abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53007182
dat vind ik zielig .
Tap tap tap
pi_53007439
IDD.... I'M NOT AMUSED!!!

Wat zielig voor da beestje, pijnlijke dood lijkt me, en die vent is helemaal geschift om zoiets te drinken....
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_53007560
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:36 schreef annelies80 het volgende:
IDD.... I'M NOT AMUSED!!!

Wat zielig voor da beestje, pijnlijke dood lijkt me, en die vent is helemaal geschift om zoiets te drinken....
Beestje = vieze gore spin. Vieze gore spin voelt niks, is in 1 slag dood gemaald = op slag dood.
En die vent weet (ook) van niks dus die denkt; lekkere milkshake En wat er allemaal in een frikandel of kroket zit wil je ook niet weten.
pi_53008628
grappig hoor
I pwn u!
pi_53008718
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoe groot is 'ie?
Van poot tot poot toch wel bijna 8cm schat ik zo.

Hier de foto's van de spin die mij stoorde bij het tv kijken

Deze was iets kleiner dan die van een paar weken geleden. (Bovenstaande foto's zijn ergens in april gemaakt)
Of dit is die spin van laatst,.. maar dan wat gegroeid
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
pi_53008920
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Beestje = vieze gore spin. Vieze gore spin voelt niks, is in 1 slag dood gemaald = op slag dood.
En die vent weet (ook) van niks dus die denkt; lekkere milkshake En wat er allemaal in een frikandel of kroket zit wil je ook niet weten.
die eet ik ook niet .
Tap tap tap
pi_53008930
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:28 schreef psychionyx het volgende:

[..]

Van poot tot poot toch wel bijna 8cm schat ik zo.

Hier de foto's van de spin die mij stoorde bij het tv kijken
[afbeelding]
[afbeelding]

Deze was iets kleiner dan die van een paar weken geleden. (Bovenstaande foto's zijn ergens in april gemaakt)
Of dit is die spin van laatst,.. maar dan wat gegroeid
WHAAAA:... wat groot!!!! OMFG... ik hoop zo dat ik die nooit tegenkom als ik alleen ben!!!!!
Ik denk dat mijn hart het zwakst is als ik zoiets zie!!! Wat ben ik bang voor die beesten.... en omdat zo te zien rennen.... oooooh *krijgt kippenvel over het hele lijf*
pi_53008997
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Mjah ga die discussie maar niet met me aan, want ik weet wel wat daar in zit, en ook dat eet ik niet!

Maar dan nog, het is een aparte en bizarre manier om een spin te doden... ik moet er ook altijd iemand bij halen want ik durf zo'n beest zelf niet te doden... maar vrij laten kan ik ook niet, dan blijf ik dagen lang kijken of hij terug is.
pi_53009079
Ik vind het wel sneu voor die spin, dat soort spinnen vind ik heel wat minder eng dan die gore huisspinnen zoals hierboven
pi_53009099
ik vermoord ze nooit, ik vang ze en zet ze in de tuin.
m'n vader had eens zo'n grote spin platgemept met een schoen ofzo, dat kraakte helemaal en er bleven allemaal stukjes achter . Platmeppen is nergens voor nodig en het is ranziger dan de spin zelf .
Ik vind trouwens die 'gewone' spinnen honderd keer zo erg als die vogelspinnen.
Tap tap tap
pi_53009128
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoe groot is 'ie?

En als je dorst hebt, kun je altijd nog een gezonde milkshake drinken
[afbeelding]
Wat een vuilakken. Die arme spin.
pi_53009247
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:40 schreef CherryLips het volgende:
ik vermoord ze nooit, ik vang ze en zet ze in de tuin.
m'n vader had eens zo'n grote spin platgemept met een schoen ofzo, dat kraakte helemaal en er bleven allemaal stukjes achter . Platmeppen is nergens voor nodig en het is ranziger dan de spin zelf .
Ik vind trouwens die 'gewone' spinnen honderd keer zo erg als die vogelspinnen.
Ze zijn in mijn ogen ook minder eng als die supersnelle, grote lange slanke poten. Die huisspinnen dus.

Als je un huisspin in de tuin zet, komt hij of zij weer terug naar binnen... dan heeft het dus allemaal weinig zin lijkt me... Als je echt een fobie hebt (zoals ik) blijf je continu maar weer 24/7 alles checkuh. vooral in de augustus, september en oktober maand.

Nou ik ga weekend vieren, ben nu al voorbereid op wat ik vanacht misschien kan gaan tegenkomen. Ben ik blij dat mijn beste vriendin schuin boven me woont en die niet bang is.
pi_53009504
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:47 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Ze zijn in mijn ogen ook minder eng als die supersnelle, grote lange slanke poten. Die huisspinnen dus.
De spin die je onder de tafel ziet (op de foto ) die kon veel sneller lopen dan die spin die me wakkerhield
Bij die had ik nog t geluk dat ie niet snel wegliep..
quote:
Als je un huisspin in de tuin zet, komt hij of zij weer terug naar binnen... dan heeft het dus allemaal weinig zin lijkt me...
Mwah, ik behandel dieren (en dus ook mensen) net zoals ikzelf behandeld wil worden
Echter, ik heb zo me eigen uitzonderingen
quote:
Nou ik ga weekend vieren, ben nu al voorbereid op wat ik vanacht misschien kan gaan tegenkomen. Ben ik blij dat mijn beste vriendin schuin boven me woont en die niet bang is.
Hoe ben je voorbereid dan?
Overigens zag ik laatst op internet zo'n soort grijper waarmee je veilig een spin kon vastpakken er ergens neer kon dumpen.. sh*t, nou moet ik weer hard gaan nadenken!
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
pi_53009515
Wisten jullie dat elke vierkante meter buiten meer dan 100 spinnen telt?
pi_53009786
Zo'n grijper hebben wij! Maar als 1 van de 4 meiden hier in huis een spin ziet wordt er toch alleen maar gegild en komt papa en opruimen met een kaart en een glas
pi_53010500
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef Isegrim het volgende:
Wisten jullie dat elke vierkante meter buiten meer dan 100 spinnen telt?
ik zie hier niets hoor
I pwn u!
pi_53010542
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:35 schreef weasel85 het volgende:

[..]

ik zie hier niets hoor
Het is een gemiddelde. Er zijn dus ook plekken waar er 300 op één vierkante meter zitten.
pi_53087723
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het is een gemiddelde. Er zijn dus ook plekken waar er 300 op één vierkante meter zitten.
OI geen.. ik weet zeker dat ik vandaag op zijn minst 1m2 van mijn tuin spin vrij heb gezien.
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_53089330
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef psychionyx het volgende:

[..]

De spin die je onder de tafel ziet (op de foto ) die kon veel sneller lopen dan die spin die me wakkerhield
Bij die had ik nog t geluk dat ie niet snel wegliep..
[..]

Mwah, ik behandel dieren (en dus ook mensen) net zoals ikzelf behandeld wil worden
Echter, ik heb zo me eigen uitzonderingen
[..]

Hoe ben je voorbereid dan?
Overigens zag ik laatst op internet zo'n soort grijper waarmee je veilig een spin kon vastpakken er ergens neer kon dumpen.. sh*t, nou moet ik weer hard gaan nadenken!
Ik heb zo'n grijper ook gezien jah, maar.... haha... dat is een bekertje aan een kort stokkie, als het nou aan een stok van 2 meter kon zitten hahaha.... dan durf ik het misschien nog wel.

Ik behandel dieren ook net zoals ik behandeld wil worden.... op sommige na... spinnen is het enige wat ik dood maak... simpelweg vanwege de fobie...

Vanacht zag ik een spin op mijn kamer, ik was zo stoer (vond ik zelf haha) dat ik gewoon in bed ben gaan liggen en ben gaan slapen, vanmorgen... WEG SPIN... nergens meer te bekennen, nou dan ga ik vanzelf denken dat hij in of op mijn bed is gelandt ed. Nee een spin en ik kunnen niet in 1 ruimte tegelijk zijn (die dikke grote dan he).
pi_53090974
Gisteren zag ik bij ons buiten onder de vensterbank een kruisspin die een rups van circa 4 centimeter had gevangen De rups was ongeveer twee keer zo groot als de kruisspin, maar hij had 'm al helemaal ingewikkeld in zijn spinnenrag. Hij was bij het hoofd van de rups begonnen te eten, dat was namelijk al twee keer zo dun als de rest van het rupsenlijf. Intrigerend vind ik dat.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 12 september 2007 @ 09:13:31 #221
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_53114420
Ik zit nu echt de hele tijd om me heen te kijken.
I love black cocks
pi_53114603
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:26 schreef Casparovvv het volgende:
Gisteren zag ik bij ons buiten onder de vensterbank een kruisspin die een rups van circa 4 centimeter had gevangen De rups was ongeveer twee keer zo groot als de kruisspin, maar hij had 'm al helemaal ingewikkeld in zijn spinnenrag. Hij was bij het hoofd van de rups begonnen te eten, dat was namelijk al twee keer zo dun als de rest van het rupsenlijf. Intrigerend vind ik dat.
pi_53198890
IEHIEHIEE!

Wat helemaal leuk is.. ik ben postbode. en als je een beetje "geluk" hebt, ben je de eerste die dag die bij mensen de voortuin in komt.. en vooral in deze maanden moet je je dan een weg banen door de spinnenwebben..
Het ergste is nog wel als je een web over het hoofd hebt gezien en dus ineens door een web loopt, het web blijft plakken en kriebelt.. en daarbij komt ook nog eens de vraag.. WAAR IS DIE STINKSPIN? zit ie ergens in je jas.. of zat ie gelukkig niet in het web?

gisteravond was ik in de schuur om even wat meelwormen te pakken voor mijn muizen (MET een pincet.. ben ook geen fan van meelwormen.. maar geen fobische angst oid) toen er een tegenaria gigantea ineens voorbij kwam..

Ik ben nog nooit zo snel de schuur uit gerent
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_53199441
wrom zo ingezoomd?.... wil je misschien wat meer foto's maken? als dat jouw schuurmuur is... vind ik 't wel behoorlijk sjiek
I pwn u!
pi_53199625
Deze rende laatst over de vloer. De avond daarvoor exact zo'n zelfde. Ranzige kut-beesten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')