezond
Ik spreek Türkçe!
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig.
Volgende verjaardag: 22-10-2007
Nationaliteit: flag Iran
Total Skill Index (TSI): 9 910
Loon: 4 548 €/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
750k.. bieden maarDan heb ik meer dan genoeg centen om 1 a spits, 1 b spits en een versterking te kopen
Als jij dat wilt, graag!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zal ik alvast bieden dan? Kan je gaan sjoppen!.
Geld teveel?quote:
Ik denk dat-ie nog wel wordt overboden. Mocht dat niet zo zijn; ik kan wel een briljante spits gebruiken ook. Alleen z'n gemeenheid is dan jammer, maar z'n verdedigen stat is dan wel weer tof; ik zit erg naar pressie-voetbal te kijken nu iedereen conditie nodig heeft. Volgens HT-Rating haal ik komende zondag al redelijk, met hem erbij misschien wel goedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geld teveel?Of wil je hem hebben? Of denk je dat ik er meer voor vang? xD
iig tnx..
Saldo 1 953 000 €
+
Financiën
Kapitaal: 1 352 523 € (496 083) €
Da's kløte ja! Mooi teamID heb je trouwens!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Anno20 het volgende:
verdorie... m'n reserveverdediger is al een tijdje geblesseerd... nu is in m'n oefenpotje nog een verdediger uitgevallen (allebei 3 weken) waardoor m'n coach moest invallenhaha, zwak op verdedigen
wat een lachertje
en nog 5-2 gewonnen trouwens
Ah ok... ik denk het ook en die andere ex U-20 ook wel.. mjah, toch..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie nog wel wordt overboden. Mocht dat niet zo zijn; ik kan wel een briljante spits gebruiken ook. Alleen z'n gemeenheid is dan jammer, maar z'n verdedigen stat is dan wel weer tof; ik zit erg naar pressie-voetbal te kijken nu iedereen conditie nodig heeft. Volgens HT-Rating haal ik komende zondag al redelijk, met hem erbij misschien wel goed.
nu je het zegtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's kløte ja! Mooi teamID heb je trouwens!!
Heb je het nodig om te promoveren? Doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:52 schreef Anno20 het volgende:
[..]
nu je het zegtwas me nog niet opgevallen...
zit nu te twijfelen... wilde eigenlijk voor een keeper sparen zodat m'n hele verdedigingslinie geboost zou worden, maar nu zit ik waarschijnlijk toch aan een vervanger vast... hoewel ik morgen na de TSI update even moet kijken hoe snel m'n speler weer fit is... heb namelijk nog 1,5 week ofzo, moet eerst nog tegen een botteam... dat kan m'n coach nog wel aan.
waar ik over twijfelde... doorsparen voor keeper of versterking in de verdediging aanschaffen??
Formi keeper: 500k
Uitstekend verdediger: 250k?? ofzo ongeveer
Ik zit er dichtbij, maar leg aub even uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:52 schreef Anno20 het volgende:
[..]
nu je het zegtwas me nog niet opgevallen...
Er zit een kansje in dat ik promoveer ja... die kans is niet super groot... denk zelf dat ik tweede sterkste in m'n competitie ben... die plek wil ik ook wel graag halen... ambitie enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb je het nodig om te promoveren? Doen
Heb je het niet nodig? Geld in trainees stoppen!
Ik hoop dat mijn "prutsteam" kampioen wordt, alhoewel ik Sweetlake grotere kansen toedicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:47 schreef foetre het volgende:
kampioen word met zo'n prutsteam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |