ZO is het tegenwoordig helaas ja. Het was ooit echt een top concept, maar het is niet meer te vreten nu.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef Lyzio het volgende:
New York Pizza = Duur + altijd te laat + koud + vies.
Pizza BBQquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
New York Pizza is dus echt wel lekker. Dat het duur en trendy is, ok. Maar waar bestel je anders zo'n lekker pizza BBQ?
Pizza van de ALDI. 1,49...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pizza BBQWie besteld ook zoiets. Gewoon je pizza's halen bij de plaatselijke pizzeria. Stukken goedkoper en vaak ook lekkerder. Ze brengen het ook nog voor je!
Er zijn grenzenquote:
het enige wat je ziet is een klein kindje met een tractor (under aged dus !)quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat loop je nou te bitchen als een hoer, TS?
I JUST ATE.....A BABY!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
het enige wat je ziet is een klein kindje met een tractor (under aged dus !)
En d'r staat heel groot boven "DAMN TASTY" !!![]()
Die pizza is erg lekker voor een diepvriespizza hoor. Goede bodemquote:
Diepvriespizza's zijn bij voorbaat niet lekker. Deze dus ook niet. En OOK niet voor 1.49quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Die pizza is erg lekker voor een diepvriespizza hoor. Goede bodem.
idd geef mij mar de pizzahutquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef Lyzio het volgende:
New York Pizza = Duur + altijd te laat + koud + vies.
Vlam tosti's van de Sligro!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd geef mij mar de pizzahut
sommigen zoeken ook overal wat achter!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
het enige wat je ziet is een klein kindje met een tractor (under aged dus !)
En d'r staat heel groot boven "DAMN TASTY" !!![]()
Ik weet het, ik heb een rijke fantasie !quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Yorrit het volgende:
[..]
sommigen zoeken ook overal wat achter!
zegt meer iets over jou
over smakelijke kleine jongetjes ja!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:09 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb een rijke fantasie !![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Yorrit het volgende:
[..]
sommigen zoeken ook overal wat achter!
zegt meer iets over jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |